Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Benzer bir sunumlar

... konulu sunumlar: "6. KULÜP ASAMBLESİ 7 HAZİRAN 2011. 2010-2011 DÖNEMİ KULÜP OLARAK YAPTIKLARIMIZ Dönem başlangıcında Guvernör bayrağını Erenköy RK adına teslim aldık Web."— Sunum transkripti:

1 6. KULÜP ASAMBLESİ 7 HAZİRAN 2011

2 2010-2011 DÖNEMİ KULÜP OLARAK YAPTIKLARIMIZ Dönem başlangıcında Guvernör bayrağını Erenköy RK adına teslim aldık Web sitemizi işler hale getirdik ve güncelleştirdik Toplantılarımızda önemli günleri 5’er dakikalık sunumlarla üyelerimizi bilgilendirdik Haftalık toplantılarımızda Rotary bilgilerini 5’er dakikalık sunumlarla tazeledik Kulüp albümünü oluşturarak web sitemizin şifreli kısmında yayınlamak için çalışma başlattık

3 Cumhuriyet balosuna kulübümüz 15 kişi ile katılım sağladı Rotaract larımızdan üç kişiye başkanlar toplantısı katılmaları için sponsor olduk İnteractlarımızın Bahar Şenliği İçin katılan altı kişiye sponsor olduk Sağlık Meslek Lisesine kulübümüz bağışta bulunmuştur Yelken kulüpte sabah kahvaltısı keyfini tüm kulüpçe yaşadık Tiyatro organizasyonu “Kayıp Bavul” oyununu ardından Edirne ciğercisi ziyareti vardı

4 Bu güne kadar geçmiş dönemlerde gerçekleştirilen projeler ve kulübümüzün ilkleri 1.Asamblede kulüp tarihimiz toparlanarak sunumu yapıldı ve web sitemize kondu 15.yıl kutlamamızı şölen havasında gerçekleştirdik. Geçmiş dönem başkanlarımıza takdim ettiğimiz madalyon şiltlerini kendi dönem Guvernörlerinin elinden alarak kendi dönemlerinde yaptıkları etkinlikleri dijital olarak belgeledik ve sunduk.Keyifli bir gece geçirdik. Ataşehir RK etkinliği Anıtkabir projesine maddi katkıda bulunduk Ortaköy RK Atatürk’ü anma gününde kulübümüzü 10 kişi ile temsil ettik

5 29 Ekim Cumhuriyet yürüyüşünde kulübümüzü temsil ettik Avrasya maratonunda çocuk felci kampanyası için vardık Mini mini Birler Bölge proje koordinatörü Şemsettin Uzel kulübümüzü ziyaret etti 24 Kasım öğretmenler gününde bir emekli öğretmenimize sertifika takdim ettik 12.Grup kulüpleri arasında Guvernör Yardımcımızın yaptığı puanlama yarı yıl değerlendirmesinde çalışmalardan dolayı en iyi kulüp olarak şilt aldık

6 Burs vereceğimiz öğrencileri tanımak adına tanışma toplantısı düzenledik Robert Kolejde Okuyan Bahar Ferahköse ye …. TL bağışta bulunduk Bursiyerlerimizle kulüp üyelerimizin tanışması için yaptığımız kahvaltı sonrası öğrencilere hediye çeki takdim ettik. Yılbaşında Yeditepe restoran ta yeni seneye kulüpçe eğlenerek mutlu girdik Rotary’nin 106.yıl kutlamalarında kulüpçe eğlenerek Eda-Metin Özülkü ile eskileri yad ettik

7 Bölge Toplum Hizmetleri Grup Komite başkanı Ülker Taylanı ağırladık Bölge Burslar Komite başkanı Özaydın Yalçın’ı ağırladık Bölge Uluslar arası Hizmet ana komite başkanı Müjdat Yeşildağ’ı ağırladık Bölge Uluslar arası ilişkiler ana komite başkanı Süleyman Giritli’yi ağırladık Eğitmen ve Tiyatro sanatçısı Süeda Çil konuşmacı konuğumuz oldu “Türkçede Doğru Bilinen Yanlışlar” konusunda sunum yaptı Meslek Hizmet Ödülü verildi Food test konusunda Aylin Yılmaz konuşmacı konuğumuz oldu

8 Roteryen eşi Tülin Gözükara “Türkiyede Sanatta Kadının Konumu” konusunda konuşma ve eserlerini projeksiyon gösterisi ile sunum gerçekleştirdi Rtn. Yalçın Kayalıoğlu’nun sunduğu “Silisyum Teknolojik Ürün” teknik sunum ilgi ile izlendi Rtn.Caner Öcal’ın sunumu “Toplumun Sosyolojik Tanımı” hakkında idi Prof.Dr. Tiğince Oktar konuşmacı konuğumuz idi.11.Grup kulüplerinin de katılımı ile “Kadınlarımızın Ekonomik,Sosyal,Politik Bakışı” konusundaki sunumu sonrası kulübümüz onur üyeliğine kabul edildi. Yeni üyemiz Melisa Uğur GSE programı ile gittiği Almanya anılarını dile getirdi Yeni üyelerimizden Macide Olam Torba yasasını anlattı

9 Bu dönem aramıza katılan üye sayımız 4 Bu dönem aramızdan ayrılan üye sayı 6 Kulübümüz İşitme Özürlüler Rehabilitasyonu ile 6 taş 6 PH kazanmıştır. Kazanılan taşlar projede emeği olan başkanlara ve Guvernörümüze verilmiştir. Guvernörümüz Majör Donor üyesi oldu Kulübümüzden 3 Rtn. Paul Haris dostu oldu. Kazanılan taşlarla 6 üyemiz daha PH dostluğu için müracaat etmiştir.Böylelikle kulübümüz % 100 PH dostluğu devam edecek Grup İnceleme ve Kısa Dönem değişim programlarına aday gösterildi. Her ikisinde adaylarımız yedek olarak kaldı

10 4 lü Özdenetim konusunda üniversiteler arası düzenlenen ödüllü kompozisyon yarışmasına kulübümüz katılımcı oldu Kulübümüz bölgenin belirlediği kurallar içinde 7 öğrenciye eşlerimizde şartlı olarak 10 öğrenciye burs vermektedir. Dönem başında belirlediğimiz kurallar içinde dönem sonuna kadar hedeflediğimiz 16 adet okuma yazma kursumuzun 6 adedi resmi olarak bitirilmiş 4tanesi devam etmektedir.Biten her kurstan bir fotoğraf ve kulübümüze hitaben bir kursiyer tarafından yazılan mektup gönderilmesi şartı kondu. “İşitme Özürlüleri Rehabilitasyonu” projesi geçen dönem yazışmaları devam eden 20.000 $ lık proje bu dönem genişletilerek 40.415 $ yükseltilmiştir. Duysan firması ile yapılan anlaşma ile 85 adet kulaklık anlaşmasının 38 adedi gerçekleştirildi.

11 İşitme Özürlüler Rehabilitasyonu’nu Guvernörümüzün,Bölge sekreterimiz,Rotaryenler,hasta ebeveynleri ve davetlilerle birlikte ilk 17 çocuğun kulaklık takılmasını kokteyl’le duyurduk Bölge projesi olan ”Mini Mini Birler” sağlık taramasında kulübümüze verilen 11 okuldan 139 öğrencinin tümünün sağlık taraması gerçekleştirildi. Samandıra ilçesinde ihtiyaç sahibi 7 özürlü vatandaşımıza tekerlekli sandalye vererek yaşamlarını kolaylaştırdık. Bu yıl 8. Yılını dolduran “Yaşlı Bakıcısı ve Hasta Refakatçi Kursu” 30 kursiyeri mezun ettik.5 Haziran’da yapılan diploma törenine kulüp olarak katıldık Kasev’e Özel Bakım ünitesi duvarlarına asılmak üzere 10 adet 70x100 cm ebadında fotoğraf hediye ettik. Kasevden teşekkür mektubu aldık. Kursiyerlerin eğitimlerinde ihtiyaç duydukları özel eğitim mankeni hediye ettik. Kasevden teşekkür mektubu aldık

12 Kasevin ihtiyacı olan tanıtım broşürleri 8000 adet bastırılarak hediye edildi.Kasevden teşekkür mektubu aldık. Dönem içinde Kaseve sohbet ziyaretleri gerçekleştirdik. Sevgi ve Aş proje kapsamında 486 adet gıda çeki dağıtılmıştır.40 adedi Harp Malulü Gazi ve Şehitler Derneğine verilmiştir. Göztepe Semiha Şakir Lisesinde kariyer günü düzenlenmiş Hukuk,Tıp,Kimya Mühendisliği,Endüstri Mühendisliği,Reklam,Bankacılık,mimarlık meslekleri öğrencilere tanıtılmıştır. Şanlı Urfa Siverek Metin Gençdal İlk Okulu ana öğretim sınıfına 5 koli 2.el oyuncak gönderildi Ataşehir Sakarya İlk Öğretim Okuluna 25 adet bot 25 adet anorak verildi.Okul kütüphanesi yaptırıldı.Kitap hediye edildi.Sınıf perdeleri yaptırıldı.Tiyatro salonu için 40 koltuk siparişi verildi Rotaract kulübümüze 2 üye önerildi. Rotarctlarımız aracılığı ile bir adet Atatürk büstü Dilova Yıldız Mahallesi İlk Öğretim okuluna verildi.

13 Dalyan İnner Wheel kulübü aracılığı ile Büyükada H.R.Gürpınar Lisesine Atatürk büstü bağışlandı.Teşekkür mektubu alındı. Afyon Çobanlar Atatürk İlk Öğretim okuluna bir adet Atatürk büstü bir adet 2x4m ebadında Türk bayrağı bir adet 2x4 m ebadında Atatürk posteri hediye edildi. Afyon Çobanlar Atatürk İlk Öğretim Okuluna sponsor vasıtası ile 8 kameralı güvenlik sistemi kuruldu.Tüm spor branşları için formalar,top ve masa tenisi ve malzemeleri alındı..100 öğrenci için kırtasiye malzemeleri alındı.50 adet bot,50 adet anorak alındı.Öğretmenler odası (dolap,oturma grubu,12 kotuk,sehpa,toplantı masası) teşrif edildi.Projeksiyon makinesi ve perdesi alındı.Ana sınıfının tabanı parke döşemesi yaptırıldı.Kız,erkek tuvaletleri (fayans 500m2 tuvaletler,ayna,musluk) tadilatı için malzemeler tedarik edildi.Okulun dış cephesi kurtuluş savaşı resimleri ile ( 1.60x9 m boyutunda dijital baskı) donatıldı

14 “Dünya Barışı İçin Bisiklet Turu” Mekke’den Vatikan’a giden barış elçilerinin İstanbul ev sahipliğini üstlenen kulübümüz Pendik feribotundan karşıladığı 22 kişilik gurubu eskort eşliğinde sahil yolu Bağdat caddesi güzergahını takip ederek otele yerleştirildi Akşam iki araç tahsis ederek kulübümüzle ağırladık.Her birine kulübümüzün logosunu taşıyan dönem hatırası verildi.Topkapı Sarayında yapılan tören verilen kokteyl ertesi gün kulübümüzün organize ettiği özel otobüsle Selanik’e uğurlandılar.

15 “Mikro Kredi” kapsamında kulübümüz aracılığı ile Kılıçlar Arıcılık gurubunun müracaatında dört üyesine bir yılda geri ödenmek kaydı ile kredi kredi tahsisi gerçekleştirmiştir. Geçen yıl kulüp üyelerimizce ziyaret edilen Almanya Friedrichshafen RK kulübünün İstanbul ziyaretlerinde kulübümüzde eşli toplantıda ağırlanmışlardır.Mehmet ve Gül Türker tüm organizasyonu üstlenmişlerdir. Kulübümüz üyesi Rtn.Jale Orhun Genç “Türkiye Ekonomisi” hakkında sunumu ilgi ile dinlendi.

16 Ve Erenköy Basında

"6. KULÜP ASAMBLESİ 7 HAZİRAN 2011. 2010-2011 DÖNEMİ KULÜP OLARAK YAPTIKLARIMIZ Dönem başlangıcında Guvernör bayrağını Erenköy RK adına teslim aldık Web." indir ppt