Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

11 Eylül 2001 DARBELERİ Teknik araştırma Müh. Muhammad Columbo

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "11 Eylül 2001 DARBELERİ Teknik araştırma Müh. Muhammad Columbo"— Sunum transkripti:

1 11 Eylül 2001 DARBELERİ Teknik araştırma Müh. Muhammad Columbo

2 Birkaç Hatırlıtma •Resmi teori: 19 kişilik 4 MÜSLÜMAN İNTİHAR TERRÖRİST ekipleri 4 uçağı kaçırıp binalara çarptılar.

3 BIÇAKLAR KULLANDILAR •Bu bıçak UA93 uçağının kaçırlmasında kullanılmış! Moussaoui mahkemesinde ABD hükümeti tarafından delil olarak gösterildi.

4 İkiz kuleler yıkıldı

5 Pentagon vuruldu

6 Pensylvanyada bir uçak düştü

7 Sonuçlar •Darbelerde 2948 ölü. •İki savaş başlatıldı ve iki devlete saldırıldı. •Ortalama 2500 amerikan askeri ve onbinlerce sivil öldü. •Sesi duyulmaz olan Bin Ladin bir TV starı oldu. •Saldırılar hiç görülmediği şekilde çoğaldı : Bali, Madrid, Londra, İrak, Afghanistan, Türkiye, Yemen, …

8 Anormallikler •Yolcu listelerinde terröristlerden hiç bir iz yok. 1, 2 veya 3 kişi sahte kimliklerle binmiş olabilir. Geri kalanlar peki nerede? •Terröristlerin bir çoğu yaşadıklarını bildirdiler. Bakınız BBC •« Milli güvenlik » bahanesiyle bütün bilgi ve deliller « gizli » diye damgalanıp bütün insanlığa saklandılar

9 Anormallikler •Hiç bir kara kutunun içeriği açıklanmadı. •Uçak parçalarının hiç biri seri numaralarına göre belirlenmedi. •Ikiz kulelerin devrilmemesi gerekiyordu. Aynı büyüklükte olan ve zamanının en büyük uçağı olan 707’nin çarpmasına dayanmaları için yapılmışlardı. •Resmi teknik raporlar eksik bozukluk ve yalanlarla dolu.

10 Gerçekler nedir? •Birçok delil var. Ama saadece kesinleşmiş üç konuyu inceliğeceğiz: •Uçakların dördünü saadece bir ekip kontrol etti. Amerikan ordusunun elektronik silah teknolojisini kullandılar. •İkiz kuleler patlayıcı maddelerle yıkıldı. •Pentagon’a çarpan uçak bir Boeing 757 değildi. •Daha derin bilgiler için interneti tavsiye ediyoruz.

11 Olayların düzeni

12 Uçakların resmi yolları

13 Yol saatleri grafiği 7:59 1 8:14 2 8:25 3 8:42 48:45 5 8:50 6 8:54 79:03 89:35 99: :06 11

14 SONUÇLAR •Uçaklarin kaçirilmasi birbirinden sonra, arka arkaya, sira ile yapildi! •Her uçak, yolundan ayrilmadan once daha onceki uçagin hedefine yeterince yakin olmasini bekledi!

15 4 ayrı ekip ihtimalinde Mümküm yol saatleri grafiği •Yoldan ayrilmalar uçaklarin kalkisindan ortalama 15 dakika sonra yapilirdi. •Her uçak, obir uçaklarla ilgilenmeden, direk olarak kendi hedefine dogru yol alip carpardi.

16 SONUÇLAR •NEDEN 4 ayrı ekip uçakları sıra ile arka arkaya, kaçırdı? •NASIL 4 ayrı ekip uçakları sıra ile arka arkaya, kaçırdı? •NEDEN her uçak yolundan ayrılmadan önce daha önceki uçağın hedefine yeterince yakın olmasını bekledi! •Uçakların kaçırılması birbirinden sonra, arka arkaya, sıra ile yapıldı! •Her uçak, yolundan ayrılmadan önce daha önceki uçağın hedefine yeterince yakın olmasını bekledi! SORULAR

17 CEVAPLAR •NEDEN 4 ayrı ekip uçakları sıra ile arka arkaya, kaçırdı? •4 ayrı ekibin bu şekilde uçakları sıra ile kaçırmasına HİÇ BİR sebep yok! •Her uçağın ayrı pilotu ve ekibi olduğuna göre, ve olayın zorluğu yeterince büyük olduğuna göre, ekipler ancak kendi uçakları ile uğraşabilirlerdi. Haklarında hiç bir kesin bilgi alamıyacakları başka uçaklarla uğraşmaları imkansızdı.

18 CEVAPLAR •NASIL 4 ayrı ekip uçakları sıra ile arka arkaya, kaçırdı? •Bunu yapabilmek için olayları o kadar zorlaştırmak gerekiyorki 4 ayrı ekibin uçakları böyle arka arkaya kaçırmış olması İMKANSIZ! •Böyle sıra ile kaçırabilmek için, hedefine vurmadan önce her ekip daha sonraki ekibi telefonla araması gerekiyordu. Ve bunu yaparken sonraki ekibin durumu hakkında hiç bir sağlam bilgileri olamazdı. Bu sonraki ekip ise, o anda uçaktaki koltuklarında oturmuş olmaları gerekiyordu ve telefonla konuşma imkanları olmadan. Satellit telefonları olduğunu hesap etsek, ve bu telefon haberini aldıklarını düşünsek, o anda kalkıp uçağı kaçırmaya başlamaları gerekiyor ve olayın problemsiz geçmesi gerekiyor. Böyle sıralama o kadar sakat ve zorki böyle yapmış olmaları açıkçana imkansız. Özellikle böyle yapmaya ihtiyaçları olmadığı halde.

19 CEVAPLAR •NEDEN her uçak yolundan ayrılmadan önce daha önceki uçağın hedefine yeterince yakın olmasını bekledi! •Her uçağın yolundan ayrılmadan önce daha önceki uçağın hedefine yeterince yakın olmasını beklemesine HİÇ BİR sebep yok! •Her uçağın ayrı pilotu ve ekibi olduğuna göre, ve olayın zorluğu yeterince büyük olduğuna göre, her uçak ancak kendi işini yapabilirdi ve başka uçakla uğraşması imkansızdı. Özellikle ne olduklarından hiç bir kesin haberlerleri olamıyacakları başka uçakları beklemeleri çok tehlikeli bir şeydi. Uçakları birbirlerine bağlamaya çalışan en ufak bir şey o kadar zorki bütün darbelerin yapılmasını imkansız hale getirirdi.

20 TEK BİR ANLATIM İMKANI VAR •Uçaklar TEK BİR ekip tarafından kaçırıldı! •Hata yapılmasını engellemek için, uçakları teker teker kaçırdılar. •Bir uçakla işleri bitince, sonraki uçağın işine başladılar.

21 NASIL OLABİLİR? •Ancak Uçaklar kendilerini otomatik olarak yönlendirebiliyorlarsa ve bu uzaktan ayarlanabiliyorsa! •Bu teknoloji, onlarca yıldan beri biliniyor. •Bu teknolojinin kullanıldığını düşünüp olayları kendimiz nasıl yapacağımızı arıyacaz! • An experiment at the Crows Landing NASA Facility in the Central Valley of California involved 110 landings of a Boeing 737 airliner using an experimental GPS navigation system.

22 TOMAHAWK FÜZELERI GPS SIYNALINE DAYANARAK KENDI YOLUNU OTOMATIK OLARAK BULAN KUCUK UCAK

23 KONTROL VE YÖNLENDİRME SİSTEMİ BULUNDUĞU YERİ ÖLÇME Bütün füzelerde aynı DENGE ÖLÇME Bütün füzelerde aynı HESAP VE KONTROL Bütün füzelerde aynı KANATLARIN KONTROLÜ Uçaktaki pilotun el ve ayak hareketlerini yapar. Füzenin büyümesiyle daha büyükleri kullanılır. Bir uçak için çok daha büyükleri lazım. Pazarda bütün büyüklüklerde ve her çeşitinden hatta geri dönmeyeni bile var.

24 FÜZE GİBİ YÖNLENDİRME •Bu parçalar uçağa bildirilip çalıştırılmayınca, uçak normal halindeki gibi çalışıp normal bir şekilde kalkış yapar. •Çalıştırılınca, uçak füze gibi çalışmaya başlar. •Bu parçaların bindirilmesi son bakım anında yapılmış olsa gerek. Bu uçakların bakım bilgileri bilgisayarlardan silinmiş ve bütün internasyonal havacılık firma ve örgütlerinde saklanmıştır.

25 PEKİ PİLOTLAR NE OLDU? •Uçaklara bindirilen SERVO sistemleri geri dönmeyen tipten olunca, pilotların yönlendirme aletlerini durdurmaları imkansız olur. •Hesap ve kontrol sistemi uçağın içine askeriyede kullanılan bir zehirli gaz geçirip bütün yolcuları öldürebilir. Bu durumda uçağı yönlendirmek için uçaktaki otomatik pilot yeterlidir. •Uçaklardan yapılan bütün telefon konuşmalarını bir Hollywood yapımı diye kabulleniyoruz. Çünkü 3000m yükseklikten sonra bütün GSM’ler çalışmaz ve bugünün teknolojisi herkesin sesini yeniden yapma imkanlarına sahiptir.

26 UÇAKLAR •Buradan itibaren, bu teknolojinin uçaklara bildirilmiş olduğunu ve bu uçakların füzeleri kontrol eden aynı yer sistemleriyle kontrol edilebileceğine dayanıyoruz. •Sunuda bildirelim : Uçaklar gibi hızlı giden cisimlerin GPS ile yaptıkları ölçülerin hassasiyeti düşük oluyor. Özellikle yükseklik ölçümünde. Sonuç olarak bir uçağın yüksekliğini +/-50m’den daha iyi ölçme imkanı yok.

27 Aksyon 1 •1- 7:59 Birinci AA11 uçağı, bir Boeing 767, içinde 87 kişi (+5 arap) ile kalkış yapıyor. •2- 8:14 Füze sisteminin çalıştırılması. Sistemin çalıştığını kontrol etmek için AA11 kuzeye doğru yol alıyor. •3- 8:25 Sistemin iyi çalıştığı kesinleşmiş ve uçak kulelere doğru yönlendiriliyor. Bu andan itibaren hedefin vurulmasını garantilemek için vuruş hassasiyetini iyileştiren son ayarlar yapılıyor

28 Aksyon 2 •4- 8:42 Ekip AA11 uçağının bütün ayarlarını bitirmiş, uçak hedefine doğru yol alıyor, doğru yönde ve doğru yükseklikte. Ekip UA175 uçağındaki füze sistemini çalıştırıp sistemin çalıştığını kontrol etmek için uçağı güneye doğru dönderiyor. Bu uçak bir 767, önceki uçağın aynısı ve ortalama aynı ağırlıkta. •5- 8:45 Birinci uçak WTC1 kulesine çarpıyor. Vuruş yeri binanın cephesinin tam ortası, mükemmel bir hassasiyet. Başarı mükemmel ve ekip sevinçte. •6- 8:50 Ekip sisteme o kadar güveniyorki UA175 uçağının yolunu kısaltıp son hedefinin GPS ayarlarını veriyor. Uçak son dönüşünü yapıp güney kulesine doğru yol almaya başlıyor

29 Aksyon 3 •7- 8:54 Ekip UA175 uçağının bütün ayarlarını bitirmiş, uçak hedefine doğru yol alıyor. Ekip AA77 uçağındaki füze sistemini çalıştırıp uçağın güneye doğru dönderiyor, radarlara görünmemek için yüksekliğini azaltıyor ve transpondörünü kapatıyor. Bu andan itibaren uçağın yolu bilinmiyor. Bilgilerimize göre bu uçak yere çarpıldı ve yerine Pentagon’a vurmak için özel hazırlanmış bir Boeing 737 uçağı kullanıldı (aşağıya bakınız). •8- 9:03 İkinci uçak, UA175, WTC2 kulesine çarpıyor. Vuruş yeri binanın cephesinin yan tarafı, az daha uçak hedefini vurmayacaktı. Uçağı yönlendirme regülatörü daha stabil olmamıştı, yinede hedefini vurdu. Başarı birinci uçaktaki gibi mükemmel değil, sevinç hali düşüyor ve ekip dikkatli olmaya önem veriyor! •9- 9:35 Ekip 737 uçağının bütün ayarlarını bitirmiş, uçak hedefine doğru yol alıyor. Ekip UA93 uçağındaki füze sistemini çalıştırıp uçağa geri dönüş yaptırıyor

30 Aksyon 4 •10- 9:38 AA77 uçuşunun B757 uçağının yerine uçan 737 uçağı Pentagon’a vuruyor. •11- 10:06 Sonuncu uçak, UA93, Pensilvanya’da yere çarpıyor

31 Bazı detaylar •2- AA11 uçağını bir arap pilot kullanıyor olsa idi, uçağın kuzeye dönmesi anlatılamaz. Hedef güneyde ama uçak kuzeye dönüyor. •4- UA175 uçağını bir arap pilot kullanıyor olsa idi, uçağın güneye dönmesi anlatılamaz. Hedef doğuda ama uçak güneye dönüyor

32

33 BIÇAKLAR KULLANDILAR •Bu bıçak amerikan politikacılarının önceden karalaştırdıkları sonuçların delili.

34 KULELERİN YIKILMASI •Resmi Teori: Uçakların kerozeninden çıkan ateş demiri eritti ve kuleler yıkıldı. •Anormallikler : •Resmi rapor bile en yüksek sıcaklığın saadece 400°C olduğunu ve saadece bazı yerlerde bulunduğunu kabulleniyor. •Binalarin alt katlarında hiç sıcaklık yoktu.

35 YIKILMA ÖRNEKLERİ

36 YIKILMADAN SONRAKİ FOTOĞRAFLAR WTC1, Kuzey Kulesi Cephe direkleri, hâla dik duranlar var WTC2, Güney Kulesi Iç direklerin hepsi asagi kadar yikilmis

37 KULELERİN DEMİR DİREKLERİ Önemli bölümün tercümesi : « Bu dış direkler binanın ağırlığının çoğunu kaldırıyor. Binaların iç direkleri merdiven ve asansörlerin konulduğu boş demir boru gibiydi.« Bir bölümü katlarca yükseklikte dik kalan dış direkler. Bu fotografta açıkçana görüldüğü gibi iç direkler binanın gerçek sağlamlığını temenni ediyor. İyi yapılan bütün yüksek binalar böyledir. Buna karşılık, dış direkler gerçekten boş bir demir boru gibiydi. Kulelerin en sağlam iç direkleri : Düşme anında Yıkılmışlar! Komisyonun verdigi resmi raporda şöyle bir YALAN var:

38 OLABİLECEK HASARLAR •Birde, yukardan düşen katlar ağır bir parça halinde düşmüyor. Yüksek katlar düşerken bu direklerin rahatça kaldırabileceği küçük parçalara bölünürler. •En kötü halde, uçağın vurduğu katların seviyesindeki bir kaç kat düşer. Her durumda alt katlar olduğu gibi kalırdı. •Bu iç direkler yukardan düşen bütün katları kaldırabilecek sağlamlıkta.

39 KULELERİN YIKILMASI NASIL yapılabilir? •8-9 eylül 2001 hafta sonunda binaların içi RDX tipi radyo komandalı patlayıcılar takılır. Her patlayıcı kutunun bir kodu var. Aynı katın kutularının kodları aynıdır. Her kutuda iç direklerin bağlantı yerlerine takılmayı kolaylaştıran bir mıknatıs var. İki gün içinde iki kuleyi doldurmak için 15 kişilik bir ekip yeterli. •Darbeden sonra, uçağın vuruş katını bilerek patlatılmaya başlanacak kutunun kodu bilinebilir. •Yukardan düşen parçaların aşağdaki patlayıcı kutuları kırmasını engellemek için patlatma hızının boşta düşme hızından daha hızlı yapılması gerekiyor. •Yapılan ölçüler düşme hızının boşta düşme hızından biraz daha hızlı olduğunu gösteriyor. •Kulelerin yakınında bulunan bir diz üstü bilgisayarda bulunan bir program kuleleri yıkmak için gereken radyo kodlarını gereken hızla gönderir. •Bu işleri yapan ekibin çalıştığı yerin kulelere yakın olan ve 11 eylül 2001 gününün öğleden sonrasında yıkılan WTC7 binası olma ihtimali çok. •Bu kuleleri yıkmanın yegane çaresi bu iç direkleri baglantı yerlerinden patlayıcılarla kırmak.

40 KULELERİN YIKILMASI •Bu kadar toz ve demir parçaların o kadar uzağa fırlatılması ancak büyük patlamaların varlığı ile anlatılabilir. İç direkleri kıran patlamalar bunlar.

41 WTC2, GÜNEY KULENİN YIKILMASI Tozların genişliğinin devamlı büyümesi çok açıklayıcı : Patlamarın hızı boşta düşme hızıyla aynı olunca, düşen tozlar devamlı patlamalarla aynı yükseklikte ve devamlı patlamalar tarafından uzağa atılıyor.

42 WTC1, KUZEY KULENİN YIKILMASI

43 YIKILMALARIN RESMİ RAPORU •Yıkılmalar hakkında resmi bir rapor yazılması 4 yıl vakit aldı. •Sonunda en kötü durumu abartarak yıkılmanın nasıl başladığını anlatabildiler. •Rapor bununla yetinip yıkılmanın devamını anlatamıyor. •Kısaca kulelerin nasıl yıkıldıklarını sonuna kadar anlatan bir rapor yok diyebiliriz.

44 Pentagon darbesi •Bunlar elimizde olan yegane resimler. Herşey uçağı tanımayı imkansız kılmak için yapılmış. Uçağın saadece arka kanadının bir parçası görülüyor. •Oysa çok sayıda kamera vardı, ve kimisi özel kişilere ait. Hepsi darbeden birkaç dakika sonra FBI tarafından toplandı ve hiç açıklanmadı.

45 Pentagon : Cephedeki hasarlar •Uçağın giriş deliği, 14 numaralı direk •Sağdaki son hasar görmüş direk, numara 20 •İki direk arası 10ft, hasarların yarı genişliği 60ft ediyor

46 Pentagon : Uçağın geliş yönü •Uçağın geliş açısı 52°: 60ft*sin52°=47ft •Boeing ’ün kanat genişliği : 95ft=2*47,5ft=29m

47 Pentagon : Yakın resim •Ölçüler bir Boeing 737 uçağına tam uyuyor

48 Pentagon : Resmi rapor •Bu aynı rapor, bir 757’nin varlığını anlatmak için şöyle diyor « Kanatların son 1/3’ü cephede hiç bir hasar yapmadı ». Ve buna bahane olarak motorların binaya vurmadan önce başka yerlere vurduklarını ve bu vuruşların kanatların ucunu kırdığını bahane ediyor. •Bu rapor binanın içine varmış uçak motorunun fotoğrafını veriyor. Demekki motor darbelere dayandı ve uçağa bağlı kaldı. Yapım olarak kanat uçları aynı sağlamlığa sahiptirler ve hiç bir yere vurmadılar. Bu nedenle kanatlar binaya vurmadan önce kırılmış olamaz. Bu kanatların kırıldığına dair hiç bir delil yok. •Resmi rapor cephedeki hasarların genişliğinin 120ft, ve bunun uçagın dikeyine çevrildiginde 95ft genişlik verdiğinide kabulleniyor. Bu ölçüler bir 737’ye uyuyor.

49 Pentagon : Uçağın vuruşu •Uçağın giriş deliği, 14 numaralı direk. •Sağdaki son hasar görmüş direk, numara 20. Gerçek : Kirmizi uçak Resmi teori: Beyaz uçak AA77

50 Aksyon 3 : Tamamlanmış •7’- 7- 8:54 Ekip AA77 uçağındaki füze sistemini çalıştırıp uçağın güneye doğru dönderiyor, radarlara görünmemek için yüksekliğini azaltıyor ve transpondörünü kapatıyor. Bu andan itibaren uçağın yolu bilinmiyor. Ama gidiş yolunun kalkışla berebar 8:54-8:20=34 dakika aldığını biliyoruz. Dönüş için kalşkış yapmadan =44 dakika gerekti. Başka bir uçağın kaldırıldığını hesap etsek bile 10 dakika daha fazla vakit kalıyor. Bu vakit AA77’yi gizli bir askeri alanda yere vurmak için fazlasıyla yeterli. Bundan sonra özel hazırlanmış bir Boeing 737 uçağını kaldırıp Pentagona kadar götürme vakti var. Pentagon AA77’nin kalkış yaptığı Dulles havaalanına 10km kadar yakın

51 Neden uçak değiştirilsin? •Bir uçağı 400m yüksekliğindeki kulelere çarpmak için bir GPS alıcısı yeterli. +/- 50m’lik bir hassasiyet yeterli. Bu tip bir GPS alıcısı kimsenin göremiyeceği şekilde uçağın burnuna kolaylıkla yerleştirilebir. •Bir uçağı 23m yüksekligideki bir binaya çarpmak için GPS alıcısı yeterli değil. Oysa bunu hedefe vurmasından emin olarak yapmak gerekiyordu. Bunun için yüksekliği 1m kadar küçük bir hassasiyetle ölçebilecek bir alet’e ihtiyaç vardı. •Bu hassasiyete varabilmek için, aletin ölçü yüzeyinin dışarıda olması lazım. Bu tip bir aleti AA77’nin içine yüklemiş olsalardı, her kalkıştan önce yapılan göz kontrolünde görünürdü. •Eğer ölçü hassasiyeti yeterli olmasa, uçak ya yere çarpabilirdi veya binanın üzerinden geçebilirdi. Tabiiki bu kabullenemezdi.

52 Pentagon : Bütün hasarlar •Şu zemin katın tavanının yükseldiği yere bakalım. Bu ancak altında olan bir patlama ile olabilir. Cepheden o kadar uzakta olan bir kırılmayı uçaktaki kerozenin patlaması yapamaz.

53 SONUÇLAR •Resmi teori yanlış! •Müslüman terröristlerin olaya karıştıklarına dair kesin delil yok. •Bütün gizlenen bilgilerin bırakılmasını istemek için yeterince delil var. Bu yapılmazsa milli ve dünyevi güvenlik tehlikededir. •Bu darbeler Bush hükümetinin izni ve yardımı olmadan yapılamaz. •Sizi sitesindeki imza listesine katılmaya davet ediyoruz.www.st911.org

54 Amerika hükümeti bu darbeleri yapabilirmiydi? •EVET, yapabilir! Birçok savaşa sebep olan yanlış terrör darbeleri •Maine savaş gemisinin patlatılması! (1898) •Reichstag binasinin yakılması (1933) •Pearl Harbor (1941) •Operation Northwoods (1962) •Kennedy katliamı (1963) •Tonkin körfezi olayı, Vietnam (1964)

55 RESİMLERİN OYUNU RESMİ RAPORUN BRİNCİ SAYFASIOLAYLARIN GERÇEK YÜZÜ San Diego Şehrindeki Amerikan askeri Üssü googleearth

56 İşte Konkistador, Hitler’in devamı

57 Peki Bin Ladin? •Üç yıl boyunca Bin Ladin 11/9/2001 olaylarıyla ilişkisi olmadığını söyledi! •Şimdi kendisi yaptığını iddia ediyor! •İddialarını dikkate almak için hukuk kurallarının tatbik edilmesi lazım : 1.Tarafsız bir mahkemenin onu soruşturması lazım. 2.Tarafsız şahitlik yapabilmesi için, hayatının, mal varlığının ve ailesinin korunması lazım. 3.Bütün söylediklerinin kontrol edilmesi lazım. 4.Bush hükümeti kolaylıkla hayatını bağışlama sözüne karşılık istedikleri şeyleri söyletebilir, arkaşında kendisini arıyan dünyanın en büyük ordusu var. Hatta onu öldürüp sesini bilgisayarla konuşturabilirler. 5.Bin Ladin’in müslümanlar adına konuşması kabullenemez.

58 Neden? Bali, Madrid, Londra, Fas,… •Müslüman devletlerdeki hayat kuralları çok basit: Kimseye dokunmazsanız, kimse size dokunmaz. Ama etrafınıza dokunursanız, hemen cevabınızı alırsınız. •Bu durum darbleri anlatabilir. Her tarafta saldırı gören insanlar var, özellikle saldırılar doğru ise. •Unutmıyalımki, 11/9/01’den önce, Clinton Filistinde barış yapmaya çalışırken, darbeler çok azdı ve diyalog vardı. •Haksızlıkların sayısı ve ağırlığı küçük kaldığı sürece, karşı cevaplar sınırları aşmadığı sürece, bu çeşit kurallar çalışabilir ve sonuç/fiyat oranı çok iyidir. •Ama bugün, saldırıların (Amerikan) ve haksızlıkların (Israil) büyüklüğü o kadarkı, ne diyalog nede ortanca cevaplara yer kalmış. •Kısacası, islam devletlerinin bu geleneksel kuralı bugünki saldırı ve haksızlıklara uygun değil. •Başka bir çözüm lazım! Kalan tek çözüm pahalı ve kusurlu olan modern Hukuk. Müslümanların bu hukuğun metod ve zorluğuna alışmaları lazım. Hukuğunda daha az kusurlu olması lazım.

59 MÜSLÜMANLARDAN İSTEĞİM •Müslümanların bu darbelerde olan kişileri anmaları lazım. Bu insanlarda müslümanlara yapılan aynı zulümden acı duyan masum kişilerdi. •Gerçeklerin bulunması için hukuğa başvurulması lazım. Gerçekler bulunamazsa, müslümanların bu darbelerden aklanması gerekir. •Hukuğun içinde kalalım, hukuk sınırlarını aşmıyalım. Yoksa kaybımızın büyüklüğü sınırsız. •Hatırlıyalım Kuran 42/40-43 : Bir kötülüğün cezası aynı büyüklükte bir cezadır. Ama kim affedip vazgeçerse karşılığını Allah’ın yanında bulacaktır. Allah haksızları sevmez. Müsülman mühendiz Muhammad Columbo

60 BU ARASTIRMANIN SEBEPLERİ •Dünya küçüçük bir köy oluyor, değişiklikler çok önemli, insanlığın karşısındaki engeller çok. Bunlardan biri farklı şekilde beraber yaşayabilmek. •Müslüman olarak, bu farklılığı birbirimize bakarak gelişme imkanı veren Allahın bir iradesi olarak görüyorum. Kuran 5/48, 49/13. •Bilim adamı olarak, bu farklılığı hayatın varlığının en büyük şartlarından biri olarak görüyorum. •Bu farklı şekilde beraber yaşama ancak dengenin ve hukuğun varlığıyla olabilir! •Bu darbeleri bazı mafia tipi gurupların savaş çıkarabilmek için yaptıklarından eminim. Bu savaş taraftarlarının işini kolaylaştırmak istemiyorum. Nefret tuzağına düşüp bu kişilerin işlerini kolaylaştırmıyalım. Bu olayların tek sorumlusu cumhuriyetçi amerikan yönetim gurubu. •Olgun ve sorumlu insan olarak barış ve hukuk için çalışalım. Bu çalışma bizimkilerin içerisindeki haksızlara karşı çalışmayı gerektirebilir. Ama hak ve hukuk hepimizin lehinde.

61 Müh. Muhammad Columbo


"11 Eylül 2001 DARBELERİ Teknik araştırma Müh. Muhammad Columbo" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları