Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

EKİM 2013 SUNUMU. Ahmet ARSLAN Şube Müdür V. Ahmet ARSLAN Şube Müdür V. Hacı TUNÇ Şube Müdürü Hacı TUNÇ Şube Müdürü LOJMAN BİRİMİ TAHAKKUK SERVİSİ Şef.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "EKİM 2013 SUNUMU. Ahmet ARSLAN Şube Müdür V. Ahmet ARSLAN Şube Müdür V. Hacı TUNÇ Şube Müdürü Hacı TUNÇ Şube Müdürü LOJMAN BİRİMİ TAHAKKUK SERVİSİ Şef."— Sunum transkripti:

1 EKİM 2013 SUNUMU

2 Ahmet ARSLAN Şube Müdür V. Ahmet ARSLAN Şube Müdür V. Hacı TUNÇ Şube Müdürü Hacı TUNÇ Şube Müdürü LOJMAN BİRİMİ TAHAKKUK SERVİSİ Şef Aydın TAŞKIN LOJMAN BİRİMİ TAHAKKUK SERVİSİ Şef Aydın TAŞKIN İHALE SERVİSİ Şef Adem KAFALI İHALE SERVİSİ Şef Adem KAFALI DOĞRUDAN TEMİN – DMO VE AYLIK ÖDEMELER Şef Mehmet SARIÇİYAN Şef Cebrail ÖZKAN DOĞRUDAN TEMİN – DMO VE AYLIK ÖDEMELER Şef Mehmet SARIÇİYAN Şef Cebrail ÖZKAN Muzaffer AVCU Sivil Savunma Amiri Muzaffer AVCU Sivil Savunma Amiri TAŞINIR KAYIT KONTROL SERVİSİ Bilg. İşletmeni Murat AKYÜREK Bilg. İşletmeni Bekir KEKİL TAŞINIR KAYIT KONTROL SERVİSİ Bilg. İşletmeni Murat AKYÜREK Bilg. İşletmeni Bekir KEKİL SATIN ALMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ HİZMETLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ HİZMETLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ SİVİL SAVUNMA UZMANLIĞI SİVİL SAVUNMA UZMANLIĞI İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI TEŞKİLAT ŞEMASI Mustafa ÇETİN DAİRE BAŞKAN V. Mustafa ÇETİN DAİRE BAŞKAN V. YAZI İŞLERİ, ARŞİV VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ SERVİSİ YEMEK SERVİS KURULU BİRİMİ Bil. İşletmeni Baki ESKİCİ YAZI İŞLERİ, ARŞİV VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ SERVİSİ YEMEK SERVİS KURULU BİRİMİ Bil. İşletmeni Baki ESKİCİ HAK EDİŞLER Memur Emine COŞKUN Memur Oktay KIRTEKİN HAK EDİŞLER Memur Emine COŞKUN Memur Oktay KIRTEKİN

3 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Bütçe Uygulama Sonuçları Ekim 2013 BÜTÇE VE İSTATİSTİK

4 2013 Yılı Bütçesi Başlangıç Ödeneği Eklenen/ Düşülen Toplam Ödenek Harcama Ekim 2013 Harcama Oranı % Personel Giderleri , ,87 %93,78 Sos. Güv. Prim Giderleri , ,00 %1,04 Mal ve Hizmet Alım Giderleri , , , ,92 %92,91 Cari Transferler , , ,000 0 Sermaye Giderleri , ,44 %62,24 Genel Toplam , , , ,23%81,73 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2013 Yılı Ekim Ayı Bütçe Uygulama Sonuçları

5 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2013 Yılı Ekim Ayı Bütçe Uygulama Sonuçları TERTİPFONKSİYONEL KODEKONOMİK KOD TOPLAM ÖDENEK HARCANAN ÖDENEK KALAN ÖDENEK Diğer Genel Hizmetler M E M U R L A R ( Temel Maaşlar ) , , , Diğer Genel Hizmetler M E M U R L A R ( Sosyal Güvenlik Primi Öd. ) , , , Diğer Genel Hizmetler TÜKETİME YÖNELİK MAL VE MALZEME ALIMLARI , , , Diğer Genel Hizmetler Y O L L U K L A R 3.000, , , Diğer Genel Hizmetler GÖREV GİDERLERİ ( Araç Muayene Giderleri ) 6.000,00892, , Diğer Genel Hizmetler HİZMET ALIMLARI (Temizlik, Servis, Araç Kir.) , , , Diğer Genel Hizmetler MENKUL MAL, GAYRİMADDİ HAK ALIMI, BAKIM VE ONARIM GİDERLERİ , , , Diğer Genel Hizmetler KAR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLARA YAPILAN TRANS. ( Memur öğle yemeği ) ,00 Düşülen , , Sivil Savunma Hizmetleri TÜKETİME YÖNELİK MAL VE MALZEME ALIMLARI 5.000, Sivil Savunma Hizmetleri MENKUL MAL, G.MADDİ HAK ALIMI, BAKIM VE ONARIM GİDERLERİ 1.000, Kurumsal güvenlik hizmetleri HİZMET ALIMLARI ( Güvenlik Hizmet Alımları ) , , , Üniversiteler ve yükseköğretim hizmeti veren kurumlar TÜKETİME YÖNELİK MAL VE MALZEME ALIMLARI ,00 Eklenen , , , Üniversiteler ve yükseköğretim hizmeti veren kurumlar MAMUL MAL ALIMLARI ( Sermaye Yatırım ) , , ,56 TOPLAM , , ,91

6 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Bütçe Uygulama Sonuçları Ekim 2013 İHALE SERVİSİ  Yapılması planlanan ihalelerin EKAP’a girişi.

7 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İhale Servisi 2012 YILINDA İHALESİ YAPILIP 2013 YILINDA ÖDEMESİ DEVAM EDEN İHALELER SIRA NOİKN NOİHALE ADIİHALE USULÜSONUÇ SÖZLEŞME BEDELİ 12012/ Şoförlü ve Yakıtsız Araç Kiralama Hizmet Alımı (12 Ay) Açık İhaleSözleşme İmzalandı60.480,00 + KDV 22012/ Personel Servis Aracı Kiralama Hizmet Alımı (12 Ay) Açık İhaleSözleşme İmzalandı ,00 + KDV 32012/ Akaryakıt Alımı (12 Ay) Açık İhaleSözleşme İmzalandı ,00 +KDV

8 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İhale Servisi 2013 YILINDA YAPILAN MAL VE HİZMET ALIMI İHALELERİ SIRA NOİKN NO İHALE ADIİHALE USULÜSONUÇSÖZLEŞME BEDELİ /367 Bina Giriş Tabelaları ve Ana Giriş Yönlendirme Tabelası Açık İhale Sözleşme İmzalandı ,00 + KDV /87031 Laboratuvar ve Atölye Malzeme Alım İhalesi Açık İhale 8 Firma ile sözleşme imzalandı. Diğerleri ile süreç devam ediyor ,00 + KDV /18069 Özel Koruma ve Güvenlik Hizmet Alımı (İhale Süreci ile ) Açık İhale Sözleşme İmzalandı ,76 TL+KDV /17968 Temizlik Hizmet Alımı (İhale Süreci ile ) Açık İhale Sözleşme İmzalandı ,76 TL+ KDV

9 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İhale Servisi  Birimimizce yapılan Güvenlik ve Temizlik İhalesi sonucunda personelin hizmeti

10 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İhale Servisi 2013 YILINDA YAPILMASI PLANLANAN İHALELER SIRA NO İHALE ADIİHALE USULÜİHALE TARİHİ 1 Şoförlü ve Yakıtsız Araç Kiralama Hizmet Alımı (12 Ay) Açık İhale14/11/ Personel Servis Aracı Kiralama Hizmet Alımı (12 Ay Açık İhale28/11/ Akaryakıt Alımı (12 Ay)Açık İhale28/11/ Diş Hekimliği Fakültesine Cihaz ve El Aletleri Alımı Açık İhale 19/11/2013

11 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013 DMO ALIMLARI

12 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013 S.NOALIM BİRİMİ MALZEME ADEDİ MALZEME ADI FİRMA / İSİM / BİRİM ALIM AŞAMASI TUTAR 1 Genel Mef. Alımı (F.E.F.- Müh. Fak. - Ö.Kalem-Tıp Fak.) 40 ADETDosya DolabıDöner Sermaye Dağıtımı yapıldı ,40 2 (F.E.F.- Müh. Fak. - Eğitim Fak.) 50 ADETOturma BankıDöner Sermaye Dağıtımı yapıldı ,00 3 Tüm Birimler(Makine Techizat Talebi) 412 ADET Temizlik Mak, Buzdolabı, Klima,Dosya Dolabı,Televiz yon Devlet Malzeme Ofisi Dağıtımı yapıldı ,54 4 Meslek Y.O.-Genel Sekr.- Fen Edebiyat Fak 13 ADET Salon Tipi Klima Devlet Malzeme Ofisi / Müteferrik Alım Dağıtımı yapıldı ,82 Toplam ,76 Alım İşlemi Biten DMO Alımları

13 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013  DMO’dan alınan Banklar ve Klimalar

14 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013  DMO’dan alınan klimaların Eğitim ve Güzel Sanatlar Fakültesine dağıtımı ve montajı

15 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013 S.NOALIM BİRİMİ MALZEME ADEDİ MALZEME ADI FİRMA / İSİM / BİRİM ALIM AŞAMASI TUTAR 1 Yapı İşleri Teknik Daire Başkanlığı 1 ADETTraktör Devlet Malzeme Ofisi / Müteferrik Alım Devlet Malzeme Ofisi’nden bekleniyor ,00 2 Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 1 ADET Renkli Fotokopi Makinası Devlet Malzeme Ofisi / Müteferrik Alım Yaklaşık Maliyet için Teklif Toplanıyor ,00 Toplam ,00 Alımı Planlanan DMO Alımları

16 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI EKİM 2013 DMO Alımları  DMO’ dan alınan malzemelerin depodaki görünümü.

17 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI EKİM 2013 DMO Alımları  DMO’ dan alınan malzemelerin depodaki görünümü.

18 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DOĞRUDAN TEMİN EKİM 2013 DOĞRUDAN TEMİN

19 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DOĞRUDAN TEMİN EKİM 2013 AYLARİŞİN ADIANALİTİK BÜTÇE TERTİBİTUTARI EKİM Yemek Masası Alımı ,60 Portatif Sandalye Alımı ,20 Araç Sigorta Giderleri ,00 Araç Muayene ,00 Araç Bakım Onarım ,00 TOPLAM ,80

20 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DOĞRUDAN TEMİN EKİM 2013  Doğrudan teminle alınan portatif sandalyeler

21 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013 Ambar Hareketleri

22 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013 Alınan MalzemeDağıtılan Malzeme 2 Adet Büyük Temizleme Makinası1 Tanesi Eğitim Fakültesine verildi. 1 tane Kahta MYO verildi. 4 Adet Küçük Temizleme Makinası1 Tane BESYO’ya verildi 2 Tane depoda. 16 Adet Sekreter Koltuğu Kırmızı Toplantı Masası İçin Uygun Fen Bilimleri Enstitüsüne 100 adet bankÜniversitemizin çeşitli yerlerine yerleştirildi. 40 Adet Dosya Dolabı10 tane Mühendislik Fakültesine verildi. Talep eden diğer birimlere dağıtımı yapıldı. 20 Tane Dosya DolabıArşivlenme amacıyla temin edilen dolaplar, 5 adet Fen Bilimleri Enstitüsüne verildi 5 adet Sağlık Hizmetleri Yüksekokuluna verildi. 10 adet diğer birimlere dağıtımı yapılmıştır 5 Adet Seri çekim yapan Fotokopi Makinası1 adet Eğitim Fakültesine verildi. 1 adet Beden Eğitimi ve Spor Y.O. verildi. 1 adet Diş Hekimliği Fakültesine verildi. 1 adet Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına verildi. 1 adet depoda.

23 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013  Alımı yapılan temizlik aracının ihtiyacı olan fakültelere dağıtımı yapıldı.

24 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013  Depoya gelen malzemelerin düzenlenmesi

25 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013  Depoya gelen malzemelerin düzenlenmesi

26 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Sivil Savunma Ekim 2013 SİVİL SAVUNMA

27 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Sivil Savunma Ekim 2013  Sivil savunma servisleri görev tebliğ işlemleri tamamlandı.  Üniversitemiz binalarında bulunan yangın söndürme dolapları ve resmi araçlarda bulunan tüplerin kontrolü yapılıp kullanım süresi geçen tüplerin dolumu ile Rektörlük binası kazan dairesi ihtiyacı olan yangın söndürme tüpü bina yangın güvenliği sorumlusuna teslimi sağlandı.

28 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Sivil Savunma Ekim 2013  Öğrenci işleri yangın dolap hortumu ile Medikososyal binası zemin kat yangın dolap hortumu değiştirilerek kullanılır hale getirilmiştir.

29 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Lojmanların Durumu LOJMANLAR

30 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Lojmanların Durumu Boş Kalan Lojmanlar Lojman Türü Tahsis Şekli Daire No Toplam 3+1 Rektör Rezervi Hizmet Tahsisli 1 1 Akademik Görev Tahsisli İdari Görev Tahsisli81 Rektör Rezervi13,33,363 Toki 1+1 Akademik sıra tahsisli31 1 Genel Toplam8 Lojman Dağılımı LojmanRektör RezerviAkademik G.TAkademik S.Tİdari Görev T.İdari S.THizmet Tah TOKİ Toplam

31 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Lojmanların Durumu Lojman Giriş Çıkışları LojmanİSİMDAİRE NOGİRİŞÇIKIŞ 2+1Prof. Dr. Ayhan DEMİRBAŞ 2-Çıkış 2+1Prof. Dr. Ayhan DEMİRBAŞ 15Giriş- 1+1Betül DEMİRBAĞ3Giriş-  Kampüsteki Lojmanların Görünümü

32 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Lojmanların Durumu  Tokide Bulunan Lojmanların Görünümü

33 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI ARŞİV BİRİMİ

34 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI ARŞİV DÜZENLEMESİ EKİM 2013  Başkanlığımız arşiv düzenlemesi yapılmış olup, tüm dosyaların fihristleri oluşturulmaktadır.  Rektörlük binasında bulunan arşivimiz medikososyal binasına taşınarak diğer arşivimizle birleştirilmiştir.

35 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Fatura Ödemeleri Ekim 2013 Elektrik, Su ve Doğalgaz Ödemeleri

36 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Fatura Ödemeleri 2013 AYLARTUTARI EKİM ,50 Elektrik Faturaları Ödemesi Su Faturaları Ödemesi AYLARTUTARI EKİM ,34 TL

37 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Önerilerimiz  Detay Programımız kapsamında alımların gerçekleştirebilmesi için akademik ve idari birimlerin taleplerinin ve teknik şartnamelerinin eksiksiz ve zamanında Başkanlığımıza gönderilmesi gerekmektedir.  Makine teçhizat talep listesine, sarf malzemelerinin eklenmemesi konusunda hassasiyet gösterilmesi.  Kırtasiye alımlarının 2014 yılı itibariyle Başkanlığımız tarafından satın alınması,  2014 yılından itibaren elektrik, su ve doğalgaz faturalarının tek elden Başkanlığımız tarafından alımının yapılması,  Taşıt İşletme Biriminin Yükseköğretim Kanununda öngörüldüğü şekilde Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığına bağlanması  Ambar giriş yolunun düzenlemesinin yapılması.  Bütçe ödenekleri sebebiyle elektrik faturaları gecikmeye girmektedir.

38 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Dilek ve Temenniler  Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinin satın alma işlemlerini yapan personele yönelik uygulama birliğinin sağlanabilmesi için en az yılda bir defa hizmet içi eğitim programı hazırlanarak, değişen ilgili mevzuat hakkında eğitim verilmesi.  Tüm akademik ve idari birimlere DMO ve doğrudan temin eğitiminin verilmesi,  Üniversitemizin hızla gelişmesiyle, öğrenci, akademik ve idari personel ile kapalı alan sayısının artması nedeniyle taleplerin karşılanabilmesi için mal ve hizmet alımları tertiplerine konulan ödeneklerin artırılması.

39 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI


"EKİM 2013 SUNUMU. Ahmet ARSLAN Şube Müdür V. Ahmet ARSLAN Şube Müdür V. Hacı TUNÇ Şube Müdürü Hacı TUNÇ Şube Müdürü LOJMAN BİRİMİ TAHAKKUK SERVİSİ Şef." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları