Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Genel 20 Novembre, 2010 Genel İletişim Sanatı 1. Genel 20 Novembre, 2010 2.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Genel 20 Novembre, 2010 Genel İletişim Sanatı 1. Genel 20 Novembre, 2010 2."— Sunum transkripti:

1 Genel 20 Novembre, 2010 Genel İletişim Sanatı 1

2 Genel 20 Novembre,

3 Genel Tofaş Akademi Kurumsal değerlerimiz ve stratejilerimiz doğrultusunda, dünya standartlarında öğrenme ve gelişim olanakları sağlayan özgün bir akademi olmaktır. Vizyonumuz - Tüm değer zincirimizde öğrenen ve paylaşan organizasyon kültürü yaratmak, - Bireysel farklılıklara duyarlı, yaşam boyu öğrenme olanakları sunmak, - Kurum kültürümüzün sahiplenilmesini, yaygınlaştırılmasını ve geliştirilmesini sağlamaktır. Misyonumuz

4 Genel KURUMSAL GELİŞİM Kurumsal Şirket stratejisi, kurum kültürünü kazandırma, pekiştirme GELİŞİM MODELİMİZ BİREYSEL GELİŞİM Rol Bazlı Bireylerin teknik ve davranışsal gelişim ihtiyacı MESLEKİ GELİŞİM Fonksiyon Bazlı Birim stratejisi, uzmanlık gelişim ihtiyacı

5 Genel Tüm Değer Zinciri İçin Tofaş Akademi TOFAŞ ÇALIŞANLARI YAN SANAYİLER BAYİLER ÇALIŞAN AİLELERİ ÜNİVERSİTELER SEKTÖREL İŞBİRLİKLERİ

6 Genel Tofaş Akademi Sosyal Mecrada…

7 Genel İLETİŞİM SANATI Peki bugün neleri konuşacağız?

8 Genel İletişim Anatomisi VERİCİALICI VERİCİALICI Mesaj

9 Genel Ses kullanımı –Yüksek yada çok düşük ses tonu ile konuşma Vurgulamanın yetersiz olması Hızlı konuşarak dinleyicinin dikkatini dağıtma Vücut dili –Beden dilini yanlış, yetersiz ya da abartılı kullanma Dinleyiciyi küçümseyici tavır takınma, saygı duymama İfade şekli –Açık, net ve yalın bir ifadenin kullanılmaması Vericiden Kaynaklanan Hatalar

10 Genel Yorumlamalar Ön yargılar Seçicilik özelliği Etkin dinlememe Soru sormama Şartlanmalar Alıcıdan Kaynaklanan Hatalar

11 Genel 11 Tek hareketle 6 yap Farklı Bakış Açısına Sahip Olmak

12 Genel resimde bir bebek gizli...

13 Genel 13 Vücut hareketleri: Ses tonu: Sözcükler (konuşma-içerik) Toplam: Sözsüz İletişim Not: Bu veriler, araştırma ve testler sonucunda elde edilmiştir.

14 Genel “ İlk 5 saniye ” En önemli andır. Müşteri ile ilk karşılaştığınızda Eğer olumlu bir ilk 5 saniye geçirdiyseniz Olumlu sonuca ulaşma olasılığı artıracaktır. Müşteri ilk 5 saniyede şunlara bakar Dış görünüş (Kişi ve Firma) Tavır ve Davranışlar (Sözsüz İletişim) Konuşma, dinleme tarzı ve etkinliği

15 Genel Göz Teması

16 Genel Tebessüm

17 Genel DİNLEMEK DUYMAK DEĞİL! İşitmek için kulak vermek...

18 Genel Konuşmayı bırakınız. Dinleme isteğinizi belli ediniz Önyargılı yaklaşmayınız Hemen sonuç almaktan kaçınınız Zamanında sorular sorunuz Gerekli zamanlarda not alınız.

19 Genel günü özetlersek

20 Genel İlk saniyeler dikkat Gerçekten Dinle Farklı bakış açılarına sahip ol Göz teması unutma

21 Genel 20 Novembre, 2010 Genel Teşekkür Ederiz… 21


"Genel 20 Novembre, 2010 Genel İletişim Sanatı 1. Genel 20 Novembre, 2010 2." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları