Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
IP PBX
2
CWIZ IP SANTRAL Arayın Aranın Konuşun Kaydedin Raporlayın
3
Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ IP PBX
CWIZ IP PBX yazılım tabanlı olarak geliştirilen tümleşik yeni nesil bir PBX (santral) sistemdir. IP SANTRAL VoIP SES KAYIT RAPORLAMA
4
CWIZ IP SANTRAL Neler Yapabilirsiniz?
Dahili ve Harici tüm telefon telefon görüşmeleri VOIP Profesyonel karşılama menüleri Görüşme kaydetme Detaylı görüşme raporları Diğer CWIZ kullanıcıları ile ücretsiz görüşme Sesli Posta (Voice Mail)
5
CWIZ IP SANTRAL Neler Yapabilirsiniz? AYRICA
Farklı ülkelerden numara karşılama (DID) UMTH operatörlerine bağlantı Dahili numara yetkilendirme – kısıtlama Çok katılımlı telekonferans WEB tabanlı yönetim.
6
CWIZ IP SANTRAL Nasıl Çalışır?
7
CWIZ IP SANTRAL Dahili Abone Kullanımı
Aboneler makinalarına yüklenecek bir client ile durum izlemesi yapabilirler. Diğer abonelerin meşguliyet durumu Kendi dahililerine ait durum göstergesi En son giden ve gelen aramalar listesi Cevapsız çağrılar listesi Yönlendirme seçenekleri
8
CWIZ IP SANTRAL Robot Operatör Sistemde birden fazla robot operatör
oluşturulabilir Zaman dilimi bazlı menü yönetimi Ses dosyası upload Tüm kanallara aynı anda cevep verme Zaman aşımı, hatalı dahili menüleri Farklı dil desteği ve seçenekleri Alt menü desteği Gruba, çağrı merkezine, voice maile veya bir numaraya yönlendirme
9
CWIZ IP SANTRAL -Voice Mail-
Tüm dahililer için sesli posta kutusu kullanılabilir Toplam 100 adet mesaj kapasitesi Bırakılan mesajın mail adresine gönderimi Dahili telefondan, dışarıdan mesaj dinleme Mesaj yönlendirme, saklama ve silme seçenekleri CWIZ WEB Mail üzerinde ayrı voice mail dosyası
10
CWIZ IP SANTRAL -Konferans Odası- Birden fazla konferans odası desteği
Şifreli ve şifresiz giriş Lisans sınırı olmaksızın kullanım IP, PSTN ve dahiliden konferans odasına giriş Konferans odasındaki katılımcı bilgileri
11
CWIZ IP SANTRAL -Arama Planı –LCR-
Farklı yönlere farklı çıkışlar kullanılarak arama yapılabilir. Standart yönlere göre LCR Belirlenecek özel arama yönlerine göre LCR Dahili kullanıcı parametrelei dikkate alınarak oluşturulacak arama planları Yön önceliklendirme
12
CWIZ IP SANTRAL -Kullanıcı Profili Belirleme-
Sınırsız profil belirleme aracı Belirlenen tüm arama yönlerini dikkate alma Yönler arası öncelik belirleme
13
CWIZ IP SANTRAL -UMTH Seçenekleri / VoIP-
CWIZ Kurumsal’dan birden fazla UMTH operatörüne çağrı yönelendirilebilir. IP ve 811’den yönlendirme Direk CWIz üzerinden bağlantı Her operatör için ayrı yönetim ekranı Ayrıca tanımlı diğer CWIZ kutuları ile herhangi bir IP bağlantısı üzerinden kanal sınırı olmaksızın görüşülebilir – CWIZ to CWIZ-
14
CWIZ IP SANTRAL -Raporlama-
CWIZ’e gelen ve giden tüm çağrılar raporlanmaktadır Liste ve grafik raporları Dahili kullanıcı bazına inen detay Özet yön, GSM operatörü raproları En sık aranan il ve ülke özet raporu Kategori raporları Sayı, süre ve ücret raporları
15
CWIA IP SANTRAL Görüşme Ses Kayıt
Belirlenen dahililerin tüm görüşmeleri kayedilmektedir. Ses dosyası üzerinden dinleme Kaynak ve hedef bilgileri Dahili numara, tarih ve saat filtreleme Ses mesajlarının yedekleme aryüzü
16
REFERANSLARIMIZDAN BAZILARI
CWIZ IP PBX REFERANSLARIMIZDAN BAZILARI KKTC İçişleri Bakanlığı
17
VOTEL 2005 yılında kurulmuştur
KISACA VOTEL VOTEL 2005 yılında kurulmuştur Ana faaliyet alanı yeni nesil ses sistemleri konusunda proje ve Ar-ge çalışmalarıdır Çalışan sayısı 8’dir İlk geliştirdiği ürünü CWIZ IP Santral’dir ve Türkiye’nin ilk IP Santral markasıdır. CWIZ projesi Tübitak Teydeb tarafından desteklenmiştir. CWIZ markalı IP Santral, çağrı merkezi, otomatik karşılama ve arama sistemleri, VOIP ürünleri 300’e yakın noktada çalışmaktadır Moldova, Bahreyn ve Almanya’da CWIZ çözümleri ile oluşturulan projeler bulunmaktadır.
18
TEŞEKKÜR EDERİZ
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.