Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

“Yolcusunu en çok seven havayolu şirketi”

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "“Yolcusunu en çok seven havayolu şirketi”"— Sunum transkripti:

1

2 “Yolcusunu en çok seven havayolu şirketi”

3 Vizyon Toplam kalite anlayışını benimsemiş, hizmet kalitesiyle tanınan ve güvenilen bir marka olmak Misyon Sektöründeki yenilikleri takip ederek sürekli gelişme yönünde, teknolojinin tüm imkanlarını yolcularına ve çalışanlarına sunarak çalışmak.

4 Tarihçe Atlasjet Havacılık A.Ş. 14 Mart 2001 tarihinde Öger Holding A.Ş. tarafından kurulmuştur. İç ve Dış Hatlarda Tarifesiz Seferlerle Yolcu ve Yük Taşımacılığı yapmak üzere ruhsatlandırılan Atlasjet, ilk uçuşunu 1 Haziran tarihinde gerçekleştirmiştir. Uçuş operasyonuna 2 adet Boeing B tipi uçak ile başlayan ve Eylül 2001’de aynı tipte üçüncü uçağını alan Atlasjet, Temmuz 2003 tarihinde yine aynı tipte dördüncü uçağını da filosuna dahil etmiştir.

5 Nisan 2004’e gelindiğinde, Murat Ersoy'un önderliğinde Atlasjet’te yeni bir yapılanmaya gidilmiştir. 14 Haziran 2004’te Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından "İç ve Dış Hatlarda Tarifeli ve Tarifesiz Seferlerle Yolcu ve Yük Taşımacılığı” yapmak üzere Atlasjet ruhsatlandırılmış ve 1 Temmuz 2004’ten itibaren iç hatlarda tarifeli seferlerine başlamıştır. Turizm ve havacılık dünyasındaki son makro gelişmelerden sonra IATA üyesi olan ve IOSA tescilini alan Atlasjet, tarifeli havayolu olarak büyümeye ve bu doğrultuda iç ve dış hatlarda tarifeli sefer sayısını %75- 80’e çıkarmaya karar vermiştir.

6 1 Şubat 2006 itibariyle Öger Grubu’nun Atlasjet’te bulunan % 45’lik hissesi devralınmıştır ve Atlasjet Havayolları Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Murat ERSOY getirilmiştir. CEO’su ise Orhan COŞKUN’dur.

7 Uçuş ve yer güvenliğini/emniyetini en üst seviyeye çıkarmak,
Atlasjet Değerleri Uçuş ve yer güvenliğini/emniyetini en üst seviyeye çıkarmak, Yolcuların memnuniyetini ve sürekliliğini sağlamak, Verimliliği arttırmak, İnsan faktörü, iş güvenliği ve çevresel değerlere önem vermek, Operasyonlarında zaman uyumunu sağlamak.

8 Atlasjet’in Faaliyetleri
Atlasjet, kredi kartı numarası yerine cep telefonu numarası ile alışveriş yapmayı sağlayan Turkcell mobil cüzdan uygulamasını kullanmaktadır. Jetmil kartı ile sundukları avantajla, jetmil üyesi yolcuları uçuşlarından jetmil puan kazanmaktadır. Toplam olarak 15 uçak ve koltuk kapasitesiyle operasyonuna devam etmektedir. Aylık olarak “jetlife” dergisi çıkarmaktadır. Mobil uygulamaları sayesinde bilet alma, tarife bilgileri öğrenme, biniş kartı barkodu almak gibi işlemleri kolayca yapma imkanı sağlamaktadır.

9 Yolcu Hizmetleri Uçuş esnasında Atlasjet ayrıcalığını ve hizmet kalitesini; deri koltuklar, titizlikle seçilmiş ikram servisleri ve uçuş boyunca hem bilgi hem de eğlence alternatifi olarak kullanabilecek video/audio sistemi ile yaşayabilirsiniz. Uçağa kabul esnasında Atlasjet’in yolcularına en üst düzeyde rahatlık ve kolaylık sağlayabilmesi amacıyla BİNİŞ KOLAYLIĞI (EASY BOARDING) sistemini sunulmaktadır.  Yolcuların Atlasjet hizmet kalitesini tam anlamıyla yaşayabilmesi için servisler, en ince ayrıntıları düşünerek hazırlanmaktadır. Özel ihtiyaçlara mümkün olan en yüksek dikkati göstererek; hamile, sakat, hasta, refakatçisiz çocuk vb. gibi özel statüdeki yolculara gereken desteği sağlamak ve uçuş esnasında tüm yolculara Atlasjet konforu ve kalitesini sunmaktadır.

10 Kurumsal Hizmetler Teknik Bakım Atlasjet “maksimum uçuş güvenliği”ni temel prensip olarak belirlemiştir. Bu sebeple Atlasjet Teknik Departmanı, uçuşların en güvenli şekilde gerçekleşmesini sağlamak için sürekli çalışmaktadır. Atlasjet filosunda bulunan uçakların Transit ve A-check bakımları, konaklama bakımı, arıza giderme ve modifikasyonları gerekli olan JAR 145 belgesine sahip yetkin Atlasjet teknik personeli tarafından yapılmaktadır.  A seviyesi dahil tüm Hat Bakım Hizmetleri’ni diğer şirketlere verebilecek donanımdadır.

11 Eğitim Atlasjet, eğitimi destekleyerek aşağıdaki hedefler doğrultusunda eğitim politikalarını yürütmektedir: Uçuş ve yer emniyetini en üst seviyede tutacak ve asgari JAR – OPS ve JAR- FCL gerekliliklerini karşılayacak şekilde oluşturulan eğitim sisteminin gelişimini ve sürekliliğini sağlamak, Atlasjet’in vizyonu, misyonu, hedefleri ve kalite politikasını destekleyici eğitim programları geliştirmek ve uygulamaya koymak,

12 Eğitim faaliyetlerinde ihtiyaçların belirlenmesinden başlayarak, programların belirlenmesi, uygulanması, verimliliğin değerlendirilmesi gibi tüm aşamaları, somut verilere dayandırmak ve eğitimi ölçülebilir düzeyde tutarak uçuş verimliliğini arttırmak, İşlevsel eğitim programlarıyla iyi ve nitelikli öğretmen adayları seçmek, yetiştirmek ve gelişimini sağlamak, Havacılıktaki gelişmeleri yakından izleyerek yenilikleri eğitim sistemine dahil etmek, Kaynakları optimum düzeyde kullanarak uygun eğitim olanakları sağlamak ve bu sayede mali verimliliğe katkıda bulunmak.

13 Fly & Bus Uçuş ve yolcu konforunda yeniliklerin öncüsü Atlasjet’ten Türkiye’de bir ilk:  Havaalanına gidiş-gelişler için ücretsiz servis. Atlasjet, Adana, İzmir, Bodrum ve Antalya bölgelerinde, havaalanına gidiş-geliş için uçuş saatlerine göre düzenlenen özel klimalı Atlasjet servislerinden ücretsiz yararlanma imkanı sunuyor.

14 İş İmkanı İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerinin İktisat, İşletme ve Maliye bölümünden mezun olanlar, Muhasebe Uzmanı ve Cari Hesap Uzmanı olarak göreve başlayabilirler.


"“Yolcusunu en çok seven havayolu şirketi”" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları