Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER. A.H. İslamoğlu R. Altunışık TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Malın Tüketim Durumu Pazarı bölümlere ayırmak Markayı konumlandırma Markanın.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER. A.H. İslamoğlu R. Altunışık TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Malın Tüketim Durumu Pazarı bölümlere ayırmak Markayı konumlandırma Markanın."— Sunum transkripti:

1 XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER

2 A.H. İslamoğlu R. Altunışık TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Malın Tüketim Durumu Pazarı bölümlere ayırmak Markayı konumlandırma Markanın reklamını yapma

3 A.H. İslamoğlu R. Altunışık TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Durumsal Faktörler Tüketim ile ilgili olanlar Satın alma ile ilgili olanlar Haberleşme ile ilgili olanlar

4 A.H. İslamoğlu R. Altunışık TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Durumsal Faktörlerin Özellikleri Fiziksel sınırlamalar Toplumsal sınırlamalar Zamana ilişkin sınırlamalar Satın almanın amacı Satın almanın eski ve yeni oluşu

5 A.H. İslamoğlu R. Altunışık TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Durumsal Faktörlerin Ölçülmesi Durumsal faktörlerle ilgili envanter oluşturulmalı; –Soru envanteri Tüketiciler hangisine uygun satın alır Hazır yemek sektörü örneği –Uzun yolculuklarda hazır yemek yer misiniz? –Hazır yemekleri TV izlerken yer misiniz? –Hazır yemek satınalma kararını nasıl verirsiniz?

6 A.H. İslamoğlu R. Altunışık TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Tüketici Davranış Modelleri Davranış biçimi yapısını inceleyen modeller Davranış ile ilgili bazı faktörleri inceleyen modeller Davranış sürecini inceleyen kuramsal modeller Henry Assael Modeli Nicosia Modeli HS Modeli

7 A.H. İslamoğlu R. Altunışık TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI


"XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER. A.H. İslamoğlu R. Altunışık TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Malın Tüketim Durumu Pazarı bölümlere ayırmak Markayı konumlandırma Markanın." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları