Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Kurumsal Satı ş Kanalları Telesatı ş Projesi. KSK Toplu SMS Satışı KSK Satış Hedeflerinin %5’lik Bölümünü Toplu SMS Oluşturur Toplu SMS hedefine rağmen.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Kurumsal Satı ş Kanalları Telesatı ş Projesi. KSK Toplu SMS Satışı KSK Satış Hedeflerinin %5’lik Bölümünü Toplu SMS Oluşturur Toplu SMS hedefine rağmen."— Sunum transkripti:

1 Kurumsal Satı ş Kanalları Telesatı ş Projesi

2 KSK Toplu SMS Satışı KSK Satış Hedeflerinin %5’lik Bölümünü Toplu SMS Oluşturur Toplu SMS hedefine rağmen KSK satış personeli ses hattı satmaya odaklanıyor Bayi Toplu SMS geliri kaybediyor Ana ürün olarak Toplu SMS satışı yapılmıyor İnteraktif SMS gibi diğer ek ürünler de satılmıyor Bayi ek gelir kaybediyor KSK Satış Personelleri Mevcut Müşteriye Yeni Ürün Satışı Yapmamaktadır KSK mevcut kurumsal müşterilerine Toplu SMS Satışı hiç yapılmıyor Bayi Toplu SMS geliri kaybediyor Ortalama her ay düzenli olarak 60 ila 80 yeni müşteri kazanıldığı 5 yıllık bir KSK’nın portföyünde 3600 ila 5000 mevcut kurumsal müşterileri olduğu var sayılmaktadır. Genel olarak Toplu SMS hedef sistemine girdiği dönemden bu yana ürün hep yeni müşteriye ses hatlarıyla birlikte sunulmaktadır ve maalesef halen soruldukça satılan bir ürün olma rolü değişmemiştir. 2

3 KSK Toplu SMS Satışı VAS Ürünleri satabilmek için Ürün Teknik ve satış bilgisi gerekir Bayilerin mevcut personel sirkülasyonunda yeterli bilgi ve birikime sahip tecrübeli personel sıkıntısı çekilmektedir. Ve VAS Ürün tarifelerini dahi yanında bulundurmayan personeller çoğunluktadır Bayinin tüm Satış Personeline Eğitim Verme ve Onları hep bilgili tutma zorunluluğu ortadan kalkıyor …. VAS Ürün Eğitimi, Eğitimli ve Deneyimli bir personel oluşturma maliyeti oldukça yüksektir. Satış taktik ve stratejileri ile donatılmış olmaları gerekir. Rakipleri çok iyi bilmeli, kendi ürün özelliklerini detaylıca öğrenmelidir. Bu profilde bir personel için ciddi ve sürekli eğitim programları gerekir. Performansını ölçebilmek için ayrıca Bayi’nin VAS ürünleri çok iyi bilen kişilerden destek almaları gerekir. 3

4 KSK Telesatış Ekibi Projesi KSK Telesatış Çalışmasında Tüm Bu Sorunları Ortadan Kaldırıyor Olacağız Biotekno, KSK Telesatış personelini Toplu SMS ve diğer ürünlerle ilgili olarak tam donanımlı olarak yetiştirir Biotekno, KSK Telesatış personelini Toplu SMS ve diğer ürünlerle ilgili olarak tam donanımlı olarak yetiştirir KSK mevcut kurumsal müşterilerinin iletişim bilgisini Biotekno ile paylaşır KSK mevcut kurumsal müşterilerinin iletişim bilgisini Biotekno ile paylaşır KSK Telesatış Personeli eğitim ve tecrübenin sonucunda mevcut müşterilerin yanı sıra sisteme yeni müşteri de kazandırabilecek ve sorumlu olduğu KSK’nın SMS trafiğini yükseltecektir Yapmayı planladığımız çalışmada KSK’larımız için Telesatış ekibi oluşturulacak. Bu ekibin eğitimi Biotekno tarafından verilecek olup tüm Toplu SMS ürün ailesi ve servisleri hakkında tam donanımlı olarak yetiştirilecektir. Kurulacak olan ekip Biotekno ofisi içerisinde yer alacak ve KSK’nın tüm Toplu SMS ihtiyaçlarına cevap verir nitelikte olacak 4

5 İş Modeli Önerimiz Model 1Model 2 Personel Edinme BİOTEKNO tarafından temin edilip Biotekno bünyesinde görevlendirilir. BİOTEKNO tarafından temin edilip BAYİ bünyesinde görevlendirilir. Personel Ücret Telesatış personelinin tüm yasal hakları (Maaş,SGK ve Vergi) Biotekno tarafından karşılanır. Telesatış personelinin tüm yasal hakları (Maaş,SGK ve Vergi) BAYİ tarafından karşılanır. Eğitim ve Görev- Sorumuluk Biotekno deneymli personelleri eğitim verir KSK tüm Satış Danışmanlarını BİOTEKNO bünyesindeki ilgili KSK Telesatış personeliyle irtibatlandırılır, aylık satışta telefondan sahaya destek verilir. Mevcut Müşteri Portföyüne “bayi” adına arama yapılıp satış elde edilir. Biotekno deneymli personelleri eğitim verir KSK tüm Satış Danışmanlarını BİOTEKNO bünyesindeki ilgili KSK Telesatış personeliyle irtibatlandırılır, aylık satışta sahaya telefondan destek verilir. Mevcut Müşteri Portföyüne “bayi” adına arama yapılıp satış elde edilir. Operasyonel Masraflar Telesatış personelinin tüm operasyonel ihtiyaçları (Telefon,PC vs.) Biotekno tarafından karşılanır Masrafları Biotekno Karşılar Telesatış personelinin tüm operasyonel ihtiyaçları (Telefon,PC vs.) Biotekno tarafından karşılanır BAYİYE masraflar Fatura Edilir Ücretlendirme Tüm bu hizmetler karşılığında KSK BİOTEKNO’ya Trafik üzerinden almış olduğu komisyonun %5’ini öder Tüm bu hizmetler karşılığında BİOTEKNO personel masraflarını Bayi’ye fatura eder. 5

6 Mevcut Portföy Hedefini tutturan bir KSK aylık ortalama 80 ayrı firmaya satış gerçekleştirmektedir 5 yıllık bir KSK’nın geçmişte hizmet verdiği ortalama 5000 ve üzeri satış yaptığı müşterisi bulunmaktadır. Telesatış ekibimiz ile bu portföyün minimum %20’sini satışa çevirmeyi hedeflemekteyiz. Genel olarak yıllık adetlik sözleşmeler yapılmaktadır bu verilere göre; Yeni Müşteri Satış Danışmanları Telesatış personeli ile doğrudan çalışacağından; Sahada yapmış olduğu satışları veya temasa geçtiği müşterileri doğrudan Telesatış’a iletip satışın kapanmasını sağlayabilir. Hat satışı gerçekleştirilmese dahi mobil pazarlama ürünleri (Toplu SMS, Interaktif SMS,DIGITONE,İzinli veri tabanı vs.) ile KSK için alternatif gelir kanalları da oluşturabilir. Telesatış Projesinden Elde Edilecek Gelir adet SMS Trafiği Ortalaması ile x 1000 müşteri Eşittir adetlik Yıllık SMS Trafiğidir. Bu trafik yaklaşık TL Fatura üretir. Vergiler düştükten sonra Yıllık Ortalama KSK’nın kazanacağı Gelir = TL olarak hesaplanabilir. 6

7 BİOTEKNO Türkiye’nin en iyi Bilişim şirketidir. Bugüne kadar vermiş olduğu hizmet ve gösterdiği başarının sonucu olarak Türkiye'de ve Dünya'da birçok ödüle layık görülmüştür. Ödüllerimiz 7 InterproMedya Bilişim500 Ödüllerinde : • 2007 “2006 yılında En Fazla Büyüyen Bilişim Şirketi” Ödülü • 2008 “Son Üç Yılın En İyi Performans Gösteren Bilişim Şirketi” Ödülü • 2008 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü • 2009 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü • 2010 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü • 2011 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü • 2012 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü • 2012 “Son Yılın En Fazla Büyüyen Bilişim Şirketi” Ödülü •2013 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü •2013 “Son 3 Yılın En Fazla Büyüyen Bilişim Şirketi” Ödülü Deloitte Technology Fast Ödüllerinde : • 2009 “Teknoloji Fast 50 Türkiye-Birincisi” Ödülü • 2009 “Technology Fast 500 EMEA (Europe, Africa, Middle East)-Birincisi” Ödülü • 2010 “Teknoloji Fast 50 Türkiye-Dördüncüsü” Ödülü

8 7/365 Destek Çağrı Merkezimizden her konuda destek alabilirsiniz. Müşteri Hizmetlerimiz ihtiyacınız olan çözümler ve ürünlerimiz konusunda destek sağlayacaktır /365 destek – – /365 Destek 8

9 Teşekkürler Bizi takip edin


"Kurumsal Satı ş Kanalları Telesatı ş Projesi. KSK Toplu SMS Satışı KSK Satış Hedeflerinin %5’lik Bölümünü Toplu SMS Oluşturur Toplu SMS hedefine rağmen." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları