Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ."— Sunum transkripti:

1 ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2 TEKNİK SERVİS  Elektrik tesisatları, kompanzasyon panoları, elektrik lamba ve armatörleri vb. elektrik arızalarını, su tesisatları, lavabolar, musluklar, rezervuarlar, su depoları vb. su arızalarını, telefon tesisat, santraller, telefon makineleri vb. telefon arızalarını, asansör arızalarını, kapı pencere, dolap, masa vb. ahşap Pvc Alüminyum malzemelerin arızalarını, boya- badana, kombi-kazan, kalorifer ve tesisat arızalarının bakım ve onarımlarını gerçekleştirerek ilgili genel kontrollerini yapar.  Tüm resmi tören ve bayramlarda, sosyal ve kültürel etkinliklerde resmi kurumların ve sivil toplum kuruluşlarının bayraklama süsleme ses düzeni masa sandalye ışıklandırma ile sahne ve tribün kurulmasını sağlar,  Sadece belediye birimlerimizde değil Üsküdar da bulunan tüm resmi kurumların tamir bakım ve onarımlarında zaman gözetmeden 7/24 hizmet vermektedir  Kurum içerisinde vatandaşa yönelik fotokopi hizmetleri ücretsiz vermektedir

3 YEMEKHANE  Haftanın beş günü üretilen yemek merkez yemekhane dahil 23 noktaya dağıtılmaktadır.  Salat bar hariç 5 çeşit olan yemeğin üretimi Belediye binamızın yemek hanesinde kendi personelimizce üretilmektedir.  Ramazan ayında her gün ikram edilen kişilik iftar yemeği tamamen kendi mutfağımızda üretilmektedir.  Belediyemizin düzenlediği etkinliklerde ikram edilen zerde aşure vb tatlılar mutfağımızda üretilmektedir.

4 BÜRO HİZMETLERİ  Her türlü demirbaş eşya, büro makinesi, mobilya ve mefruşat ile basılı kağıt ve kırtasiyenin, sarf malzemelerinin depolanması, dağılımını ve ayniyat işlemlerini yürütmek  Okulların boyalarını temin eder ve bakım ve tamirlerinde teknik destek verir  Kurum içi ve kurum dışı yazışmaları takip etmek  İhale işlemleri ve hak edişlerini takip etmek  Birçok alanda faaliyette bulunan müdürlüğümüzün birimleri arasında koordinasyonu sağlamak ve iş planlarını takip etmek.  Belediyemize ait telefon elektrik data dogalğaz su sözleşmelerini ve fatura ödemelerini takip eder.  Telsiz haberleşmelerini ve bakımlarını takip eder.

5 BİNA TEMİZLİK   Merkez bina dahil olmak üzere belediyemize bağlı olarak 28 birime hizmet vermektedir.   Rehabilitasyon merkezine bağlı olarak hizmet veren yaşlı bakım bölümünde sürekli 1 bayan personel bulundurarak bakıma muhtaç yaşlılarımızın evleri düzenli olarak temizlenmektedir.   Okullar kaymakamlık emniyet sağlık ocağı vb resmi kurumların binalarına belli aralıklarla temizlik hizmeti vermektedir.   Merkez binamıza gelen tüm vatandaşlarımıza açık büfe meyve suyu bitkisel çay ikramlarını ücretsiz yapmaktadır

6   Yedek parça, ham madde, yarı mamul vb. diğer malzemelerin alımını, satın alma plan ve programları çerçevesinde gerçekleştirilmesini sağlamak.   Araçların sigorta işlemleri ve periyodik bakımlarının yapılmasını sağlamak.   Araç bakım-onarım hizmetlerinin zamanında gerçekleştirilmesini takip etmek   Merkez garaj iş makineleri otobüsler vb araçların ve şoförlerinin sevk ve idaresini organize etmek.   7/24 araç ve şoför ihtiyacını karşılayacak şekilde organizasyon yapmak MAKİNE İKMAL BÖLÜMÜ BAŞ ŞÖFÖRLÜK

7 MERKEZ GARAJ   Belediyemize ve müteahhit firmaya ait binek araç minibüs çekici vb. araçların ve şoförlerinin günlük iş akışlarını 7/24 kesintisiz organize etmek.   İhtiyaç sahibi hastaların hastaneye servislerini sağlamak.   Paydaş resmi kurumların imkan ölçüsünde araç ve şoför ihtiyaçlarını karşılamak.   Araçların güzergahlarını ve yakıt tüketimlerini kontrol altında tutmak.

8 OTOBÜS SEVK   Belediyemize ait araçlarla ve kiralama yoluyla temin edilen araçlarla cenaze, toplantı kültürel etkinlik sivil toplum kuruluşlarının organizasyonlarına toplu taşıma aracı temin etmek.   Çanakkale ve bursa gibi tarihi ve kültürel zenginliklerimizin yoğun olduğu yerlere geziler organize temek, organizasyon yapan sivil toplum kuruluşlarına toplu taşıma aracı temin etmek   Cenazelere toplu taşıma aracı temin etmek

9 TAMİR BAKIM ATÖLYESİ   Kuruma ait araç ve iş makinelerinin düzenli bakımlarını yaparak araçları koruma altına almak.   Arızalı araçların tamir ve bakımlarını yapmak   Araçların ve iş makinelerinin tefrişat ve metal aksamlarını imal etmek.   Boya ve yağlamalarını yapmak.

10 KAYNAK ATÖLYESİ   Temizlik işleri müdürlüğünün metal konteynırlarını imal etmek.   Belediyemiz ve Üsküdar da ki resmi kurumların metal kapı pencere korkuluk vb. ihtiyaçlarını imal etmek.   Pazar direklerini imal ve bakımını yapmak.   Belediyemizin ve üsküdardaki sivil toplum kuruluşlarının okulların etkinliklerinde sahne türbin platform kurmak.

11 SATINALMA VE İHALE BÜROSU   Destek hizmetleri bünyesinde yeni yapılandırılan satın alma birimi belediyemiz müdürlüklerinin destek hizmetlerince alınmasını uygun gördüğü kamu ihale kanunun 22 d maddesi kapsamındaki alımları yapar.   Müdürlüklerimizin talepleri doğrultusunda piyasa fiyat araştırması yapar   Kamu ihale kanunları ve yönetmeliklerindeki değişiklikleri takip eder   Kurumun demirbaş ve sarf malzemelerini makine ikmale bağlı kaynak ve tamir atölyesinin alımlarını gerçekleştirir

12 NİKAH DAİRESİ İŞLETMELERİ Yeni yapılandırılmaya başlayan bu birimimiz   Belediyemizin yeni nikah salonu alt katında bulunan kokteyle salonunu işletmek ve tefriş etmek   Belediyemiz yeni nikah salonunun yanında bulunan restoranı işletmek   Yeni nikah salonunda bulunan büfeyi ve Altunizade kültür merkezinde bulunan kafeteryayı işletmek

13 GÜVENLİK   Güvenlik Hizmetleri Bürosu olarak; merkez ve ek hizmet binalarımız ile Validebağ Korusunda 7 gün 24 saat görev yapmak suretiyle binaların, demirbaş eşyaların, personelin, ziyaretçilerin can ve mal güvenliğini sağlar.   Mesai saatleri sonrasında belediye santrallerine ve telsizine cevap verir.   Mesai saatleri dışında cenaze otopsisi için görev yapan doktorlar için şoförlük ve güvenlik hizmeti verir   Kültürel etkinliklerde ve ramazan yemek dağıtımlarımda hizmet verir

14 SÜPER HİZMET MASASI   Yeni nesil belediyecilik anlayışı olan vatandaş merkezli hizmet anlayışı içinde yapılanma çalışmaları başlatılmış ve eğitim çalışmaları son aşamaya gelmiştir.   Vatandaşlarımızın belediyeye olan münacatlarında tek noktada karşılayıp bütün işlemlerini bir noktada alırken nezaman sonuçlanancığının taahhüdünün verildiği sonuçlanan işlerin memnuniyet ölçümlerinin yapıldığı tek adım masası belediye merkez binamızın girişinde çok yakında hizmete geçecektir

15

16 Üsküdar İlçe Sınırları Dahilindeki 36 Okula 18 Ton Boya Yardımı Yapıldı

17 İmzalanan Protokol Gereği Validebağ Korusunun Güvenliği Müdürlüğümüzce Yapılmaya Başlandı.

18 Birimlerimize adet fotokopi / ozalit çekimi yapıldı. Müdürlüğümüz evrak kayıt defterinde 1002 adet gelen evrak, 1248 adet giden evrak işlemi yapıldı.

19 Sivil Toplum Kuruluşları, Kamu Kurum ve Kuruluşları ile cenaze hizmetleri için 281 sefer araç görevlendirilmesi yapıldı.

20 ATÖLYEMİZDE 570 Motor Tamiri İçin 627 Mekanik Arıza Tamiri İçin 163 İş Makinesi Tamiri İçin 470 Kaporta Tamiri İçin Toplam 1830 İş Kağıdı Çıkarıldı.

21 Kurumumuz Adına 220 Adet Çöp Konteyneri ve 50 Adet Pazar Yeri Direği İmalatı Yapıldı.

22 Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarına 61 Metre Korkuluk, 12 Metre Yangın Merdiveni, 7 Adet Demir Kapı İmali ve Montajı Yapıldı.

23 Üsküdar İlçe Emniyet Müdürlüğüne 12 Adet Araç Alımı Yapılarak, Litre Yakıt Verildi.

24 Merkez ve 14 Dış Birimde Toplam 450 Personele Günlük Yemek Hizmeti Verilmektedir.

25 606 km. Toplam Mesafeli 15 Güzergahta 322 Memur Personel Servis Hizmetlerinden Faydalanmaktadır.

26

27 Pano Montajı Sıhhi Tesisat Onarımı Kombi- Kazan Bakımı Marangozluk İşleri

28


"ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları