Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER"— Sunum transkripti:

1 XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER

2 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Malın Tüketim Durumu Pazarı bölümlere ayırmak Markayı konumlandırma Markanın reklamını yapma TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

3 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Durumsal Faktörler Tüketim ile ilgili olanlar Satın alma ile ilgili olanlar Haberleşme ile ilgili olanlar TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

4 Durumsal Faktörlerin Özellikleri
Fiziksel sınırlamalar Toplumsal sınırlamalar Zamana ilişkin sınırlamalar Satın almanın amacı Satın almanın eski ve yeni oluşu TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

5 Durumsal Faktörlerin Ölçülmesi
Durumsal faktörlerle ilgili envanter oluşturulmalı; Soru envanteri Tüketiciler hangisine uygun satın alır Hazır yemek sektörü örneği Uzun yolculuklarda hazır yemek yer misiniz? Hazır yemekleri TV izlerken yer misiniz? Hazır yemek satınalma kararını nasıl verirsiniz? TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

6 Tüketici Davranış Modelleri
Davranış biçimi yapısını inceleyen modeller Davranış ile ilgili bazı faktörleri inceleyen modeller Davranış sürecini inceleyen kuramsal modeller Henry Assael Modeli Nicosia Modeli HS Modeli TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

7 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI


"XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları