Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Search Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager Dijital Medya: Tehdit mi, Fırsat mı?

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Search Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager Dijital Medya: Tehdit mi, Fırsat mı?"— Sunum transkripti:

1 Search Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager Dijital Medya: Tehdit mi, Fırsat mı?

2 Page 2 | İnternet Büyük Kitlelere Ulaşıyor

3 Page 3 | 231 Milyon Kulanıcı (Kuzey Amerika) Milyon Kullanıcı (Sadece ABD) 102 Milyon Kullanıcı (Latin Amerika) 319 Milyon Kullanıcı (Avrupa) 20 Milyon Kullanıcı (Orta Doğu) 409 Milyon Kullanıcı (Asya) 33 Milyon Kullanıcı (Afrika) 19 Milyon Kullanıcı (Avustralya) Source: Internet World Stats, Sept 2006 İnternet Büyük Kitlelere Ulaşıyor Milyon Kullanıcı (Toplam)

4 Page 4 |kaynak: Oppenheimer Milyon Ev milyon Ev İnternetin Dünyadaki Gelişimi 2006 Yılında 251 milyon eve ulaşan geniş - bant internet sayısının 2009 yılında 400 milyon eve ulaşması bekleniyor

5 Page 5 | Türkiye’deki İnternet Kullanıcısı Sayısı 25 Milyon Kişi Ekim 2007

6 Page 6 | kaynak : Türk Telekom Türkiye’deki Geniş Bant Bağlantıya Sahip Hane Sayısı 1.78 Milyon Hane Mart Milyon Hane Mart Milyon Hane Temmuz Milyon Hane Ekim 2007

7 Page 7 | MSN Türkiye 13 Milyon Kullanıcı 190 Milyon Görüntülenme Ekim 2007

8 Page 8 | Windows Live Mail Yaşlarına GöreCinsiyete Göre WL Mail Kullanıcı sayısı: 19 milyon

9 Page 9 | Windows Live Messenger Messenger Users23,2M Average buddies on the list102 Messenger Total Session2.575 M Total Sent messages M Sent messages/user733 messages/UU User/hour6,5h

10 Page 10 | Windows Live Spaces 9 Milyon Ziyaretçi 160 Milyon Görüntülenme Ekim 2007

11 Page 11 |

12 Page 12 | Basın Yayın Organlarını Kullanım Oranlarındaki Değişiklikler Yılında % Yılında % Yılında % Yılında % Yılında % Yılında %19

13 Page 13 |kaynak : oppenheimer Reklamcılıkta Yıllık Büyüme Oranları 2003 – 2006 Yıllık Büyüme Oranı: % – 2006 Yıllık Büyüme Oranı: %7

14 Page 14 |kaynak : oppenheimer Reklamcılıkta Tahmin Edilen Yıllık Büyüme Oranları Yıllık Büyüme Oranı: % Yıllık Büyüme Oranı: %7.1

15 Türkiye Online Medya Araştırması: Millward Brown Reklamveren bakış açısı ile, Türkiye’de online reklam pazarının büyümesi Milyon $ Milyon $ Page 15 |

16 Türkiye Online Medya Araştırması: Millward Brown Önümüzdeki 3 yıl için online medya bütçe paylarının %17, %20 ve %24 olması tahmin edilmektedir. %17 %20 %24 Page 16 |

17 Yeni Medya Düzeni

18 REKLAMCILAR NE DİYOR? “Artık müşteriler patron oldu, bu muhteşem ve korkutucu, çünkü bildiğimiz hiçbir yöntem artık işe yaramayacak. Kevin Roberts: Saatchi & Saatchi “Kitlesel mecralarda kitlelere hitab edemediğimiz gerçeğini kabul etmeliyiz, ve hedefimizi bireylere çevirmeliyiz. “ Jim Stengel, GMO P&G

19 Dünya değişiyor...Ya biz?

20 Page 20 |

21 Yeni bir pazarlama anlayışına doğru İlgi ‘Bireysel’ seslenebilmek öncelikli hale geldi Frekans yerine kişiye özel mesajları profillere ve davranış verilerine dayanarak iletmek Zaman, yer, cihaz üçgeni hesaplanarak mesajı iletebilmek İlişki Reklamlardan kaçabilirim- diyalogla daha anlamlı bir ilişki kurabiIir Diğer tüketicilerle sağlam ilişkiler kurulabilir Güvenilir içerik sağlayıcılarla ilişkiler kurulabilir Etkileşim Davranışımı öğren ve bağlantı kur Geri bildirimi davet et ve ondan öğren Etkiyi ölçmek daha kolay. Page 21 |

22 Yeni bir ajansa doğru Yeni Medya Ajansı Müşteri bilgisi alma, strateji geliştirme ve medya planlama konusunda yetkin bir rol Yeni bir anlaşma düzeyi: medya planından sosyal medya topluluklarının ağ haritasına kadar. Yeni Yaratıcı Ajans ‘360°’ iletişim Yeni bir ajans türü Ajans= Deneyim Mimarı Mecra, platform ve araçlar arası iletişim; kullanıcılar içerikleriyle nerede bağlantı kururlarsa, içerik nereye gider veya değişirse… Yol boyunca istenen etkiyi yaratabilmek Page 22 |

23 Yeni Mecra’lar....

24 Cesur Adımlar...

25 25 Page 25 |kaynak : Oppenheimer HAYAT TERCİHLERDEN İBARETTİR!

26 26 Page 26 |kaynak : Oppenheimer “ Kendimi mi öldürsem, bir fincan kahve mi alsam?” Albert Camus HAYAT TERCİHLERDEN İBARETTİR

27 “ Eğer bir iş seni korkutuyorsa denemeye değer olabilir” Seth Godin

28 28 Page 28 |kaynak : Oppenheimer “Ya yap ya da yapma, deneme şansın yok!” Yoda

29 IAB Türkiye Kuruldu Türkiye IAB kuruldu etc. etc.etc

30 Facebook

31 Page 31 |


"Search Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager Dijital Medya: Tehdit mi, Fırsat mı?" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları