Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

DÜZEN KUŞAĞI BİRİMDEN BÜTÜNE www.serdarkalkan.com Neriman UMURCA.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "DÜZEN KUŞAĞI BİRİMDEN BÜTÜNE www.serdarkalkan.com Neriman UMURCA."— Sunum transkripti:

1 DÜZEN KUŞAĞI BİRİMDEN BÜTÜNE www.serdarkalkan.com Neriman UMURCA

2 ARAŞTIRMA BU ETKİNLİKTE ÖĞRENCİLERDEN DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİMLERİ KULLANARAK BİR DÜZEN OLUŞTURMALARI BEKLENMEKTEDİR. NASIL BİR DÜZENE ULAŞACAKLARI İLE İLGİLİ BİR FİKİR OLUŞMAMIŞTIR. www.serdarkalkan.com

3 TEMEL BİRİM ARAYIŞI ÖĞRENCİLERE DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİMLERDEN KARE VE DAİRENİN DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİM OLDUĞUNU KAVRATMAK İÇİN ÖNCE GEOMETRİK ŞEKİLLERLE İLİŞKİ KURDURULUR. DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BU İKİ BİRİMİ KULLANARAK ÇOĞALABİLİR TEMEL BİR BİRİM ELDE ETME YOLUNDA DENEME VE ARAŞTIRMALARA BULUNUR. www.serdarkalkan.com

4 BU AŞAMADA ÖĞRENCİMİZ İLK OLARAK DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİMLERDEN KARE VE DAİRE KULLANARAK DENEME VE ARAMALARDA BULUNACAKTIR. www.serdarkalkan.com

5 FARKLI BÜYÜKLÜKTE DEĞİŞKENLİĞİ OLAYAN BİÇİMLER YAPARAK DENEME VE ARAMALARINA BAŞLAR. www.serdarkalkan.com

6 ÇALIŞACAĞI DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİME VE BÜYÜKLÜĞÜNE ÖĞRENCİ KARAR VERECEKTİR. www.serdarkalkan.com

7 ARANILAN DÜZEN İÇİN KARAR VERİLEN BİÇİMLER DEĞİŞİK ŞEKİLLERDE BİRLEŞTİRİLEREK ÇOĞALABİLİR BİRİM ARAYIŞINA BAŞLANILIR. www.serdarkalkan.com

8

9

10

11

12

13

14 BU ARAYIŞLAR ÖĞRENCİNİN BELLİ BİR BİRİME KARAR VERMESİNE KADAR DEVAM EDECEKTİR. www.serdarkalkan.com

15 ÖĞRENCİNİN TEMEL BİRİME ULAŞMASI ZAMAN ALABİLİR. BU KONUDA ÖĞRENCİNİN SABIRLI OLMASI GEREKECEKTİR. ÇOĞALABİLİR TEMEL BİRİMİ ELDE ETMESİ İÇİN ÖĞRENCİNİN ARAYIŞLARINA DEVAM ETMESİ SÜREKLİ OLARAK ÖĞRETMEN TARAFINDAN TEŞVİK EDİLMELİDİR. www.serdarkalkan.com

16

17

18

19

20

21 ÖĞRENCİ BU NOKTADA SÜREKLİ OLARAK TEMEL BİÇİMLERİ İLE ARAYIŞTA OLACAKTIR. www.serdarkalkan.com

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32 DENEME VE ARAMALARDAN ÖĞRENCİ ZAMAN ZAMAN SIKILABİLİR. BU ARALARDA ÖĞRENCİLERİMİZE PROGRAM EKLERİNDE BULUNAN BİLİM ADAMLARININ BİYOĞRAFİLERİ VEYA ÇEŞİTLİ BULUŞ HİKAYELERİ OKUNABİLİR. www.serdarkalkan.com

33 ÖĞRETMEN İSTERSE YARATICI DÜŞÜNCEYİ UYARAN TEKNİKLERDEN BİRİNİ DE SINIFA UYGULAYABİLİR. SINIFIN MOTİVASYONU SAĞLANDIKTAN SONRA ÖĞRENCİLER TEKRAR BİR DÜZENE ULAŞMA KONUSUNDA ÇALIŞMALARINA KALDIKLARI YERDEN DEVAM EDERLER. www.serdarkalkan.com

34

35

36 ÖĞRENCİ DENEME VE ARAMALAR SONUCUNDA ÇOĞALABİLİR TEMEL BİR BİRİME KARAR VERMİŞTİR. www.serdarkalkan.com

37

38 BU AŞAMADA TEMEL BİRİM SAYISINI DÜŞÜNDÜĞÜ DÜZENE ULAŞINCAYA KADAR COĞALTACAKTIR. www.serdarkalkan.com

39

40 ÖĞRENCİNİN YAPMIŞ OLDUĞU ÇOĞALABİLİR TEMEL BİRİMLER DEĞİŞİK YÖN VE ŞEKİLLERDE BİR ARAYA GETİRİLEREK FARKLI DÜZEN ARAYIŞLARINA ÖĞRENCİ DEVAM EDECEKTİR. www.serdarkalkan.com

41

42 İKİ TEMEL BİRİM ÜST ÜSTE KONULARAK DÜZENE ULAŞMADA ARAYIŞLARINA ÖĞRENCİ DEVAM ETMEKTE. www.serdarkalkan.com

43

44 ÖĞRENCİ TEMEL BİRİMLERİ ÜST ÜSTE DİZEREK BİR DÜZEN OLUŞTURMAYA KARAR VERMİŞTİR TEMEL BİRİMLER HER KADEMEDE YÖN DEĞİŞTİREREK DÜZEN OLUŞTURMA YOLUNDA ADIMLAR ATILIR. DÜZENİN HANGİ KADEMEDE BİTİRİLECEĞİNE ÖĞRENCİ KARAR VERECEKTİR. www.serdarkalkan.com

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59 ÖĞRENCİ DÜŞÜNDÜĞÜ DÜZENİ DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİMLERDEN ELDE ETTİĞİ TEMEL BİRİMLERİ ÇOĞALTARAK ELDE ETMİŞTİR. www.serdarkalkan.com

60 AYNI TEMEL BİRİMLERİ KULLANARAK ÖĞRENCİNİN OLUŞTURDUĞU FARKLI DÜZEN ARAYIŞLARI. www.serdarkalkan.com

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74 ÖĞRENCİLER YAPMIŞ OLDUĞU BU DENEME VE ARAMALARLA OLDUKÇA FARKLI YAPIYA SAHİP SONSUZ SAYIDA DÜZENE GİDİLEBİLECEĞİNİ GÖRMÜŞ OLACAKLARDIR. www.serdarkalkan.com

75 Neriman Umurca’ ya sonsuz teşekkürler… www.serdarkalkan.com


"DÜZEN KUŞAĞI BİRİMDEN BÜTÜNE www.serdarkalkan.com Neriman UMURCA." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları