Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

S.NPERSONELİN ADI SOYADIÜNVANIGÖREVİ 1Nursel ÇİTİL Öğrenci İşl. Dai. Bşk. V.Daire Başkanı 2Remzi KORKMAZ Şube Müd.V.Kayıt Kabul Şube Müdürlüğünün.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "S.NPERSONELİN ADI SOYADIÜNVANIGÖREVİ 1Nursel ÇİTİL Öğrenci İşl. Dai. Bşk. V.Daire Başkanı 2Remzi KORKMAZ Şube Müd.V.Kayıt Kabul Şube Müdürlüğünün."— Sunum transkripti:

1

2

3

4

5

6

7 S.NPERSONELİN ADI SOYADIÜNVANIGÖREVİ 1Nursel ÇİTİL Öğrenci İşl. Dai. Bşk. V.Daire Başkanı 2Remzi KORKMAZ Şube Müd.V.Kayıt Kabul Şube Müdürlüğünün iş ve işlemleri, İslami İlimler Fak., Turizm İş. ve Ot. YO. (421 öğrenciye) hizmet vermekte 3Abuzer AYKUT Şube Müd. V. (Tedviren) Eğitim-Öğretim Şube Müdürlüğünün iş ve işlemleri, Gerçekleştirme Görevlisi, Bütçe ve Mali İşler –Tahakkuk –Personel Maaşları, YÖK ve KYK Yazışmaları, Toplam Kalite Yönetimi, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı WEB sorumlusu, Öğrenci Otomasyon İş ve İşlemleri Akademik Birim Sorumlusu ve Sağlık Yüksekokulu birimlerine (556 öğrenciye) hizmet vermekte.

8 S.NPERSONELİN ADI SOYADIÜNVANIGÖREVİ 4 Zeynep HARMANCI Bilgisayar İşl. Öğrenci Otomasyon İş ve İşlemleri, Akademik Birim Sorumlusu Meslek Yüksekokulu (3444) öğrenci, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (234) öğrenci olmak üzere toplam (3678) öğrenciye hizmet vermekte 5 İbrahim YAPICI Bilgisayar İşl. Öğrenci Otomasyon İş ve İşlemleri, Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi, Diploma Basımı, Akademik Birim Sorumlusu Eğitim Fakültesi (2608) öğrenciye hizmet vermekte 6 Zeynep KESKİN Memur Öğrenci Otomasyon İş ve İşlemleri, Yazışmalar, Akademik Birim Sorumlusu ve Fen Edebiyat Fakültesi (2220) öğrenciye hizmet vermekte 7 Nuri KARBA MemurÖğrenci Otomasyon İş ve İşlemleri, Akademik Birim Sorumlusu Meslek Yüksekokulu (3444) öğrenci, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (234 ) öğrenci olmak üzere toplam (3678) öğrenciye hizmet vermekte

9 S.NPERSONELİN ADI SOYADIÜNVANIGÖREVİ 8 İshak Erkan ÖZKAN Tekniker Öğrenci Otomasyon İş ve İşlemleri, Akademik Birim Sorumlusu İktisadi ve İdari Bilimler Fak., Mühendislik Fakültesi, Devlet Konservatuarı toplamda (1321) öğrenciye hizmet vermekte, 9 Mehmet GELİR HizmetliYazı işleri (Evrak Kayıt ve Yazışmalar) * Murat AKSOY 657 4/C’Lİ Personel Öğrenci Belgesi, transkript belgesi, evrak dağıtım ve Arşiv Sorumlusu * Semra GÜLAY KUTLU Şirket ElemanıTemizlik Elemanı

10 T.C. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ SAYISI FAK./YO./MYO I. ÖĞRETİMII. ÖĞRETİMTOPLAM GENEL TOPLAM E.K.Top.E.K.Top.K.E. TIP FAK. 5384137 08453137 FEN EDEBİYAT FAK. 53451110452643025668137981611 EĞİTİM FAK. 82675715835284971025125413542608 İKT. VE İDR. BİL. FAK. 247230477170166336396417813 TURİZM İŞL. VE OTELCİLİK Y.O 82143225 014382225 SAĞLIK YÜKS. 113378491 0378113491 ADIYAMAN MYO 6601247190735911781537242510193444 SAĞLIK HİZ. MYO 18549234 049185234 BESNİ MYO 6166281244387457844108510032088 GÖLBAŞI MYO 188244432116195311439304743 KAHTA MYO 23754277963141204683300983 FEN BİL. ENSTİTÜSÜ 363874 0383674 SOSYAL BİL. ENSTİTÜSÜ 193655 0361955 TOPLAM 3796488786831887293648237823568313506

11 T.C. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ SAYISI FAK./YO./MYO I. ÖĞRETİMII. ÖĞRETİMTOPLAM GENEL TOPLAM E.K.Top.E.K.Top.K.E. TIP FAK. 10977186 077109186 FEN EDEBİYAT FAK. 53557811133643136778918991790 EĞİTİM FAK. 77595017254905181008146812652733 İKT. VE İDR. BİL. FAK. 3143556692612635246185751193 TURİZM İŞL. VE OTELCİLİK Y.O 210120330 0120210330 SAĞLIK YÜKS. 124432556 0432124556 ADIYAMAN MYO 1387708209512874141701112226743796 SAĞLIK HİZ. MYO 56199255 019956255 BESNİ MYO 6346441278437376813102010712091 GÖLBAŞI MYO 320282602228159387441548989 KAHTA MYO 552337889162602223977141111 DEVLET KONSERVUTUARI 111223 0121123 İSLAMİ İLİMLER FAK. 221941221840374481 MÜHENDİSLİK FAK. 5055105 05550105 FEN BİL. ENSTİTÜSÜ 544195 0415495 SOSYAL BİL. ENSTİTÜSÜ 562379 0235679 TOPLAM 52094832100413251212153726953846015413

12 Öğrenci İşleri Ne İş Yapar? Öğrenci İşleri Lisansüstü Özel Yetenek Staj İstatistik Akademik Takvim Denetim Planlama Yazışma Güvenirlik Mezuniyet Eğitim-Öğretim Planı Kayıt Arşiv Bütçe Hazırlanması Bölüm/Program/Merkez Açma Çift Anadal/ Yandal Disiplin Cezaları Duyurular Evrak Kayıt Kayıt Silme Katkı Payı Muafiyet İşlemleri Öğrenci Kimlikleri Öğrenci Temsilciliği vd. KYK Yabancı Uyruklu Öğrenciler. vd.

13

14

15 4.1 FAALİYETLERE İLİŞKİN BİLGİ VE DEĞERLENDİRMELER

16

17 4.1. FAALİYETLERE İLİŞKİN BİLGİ VE DEĞERLENDİRMELER Yeni kayıt ve kayıt yenileme dönemlerinde kampüs alanımızda banka şubesinin açılması için gerekli yazışmaların yapılması, Yeni kayıt için diğer illerden gelecek öğrencileri yönlendirmek ve bilgilendirmek amacıyla otogar - ilçe otogarı ile Üniversitemiz girişinde danışma stantlarının açılması ile ilgili yazışmaların yapılması ve ilgili alanlarda personel görevlendirmelerin yapılması, Yeni kayıt dönemlerinde akademik birimlerden kayıt görevlileri ile akademik danışmanların görevlendirilmeleri ile ilgili yazışmaların yapılması, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı web sayfası ile ilgili güncellemelerin periyodik olarak yapılması

18 4.2 RUTİN İŞ VE İŞLEMLERE EK OLARAK 2012 YILINDA YAPILAN DİĞER ÇALIŞMALAR: * Öğrencilerimizin Daire Başkanlığımıza bizzat gelmelerine gerek kalmadan bilgi alabilmelerini sağlamak amacıyla sıkça sorulan sorular bölümü hazırlanarak web sayfamızda hayata geçirilmiştir. Böylece öğrencilerimizin merak ettiği konularla ilgili cevaplara kısa sürede ulaşmaktadır. * Yeni öğrenci işleri otomasyon sisteminin sorunsuz bir şekilde geçişini sağlamak amacıyla eski programda var olan hatalı ve eksik 1541 verinin girişi yapılmış ve toplam 13506 öğrencinin transkriptleri eski program ve yeni program üzerinden eşleştirilmiş ve denklikleri sağlanmıştır.

19 -4.2 RUTİN İŞ VE İŞLEMLERE EK OLARAK 2012 YILINDA YAPILAN DİĞER ÇALIŞMALAR -Eski Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim Sınav Yönetmeliğimizdeki 11. Maddenin a,b,c,ç,d,e,f maddelerindeki aksaklıklar tespit edilmiş ve öğrencilerin lehine işlem yapılması sağlanmıştır. -Hazırlanan Üniversitemiz Yeni Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği yürürlüğe girmiştir. -Yeni yönetmeliğin yayımından sonra eski öğrencilerin mağduriyetlerini ortadan kaldırmak amacıyla tüm başarı notları bir defaya mahsus olmak üzere Komisyon tarafından kabul edilen YÖK’ün Not Dönüştürme tablosunun en üst limit aralığı dikkate alınarak notlarının dönüşümü sağlanmıştır. - Öğrenci kimlik kartlarında hologram uygulamasına geçilmiştir. - Üniversitemize gelen öğrencilerin kişisel bilgi girişlerini üniversitemize gelmeden kendilerinin yapabilmeleri için “Öğrenci Ön Kayıt” modülü oluşturulmuş ve ilk kayıtlarda yaşanılan yoğunluğun azaltılması sağlanmıştır. -Öğrencilerimizin talepleri halinde Daire Başkanlığımıza gelmeden de (zaman ve hava şartları vb.) bağlı oldukları akademik birimlerden öğrenci belgesi, transkript belgelerini alabileceğine ilişkin düzenlemeler yapılmış olup akademik birimlerden biri hariç (MESLEK YÜKSEKOKULU) diğerlerinde bu hizmet verilmektedir -Mezunlarla sürekli iletişim halinde bulunmak ve ilişkileri geliştirmek amacıyla mezunlar portalı oluşturulmuş ve üye kayıtları devam etmektedir. Bu portala bugüne kadar 38 öğrencimiz kayıt olmuştur. - Kalite Yönetimi süreci kapsamında Birimimize ait iş akış şemaları oluşturuldu. -Mayıs 2012 tarihinde Akdeniz Üniversitesinde gerçekleştirilen ‘‘Üniversitelerde Öğrenci İşleri: MEVZUAT – UYGULAMA – BİRLİKTELİK” konulu toplantıya katılım sağlanmış, fikir alışverişinde bulunulmuştur. -6353 sayılı Kanun kapsamında öğrenci affına ilişkin başvurular kabul edilmektedir.

20 II. AMAÇ VE HEDEFLER 2013 YILI İÇİNDE YAPILMASI HEDEFLENEN ÇALIŞMALAR -Mezun olan öğrencilerimize verilen diplomalar ile ilgili (daha kaliteli ve yeni bir tasarım) çalışmalar devam etmektedir. Ayrıca orijinalliğin korunması ve güvenliğin sağlanması amacıyla mühür ve imza dışında sıcak baskı hologram uygulamasına geçilmesi planlanmaktadır. İleriki zamanlarda öğrenci belgesi ve transkript belgelerinde de uygulanması düşünülmektedir. -Adıyaman Üniversitesi “Muafiyet ve İntibak İşlemleri Yönergesi (Tamamlandı) -Adıyaman Üniversitesi “Yabancı Uyruklu Öğrenciler İçin Başvuru ve Kayıt Yönergesi” (Tamamlandı) -Adıyaman Üniversitesi Avrupa Kredi Transfer Sistemi(ECTS/AKTS) Uygulama Yönergesi (Tamamlandı) -Adıyaman Üniversitesi Diploma, Sertifika, Geçici Mezuniyet ve Diğer Belgelerin Düzenlenmesine İlişkin Yönerge (Çalışmalar devam etmekte) -Adıyaman Üniversitesi Özel Öğrenci Yönergesi (Çalışmalar devam etmekte)

21 -Bağıl değerlendirme sistemi ile ilgili düzenlemeler yapılmış. Ancak ilgili yönergenin 10. maddesinin c. bendindeki durum 2012-2013 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılında tamamlanmıştır. -6111 sayılı yasa gereğince, Üniversitemiz Ön Lisans ve Lisans Eğitim- Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde AKTS kredisine geçiş ile ilgili düzenlemelerin yakın bir zamanda tamamlanması planlanmaktadır. (Genel Not Ortalamalarının AKTS kredisi üzerinden hesaplanması vb.) -Bologna süreci kapsamında öğrenci işleri olarak, Bologna ve Diploma Eki ile ilgili veri girişleri otomasyon sistemine aktarılarak kontrolleri sağlanmakta. (Fakülte, program/bölüm tanımlamaları Türkçe/İngilizce, Diploma Eki bölümlerinin oluşturulması-düzenlemeler) -Bologna sistemindeki eksiklikler birim bazında tespit edildi ve eksikliklerin tamamlanması için birimlere yazılar yazıldı. Dış İlişkiler Birimi ile Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımız tarafından bilgilendirme toplantıları yapılmakta. Ayrıca birimimizce teknik destek verilmekte. -Mezun olan tüm öğrencilerimize Diploma Eki verebilmemiz için gerekli alt yapı hazırlandı. Şu an için ücretsiz ve otomatik olarak diploma eki verme durumundayız. - Üniversite olarak Diploma Eki Etiketine sahip olmak için gerekli çalışmalar titizlikle takip edilmekte. Bu çalışmalar Dış İlişkiler Birimi ile koordineli bir şekilde yürütülmektedir.

22 4.2 RUTİN İŞ VE İŞLEMLERE EK OLARAK 2012 YILINDA YAPILAN DİĞER ÇALIŞMALAR: SAYISAL VERİLER 01 Ocak 2012 ile 31 Aralık 2012 tarihleri arasında, Üniversite içi birimler ile Üniversite dışındaki kurumlarla yapılan yazışmaların sayısı Giden evrak sayısı : 6208 Gelen evrak sayısı: 1776 Öğrenci Belgesi : 15.718 Transkript : 10.149 Akademik Birimlerden gelen Yönetim Kurulu Kararı ve diğer not değişikliği işlem sayısı : 21715 Öğrencilerle ile ilgili muafiyet İşlemlerine ilişkin işlem sayısı : 8008 Diploma Basımı Sayısı : 4740 Üniversitemize yatay geçişle gelen öğrenci sayısı : 138 öğrenci Diğer Üniversitelere yatay geçişle giden öğrenci sayısı : 107 öğrenci 6353 sayılı af yasasından yararlanan öğrenci sayısı : 43 2012 -2013 güz yarıyılından bu yana birimimiz personeli tarafından yapılan (otomasyon üzerinden) 7 aylık süredeki işlem sayımız 286.890

23

24 1 Devlet Konservatuarı 3 Enstitü - Fen Bilimleri Enstitüsü -Sosyal Bilimleri Enstitüsü -Sağlık Bilimleri Enstitüsü (*) bulunmaktadır. (*) Öğrencisi bulunmayan Fakültelerimiz

25 Giderler 2012 yılı Bütçe Baş. Öd. Serbest ödenekHarcanan Gerçekleşme oranı Personel Giderleri241.000,00 186.383,50% 77 Sos. Güvenlik Kurumları Giderleri46.000,00 32.511,57 % 70 Mal ve Hizmet Alım Giderleri26.900,00 12.149,55%32 Toplam313.900.00 231.044.62%73

26 2010 – 2011 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA MEZUN OLAN ÖĞRENCİ SAYISI 2191 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA MEZUN OLAN ÖĞRENCİ SAYISI 3275 2012 – 2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILINDA MEZUN OLAN ÖĞRENCİ SAYISI 707 2010-2011 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA MEZUN OLAN ÖĞRENCİ SAYISI 57 2011-2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA MEZUN OLAN ÖĞRENCİ SAYISI 38 2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILINDA MEZUN OLAN ÖĞRENCİ SAYISI 6 ENSTİTÜLERDEN MEZUN OLAN ÖĞRENCİ SAYILARI

27 2010 – 2011 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA 489 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA 495 2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA476 ( 107 Sİ YATAY GEÇİŞ İLE GİTTİ)

28

29

30

31

32


"S.NPERSONELİN ADI SOYADIÜNVANIGÖREVİ 1Nursel ÇİTİL Öğrenci İşl. Dai. Bşk. V.Daire Başkanı 2Remzi KORKMAZ Şube Müd.V.Kayıt Kabul Şube Müdürlüğünün." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları