Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Epilepsi ile Mücadele. •Dünyada epilepsinin yaygınlık oranı %1. •Türkiye’de yaklaşık 800 bin epilepsi hastası olduğu tahmin ediliyor. •Türk halkının bir.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Epilepsi ile Mücadele. •Dünyada epilepsinin yaygınlık oranı %1. •Türkiye’de yaklaşık 800 bin epilepsi hastası olduğu tahmin ediliyor. •Türk halkının bir."— Sunum transkripti:

1 Epilepsi ile Mücadele

2 •Dünyada epilepsinin yaygınlık oranı %1. •Türkiye’de yaklaşık 800 bin epilepsi hastası olduğu tahmin ediliyor. •Türk halkının bir kısmı bu hastalığın doğuştan olduğunu ve tedavi edilemeyeceğini düşündüğü için, 100 binlerce epilepsi hastası tedaviden ve sosyal yaşamdan uzak yaşıyor. •Dolayısı ile epilepsi hastalarının tedavisinde en önemli aşama ailelerin bilinçlendirilmesi. •Biz, bu bilinçlendirmenin yolunun popüler kültürle kesişmesi gerektiğine inanıyoruz. epilepsi Türkiye

3 epilepsi badem •Badem epilepsi ile yaşamayı öğrenmiş bir grup, hastalıkla ve sosyal tepkilerle ilgili güçlü deneyimlere sahip. • “Doğ güneş” parçası, Badem’in solisti Mustafa’nın, epilepsi hastası olan kuzeni tarafından yazıldı. Parça bir epilepsi hastasının kriz esnasında yaşadıklarını ve sonrasındaki umutlarını yansıtıyor. • Badem, bu şarkının sahibine karşı borcunu samimiyetle ödeyebilmek için destek bekliyor.

4 •Proje, epilepsi hastalarının ve yakınlarının gizlenmekten vazgeçmeleri ve sosyal hayata girmelerini cesaretlendirmek amacı ile kurgulanmıştır. •Sadece 800 bin epilepsi hastasına ve onların yakınlarına değil, tüm Türkiye’ye ulaşabilmek; ve toplumu da bu hastaları yadsımamaya yönlendirmek projenin başarısı için önemlidir. projenin amacı toplumsal

5 •Projenin başarısının en önemli unsurlarından biri de, aileleri tedaviye yönlendirebilmektir. •Ailelere bir adres, bir tedavi işaret ederek; daha fazla epilepsi hastasının medikal tedaviye dahil olmasını hedefliyoruz. •Bu anlamda da uzman kurum ve derneklerin de projenin parçası olmasını arzuluyoruz. projenin amacı medikal tedavi

6 kampanya paydaşlar

7 •Kampanya içinde iletişimle; •Dikkat toplama, •Gündem oluşturma, •Veri toplama, •Veritabanı ile iletişim hedeflenecek. •Bunun için kitlesel iletişim olanakları da kullanılacak. kampanya aşamalar

8 •Kampanya için iletişimde kullanılmak üzere; •Reklam filmi, •Müzik videosu, •İnternet sitesi ve özel telefon danışma hattı, •Basın bülteni, •Baskılı malzemeler hazırlanacaktır. •Bu iletişimin yanı sıra Badem (diğer gönüllü grup ve sanatçılarla birlikte) bir yurtiçi turnesi ile illerde epilepsi hastalarına birebir ulaşacaktır. kampanya kurgu

9 •Badem ve Taşoda, iletişim malzemelerinin tasarlanması ve hazırlanması konusunda seçilecek reklam ajansı ile birlikte çalışmak ya da bu malzemelerin hazırlanmasını yürütmek konusunda gönüllüdür. •Taşoda, proje yönetimi ve kurgulanması konusunda verilecek desteği ve masrafları finanse edebilmek için sadece çıkan masrafları birebir talep edecektir. •Badem, “Doğ Güneş” için kampanya dahilinde telif talep etmeyecektir. •Yapılacak konser organizasyonları için de Taşoda kendine bağlı sanatçıların gönüllü katılımını özendirecek ve yine sadece masrafların karşılanmasını talep edecektir. kampanya görev dağılımı I

10 •GSK, Türk Epilepsi Savaş Derneği ile birlikte kampanya dahilinde internet sitesi ve telefon hattının etkinliğinden sorumludur. •Türk Epilepsi Savaş Derneği yurt çapındaki iletişim noktalarında kampanyanın yaygınlaştırılması ve etkinliği için çalışacaktır. •TC Sağlık Bakanlığı ve GSK kampanyanın finansal destekçileridir. kampanya görev dağılımı II

11 Söz: Fulya Kutluay Müzik: Mustafa Kemal Öztürk Güneşin battığı yerde İçini çok acımasız bir hüzün kaplar Umutlar solar kalbinin derinliklerinde Karanlığın sancısı dolar ve Teninde garip bir his duyarsın Sonra bir sessizlik sarar her yerini Tek kelime bile söyleyemezsin Öyleyse doğ güneş Ve de hiç batma Işığından kimseyi Hiç kimseyi mahrum bırakma doğ güneş Sararmış umutlara Sararan yapraklara Kararan bulutlara doğ Yaşanmamış çocukluklara Dört duvar arasında kalmış insanlara

12 Taşoda ve SonyBMG ortaklığıyla çıkan ilk albümünde, Sınav filminde de yer alan Sen Ağlama parçasıyla yüz binleri derinden etkiledi başında 2. albümü S’onsuz, Taşoda etiketiyle piyasaya çıktı. Grubun çıkış parçası, Özlem Tekin ile düet yaptığı Kalpsiz oldu. Şarkı Dream ve Number One TV listelerinde Şubat ayı boyunca bir numarada kaldı. Müzik TV’lerinde yakın zamana dek yüksek rotasyonda dönmeye devam etti.

13 Anıl Savaş Kılıç c t e iletişim


"Epilepsi ile Mücadele. •Dünyada epilepsinin yaygınlık oranı %1. •Türkiye’de yaklaşık 800 bin epilepsi hastası olduğu tahmin ediliyor. •Türk halkının bir." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları