Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

E-OKUL VE MEBBİS SİSTEMİNİN KULLANILMASI

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "E-OKUL VE MEBBİS SİSTEMİNİN KULLANILMASI"— Sunum transkripti:

1 E-OKUL VE MEBBİS SİSTEMİNİN KULLANILMASI

2 E-okul ve mebbisin kullanılmasında şifre güvenliği çok önemli!

3 Unutmayınız ki bu sistemler içerisinde
yaptığınız her şey kayıt altına alınıyor! Örnek;verilen bir performans puanını bir nedenle ileri bir tarihde değiştirdiğinizde bu sistemde kayıtlı ve istenildiğinde başka kullanıcılar görebilir.

4 Özellikle öğrencilere projelerin verilmesi projelerin teslim alınması ve e okul sistemine proje puanlarının girişi esnasında sıkıntılar yaşanmaktadır.Okulun kapanmasından iki ay önce toplanan projelerin puanları haziran ayının ilk haftasında verilmektedir. Proje aşamaları:Sınıf rehber öğretmenlerinin, öğrencilerin hangi dersden proje hazırlayacaklarını tespit etmesi(öğrencilerden önce isteklerini alması gerekir) ve e okul sistemine işlemesi(Bu aaşama sınıf rehber öğretmeni tarafından gerçekleştirilecektir.)

5 ÇORUM ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜNE,
Okulunuz, ………….…….. sınıfı, ……………………. no’lu öğrencisiyim. Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliğinin 50.maddesine göre Öğretim Yılında, “tercih sırasına göre” aşağıda belirttiğim beş dersten birinden proje hazırlamak istiyorum. Gereğini arz ederim.  D E R S L E R : ……../……./2014 1. Tercih : 2. Tercih :

6

7 Ders öğretmenleri öğrencilerle toplantı yaparak proje konularını tespit eder ve e okul sistemine işler! Problem konuların sisteme işlenmemesi, Öğrenciler projeleri hazırlar, hazırlarken öğretmenlerce takip edilir ve proje teslim tarihinde öğretmenlerce projeler teslim alınır. Problem takip edilmediği için zamanında alınmıyor! Alınan projelerin teslim tarihi e okul sistemine işlenir, teslim alındığına dair kutucuk işaretlenir. Projeler puanla değerlendirilir ve sisteme işlenir.

8 Mebbis sisteminde tüm öğretmen arkadaşlar kendi bilgilerini görebilir
Mebbis sisteminde tüm öğretmen arkadaşlar kendi bilgilerini görebilir.Güncellenmesi gereken bilgiler zamanında okul idaresine bildirilerek veya kendisi tarafından güncellenmelidir.Aldığı bir belge veya seminerin sisteme işlenmesi öğretmence takip edilmelidir Oysa bu işlem ancak öğretmenin tayinine etki edecekse puan getirecekse veya bir sınava başvuracaksa o zaman eksikliği hissedilip alel acele işlenmesine uğraşılmaktadır.

9 Seminer veya kurs başvurularında öğretmen arkadaşlar başvuruyu yapıyorlar.Ancak okul idaresine haber vermiyorlar.Onay zamanının son on dakikasında telefon ederek onaylanması gerektiği ifade edilmektedir.Bazen sistemde sıkıntılar yaşanmakta ve arkadaşımız mağdur olmaktadır.

10 Bir başka sorunda şifrelerin sık sık kaybedilmesi veya unutulmasıdır
Bir başka sorunda şifrelerin sık sık kaybedilmesi veya unutulmasıdır. Unutmayınız ki bu sistemler olmadan görevimizi yapmamız mümkün değildir. Tayin, terfi, seminerlere katılma,emeklilik vs. bu sistemler üzerinden yapıldığından aklınıza geldiğinde veya birileri uyarınca değil zamanında bilgilerinizi güncelleyiniz.Böylece hak kaybına uğramamış olursunuz!

11 Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim.
Sadece e-okul ve mebbis sistemi değil tüm bilgisayar kullanımında gizlilik ve güvenilirlilik önemlidir.Buna azami derecede dikkat ediniz! Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim.

12

13

14


"E-OKUL VE MEBBİS SİSTEMİNİN KULLANILMASI" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları