Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KAMU HİZMET ENVANTERİ SEMİNERİ 18 MART 2011 AMASYA.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KAMU HİZMET ENVANTERİ SEMİNERİ 18 MART 2011 AMASYA."— Sunum transkripti:

1 KAMU HİZMET ENVANTERİ SEMİNERİ 18 MART 2011 AMASYA

2

3 KAMU HİZMET STANDARTLARI

4 Kamu hizmet envanterinde belirtilen hizmet adları hiç değişiklik yapılmadan Hizmet Standartları tablosunda yer alacaktır. Hazırlanan kamu hizmet envanterinde; gerçek veya tüzel kişilere (vatandaş, şirketler, sivil toplum kuruluşları vb) yönelik, başvuru üzerine yaptığı bütün hizmetler Hizmet Standartları tablosunda gösterilecektir.

5

6 ç) Yukarıdaki ifadenin ardından bir satır aralığı bırakılarak sol tarafa “ İlk Müracaat Yeri”, aynı hizada sağ tarafa “İkinci Müracaat Yeri”, altlarına da isim, unvan, adres, telefon, faks ve e posta bilgileri yazılacaktır. c) Tablodan sonra bir satır aralığı bırakılarak aşağıdaki ifade yazılacaktır; “Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz” 1. TABLONUN BİÇİMİ İLE İLGİLİ HUSUSLAR

7 ç) Yukarıdaki ifadenin ardından bir satır aralığı bırakılarak sol tarafa “ İlk Müracaat Yeri”, aynı hizada sağ tarafa “İkinci Müracaat Yeri”, altlarına da isim, unvan, adres, telefon, faks ve e posta bilgileri yazılacaktır. c) Tablodan sonra bir satır aralığı bırakılarak aşağıdaki ifade yazılacaktır; “Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz” 1. TABLONUN BİÇİMİ İLE İLGİLİ HUSUSLAR

8 ç) Hizmetin Tamamlanma Süresi: Bu sütunda idarenin hizmeti ne kadar sürede bitirmeyi taahhüt ettiği belirtilecektir. Bu süre idarenin taahhütüdür. İdare, hizmeti mevzuatta belirtilen süreden önce bitirebileceğini taahhüt ediyorsa, bu süreyi yazacaktır. c) İstenen Belgeler : Bu sütunda idare tarafından hizmet sunumu için gerçek veya tüzel kişilerden istenen belgeler tam olarak yazılacaktır. b) Hizmetin Adı: Bu sütuna idarenin gerçek veya tüzel kişilere (vatandaş, şirketler, sivil toplum kuruluşları vb) yönelik, başvuru üzerine yaptığı bütün hizmetler yazılacaktır. a) Başlık: Kamu hizmetini doğrudan sunan idarenin adı ve “Hizmet Standartları” ifadesi yazılacaktır. (Örnek: MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI) 2. TABLONUN İÇERİĞİ İLE İLGİLİ HUSUSLAR

9 d) İlk Müracaat Yeri: Kamu Hizmet Standartları tablosunda; - belirtilenlerin dışında belge istenmesi, - eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması -tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda, müracaat edilecek görevlinin adı,unvanı,adresi, telefon ve faks numarası ile e-posta bilgileri yazılacaktır.İlk müracaat yeri hizmeti doğrudan veren idarenin amiri olacaktır. e) İkinci Müracaat Yeri : Kamu Hizmet standartları tablosunda belirtilenlerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda,müracaat edilecek görevlinin adı,unvanı adresi,telefon ve faks numarası ile e-posta bilgileri yazılacaktır.İkinci müracaat yeri hizmeti doğrudan veren idarenin bağlı olduğu hiyerarşik üst olacaktır.

10

11 AMASYA VALİLİĞİ İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BÖLÜMÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI SIRA NO HİZMETİN ADIBAŞVURUDA İSTENEN BELGELERHİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 1 Sağlık İşleri (Sağlık Tarama İzinleri) Dilekçe2 İş Günü Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. İlk Müracaat Yeri : İl Milli Eğitim Müdürlüğü İsim : Necati AKKURT Unvan : İl Milli Eğitim Müdürü Adres : Amasya İl Millî Eğitim Müdürlüğü Amasya İl Millî Eğitim Müdürlüğü Nergis Mahallesi Elmasiye Caddesi Merkez /Amasya Tel : / e- posta : İkinci Müracaat Yeri : Amasya Valiliği İsim :İsmail AKMAN Unvan :Vali Yardımcısı Adres : Amasya Valiliği, Hükümet Konağı Merkez /Amasya Tel : / e- posta :

12 KAMU HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA UYULACAK USUL VE ESASLARA İLİŞKİN YÖNETMELİK Tarih: 31 Temmuz 2009 Sayı : çerçevesinde: - İl ve ilçelerin Kamu Hizmet Envanteri, Hizmet Standartları, Standart Dosya, Kurum Kodları çalışmaları için Komisyon oluşturulacak - Bu Komisyon 1. KAMU HİZMET ENVANTERİ -Amasya il örneğinde yer alan -Hizmetler tek tek incelenecek varsa farklılıklar değiştirilecek, - Yürütülen hizmet yoksa envanterden çıkarılacak, - Envanterde olmayıp yürütülen hizmet varsa eklenecek, - Envanterde yer alan Kurum Kodu, Yıllık işlem sayısı sütunları değiştirilecek - Özellikle hizmetin tamamlanma süreleri ilinizdeki şartlar dikkate alınarak belirlenecek, İl ve İlçelerin Web sayfalarının ön yüzlerinde görünebilecek bir yere Logo yapılarak yayımlanacak (Win zip veya rar sıkıştırma dosyalara kullanılmayacak.)

13 2. Kamu Hizmet Standartları Kamu Hizmet Envanterinde yer alan: Gerçek veya tüzel kişilere (vatandaş, şirketler,sivil toplum kuruluşları vb) yönelik, başvuru üzerine yaptığı bütün hizmetler Hizmet Standartları tablosunda gösterilecektir. Hizmetin Adı Başvuruda İstenen Belgeler Hizmetin Tamamlanma süresi Kamu Hizmet Envanterinde geçtiği şekilde olacak Ankara Kamu Hizmet Standartları örneğinde yer alan hizmetler İlinizde sunuluyorsa Kamu Hizmet Envanterinde yer alması şartıyla tabloda yer alacaktır.

14 Kamu Hizmet Standartları Tablosu Vatandaşın kolaylıkla görebileceği yerlere asılacaktır. Bina dışına asılacaktır. İl ve İlçelerin Web sayfalarının ön yüzlerinde görünebilecek bir yere Logo yapılarak yayımlanacak (Win zip veya rar sıkıştırma dosyaları kullanılmayacak)

15 3. KURUM KODLARI Devlet Teşkilatı Veri Tabanından alınan örnek çalışmalarla İl ve ilçelerin haberleşme kodları belirlenmiştir. Yazışmalarda bu kodlar kullanılacaktır. Hizmet Envanterinde Kurum kodu kısmına yeni kodlar yazılacaktır.

16  4. STANDART DOSYA PLANI /7 sayılı genelgenin uygulamasına geçilecek - Yazışmalarda dosya numaraları kullanılacak - Klasör sırtları değiştirilecek

17 TEŞEKKÜR EDERİZ


"KAMU HİZMET ENVANTERİ SEMİNERİ 18 MART 2011 AMASYA." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları