Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Mayıs 2015 29.05.2015 Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Mayıs 2015 29.05.2015 Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı."— Sunum transkripti:

1 İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Mayıs 2015 29.05.2015 Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı

2 Personel Durumu Kadro/UnvanStatüsüSayı Daire Başkanı V.Kadrolu Müdür / Müdür VKadrolu3/2 Müdür YardımcısıKadrolu2 ŞefKadrolu 1 VeznedarKadrolu1 Rehber-DanışmanKadrolu1 DoktorKadrolu1 HemşireKadrolu3 Öğr. GörevlisiKadrolu / Konservatuar1 OkutmanKadrolu / Konservatuar1 AşçıbaşıKadrolu1 HamurkarKadrolu2 Aşçı YardımcısıKadrolu8 Ekmek PişiriciKadrolu1 MemurKadrolu2121 HizmetliKadrolu16 TOPLAM:6565 Sözleşmeli personelAylık Sözleşmeli 42 TOPLAM:107

3 Kalite Yönetim Sistemi Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı 2015 Mart ayında Başkanlımız ve Bünyesindeki Tüm Alt Birimlerin TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemine ait Belgeleri Tamamlanmıştır ve Kullanıma Sunulmuştur; Organizasyon El Kitabı – 27 adet belge; Süreç Tanımı – 6 adet belge; Talimatlar – 24 adet belge; Formlar – 39 adet.

4 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Genel Durum Kız Erkek Toplam Yeni Öğrenci Evi 419205 624 Eski Öğrenci Evi 194235 429 9 kat 18339 222 Toplam 796796479 1275

5 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür V.1 Müdür Yardımcısı2 Şef1 Memur11 Hizmetli7 Sözleşmeli personel7 TOPLAM:29 personel

6 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Yapılmış İşler Ocak ayı, Demirbaş sayımı yapıldı, ÖGEM ile birlikte «Kişilik Oluşumunun Başarıya Katkısı» çalıştayı düzenlendi ; Şubat ayı, Masa Tenisi Turnuvası düzenlendi; Mart ayı, Satranç Turnuvası, İçimizdeki Şairler Şiir Şöleni, Bilgilendirme Toplantısı (Kırgız Vatandaşı Erkek öğrenciler), Çanakkale Zaferi Kutlama Programı, Nevruz kutlamaları, Futbol Turnuvası düzenlendi; Nisan ayı, 2015-2016 yılı için Öğrenci Evleri Başvuruları kabul edilmesi başlatıldı; Mayıs ayı, Yıl sonu eğlence programı (Kına gecesi) düzenlendi.

7 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Devam Eden İşler Rutin İşlerimiz Devam Etmektedir; Sohbet toplantıları devam etmektedir; 2015-2016 yılı için Öğrenci Evleri Başvuruları kabul edilmesi devam etmektedir;

8 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Yaz Döneminde Yapılacak İşler Haziran ayı, Öğrencilerin çıkış işlemlerinin tamamlanması; Öğrenci alımları için puanlama sisteminin güncellenmesi; Yaz Okuluna gelen öğrencilerin yerleştirilmesi; Yaz tatilinde Öğrenci Evlerinde barınacak olan öğrencilerin kayıtlarının yapılması; Öğrencilerin kullandığı yatak çarşafları, nevresim, battaniye ve oda perdelerinin yıkatılması; Öğrenci Evlerine bağlı bütün birimlerde genel temizlik ve tamir işlerine başlanması; Tamirat ve tadilat işlemlerinin yapılması (Ay boyunca); Temmuz ayı, Temizlik, Tamirat ve tadilat işlemlerinin tamamlanması; Kırgızistan Vatandaşı hazırlık sınıfı öğrencilerinin başvurularının alınmaya başlanması;

9 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Yaz Döneminde Yapılacak İşler Ağustos ayı, 2015- 2016 Eğitim Yılı için başvuru yapan ara sınıf öğrencilerinin Puanlarının hesaplanarak asil ve yedek öğrenci listelerinin oluşturulması ve Yönetim Kurulunun onayına sunulması; Kırgızistan Vatandaşı hazırlık sınıfı öğrencilerinin başvurularının değerlendirilerek asil ve yedek listelerin oluşturulması ve Yönetim Kurulunun onayına sunularak ilan edilmesi; Yaz döneminde Öğrenci Evlerinde kalan misafir öğrencilerin çıkış işlemlerinin yapılması.

10 Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür1 Rehber-Danışman1 Memur1 Sözleşmeli personel1 TOPLAM:4 personel

11 Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi Müdürlüğü Yapılmış İşler 2015 Ocak – Mayıs aylarında, 20 ayrı konuda 23 Psiko-Eğitim Programı ve Seminer yapılmıştır. Bu faaliyetlere 587 öğrenci katılmıştır; Bireysel Psikolojik Danışma Hizmetlerinden 62 öğrenci yararlanmıştır; 291 Öğrenci Danışmanlık Hizmetlerinden yararlanmıştır; Basılı Materyaller Dağıtımı Hizmetlerinden 92 öğrenci yararlanmıştır; Bireyi Tanıma Hizmetlerinden 233 öğrenci yararlanmıştır.

12 ‘Kendine Güvenmek ve Saygı Duymak-1’ (10.01.15 Cumartesi) ‘Kendine Güvenmek ve Saygı Duymak-2’ (17.01.15 Cumartesi) ‘Çekingenlik’ (24.01.15 Cumartesi) ‘Beden Dili’ (31.01.15 Cumartesi) ‘Etkili Çalışma Yöntemleri’ (04.02.15 Çarşamba) ‘Etkili Çalışma Yöntemleri’ (06.02.15 Cuma) ‘Etkili Çalışma Yöntemleri’ (07.02.15 Cumartesi) ‘Stres yönetimi’ (14.02.2015 Cumartesi) ‘Duygusal zeka’ (21.02.2015 Cumartesi) ‘Rol oyunları’ (28.02.2015 Cumartesi) ‘Problem çözme’ (07.03.2015 Cumartesi) ‘Kişilerarası İletişim’ (14.03.2015 Cumartesi) ‘Çok yönlü özgürlük’ (21.03.2015 Cumartesi) ‘Hedefleri Doğru Belirleme’ (28.03.2015 Cumartesi) ‘Zaman Yönetimi’ (04.04.2015 Cumartesi) ‘Motivasyon’ (11.04.2015 Cumartesi) ‘Sınıfım ve Ben’ (16.04.2015 Perşembe) ‘Rol oyunları’ (18.04.2015 Cumartesi) ‘Görgü Kuralları’ (25.04.2015 Cumartesi) ‘Kişisel İmaj’ (02.05.2015 Cumartesi) ‘Sınırsız Yaşam’ (09.05.2015 Cumartesi) ‘Kızlara Özel’ (16.05.2015 Cumartesi) ‘Grup Önünde Konuşma’ (23.05.2015 Cumartesi) ‘Persona’ (26.05.2015 Salı) 2015 Ocak – Mayıs aylarında gerçekleştirilen Psiko-Eğitim Programları:

13 Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi Müdürlüğü Öğrencilerle bireysel görüşmeler devam ediyor. Danışmanlık Hizmetleri sunulmaya devam ediyor. 30.05.2015 tarihinde ‘Alışkanlıklar’ konusunda Psiko- Eğitim Programının düzenlenmesine hazırlıklar yapıllyor. Devam Eden İşler

14 Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi Müdürlüğü Yaz Döneminde Yapılacak İşler Bireysel Psikolojik Danışmaların yapılması; Danışmanlık Hizmetlerinin devam ettirilmesi; Yeni Psiko-Eğitim Programlarının hazırlanması; Yeni Pano Materyallerinin Hazırlanması; ‘Oryantasyon Programı’na hazırlık çalışmaları.

15 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür V.1 Doktor1 Hemşire3 Sözleşmeli personel (Doktor)4 Sözleşmeli personel (Hemşire) 3 TOPLAM: 12 personel

16 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Cihazlar Cihazın adıDurumuSayı Elektrokardiyografi (EKG) Çalışıyor2 Ultrasonografi (USG) Çalışıyor1 X-ray (sabit röntgen cihazı) Çalışıyor1 Hasta başucu monitör Çalışıyor1 Reanimasiyon seti Çalışıyor2 Toplam 7

17 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Yapılmış İşler Kırgızistan’daki ‘Kızamık enfeksiyonu’ ile ilgili epidemiyoloji durumu dikkate alarak (salgın) Merkezimiz Hekimler ve Hemşirelerine gerekli olan talimatlar verildi, bu konuda tüm personelimiz için seminer düzenlendi, tatilden dönmüş, Öğrenci Evine kayıt yaptıracak olan her öğrenciye sağlık kontrolü yapıldı (toplam- 57 hasta); Kırgız Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı’nın ‘Kızamık ve kızamıkçığa karşı aşılama Ulusal kampanyasının hazırlığı ve yürütülmesi’ kararnamesi ve Bişkek şehrindeki kızamık enfeksiyonu ile ilgili epidemiyoloji durumu dikkate alarak, Üniversitemizin 21 yaşına kadar öğrencilerine ve 50 yaşına kadar personellerine, Bişkek şehir 2 no.lu Aile Hekim Merkezi tarafından aşı yapıldı. Aşı olanların toplam sayısı- 1630 kişi; Öğrenciler ‘Suçiçeği’, ‘Kızamık’, ‘Kaba kulak’ ve ‘Menenjit’ konulu seminerler düzenlendi (6 kat Öğrenci Evi);

18 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Yapılmış İşler Devlet Sıhhi Epidemiyoloji Kontrol Merkezinin kullandığı standart ve talepleri uyarınca KBB Hastalıklar Uzmanı için ayrı çalışma odası hazırlandı; ‘Kırgız Cumhuriyeti’nde ve Bişkek şehrinde Sıtma hastalığının yerli ve ithal vakalarının ortaya çıkmasını önlemek için Kırgız Cumhuriyeti hükümetinin kararının gerçekleşmesi gereğince, Bişkek şehir 2 no.lu Aile Hekim Merkezi tarafından Üniversitemizin 35 personeline sıtma hastalığı kontrolü yapıldı; Merkezimizde çalışan Jinekolog Uzmanı kendi isteği ile görevinden ayrıldı.

19 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Devam Eden İşler Öğrenciler için Merkezimizde aktüel konularda seminerler düzenleniyor; Deratizasyon işlemleri için kullanılan ilaçların tarafımızca ÖEM, sosyal tesisler ve kantin-kafeterya, misafirhane, lojman, bodrum ve zemin katlar için görevlilere iade ediliyor; Tıp hizmetine muhtaç olan hastalarımıza günde 24 saat, haftada 7 gün hizmet veriliyor.

20 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Merkezimizde mekân ve personel yetersizliği nedeni ile çalıştırılması planlanan Laboratuvar cihazların ve sarf malzemelerin Veteriner Fakültesine tahsisi Rektörlük Makamınca uygun görülmüştür, gerekli olan evrak işlemleri tamamlanınca Veteriner Fakültesine teslim edilecektir; Merkezimiz ilaç deposunda bulunan ilaçların sayımının yapılacak, haftada bir defa ilaç deposundan gerekli ilaçlar Merkeze ve şubemize verilecek Öğrenci Evi odaların sıhhi ve hijyen durumu kontrol edilecek; Tatilsiz gece gündüz 24 saat boyu yardıma ihtiyaç duyduğu tüm öğrenci (yanında bulunduğu yakın akrabaları dahil olarak) ve personelimize tıbbi yardım yapılacak; Spor Yüksek Okulu hazırlık sınıf öğrencilerine özel tıp kontrolü yapılacak; Öğrenci Seçme Sınavı sırasında öğrenciler için tıbbi yardım sağlanacak; 2015-2016 eğitim-öğretim yılında kullanılacak ilaç ve tıbbi malzemelerin satın alınması için çalışmalar başlatılacak; Yaz Döneminde Yapılacak İşler

21 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Plan çerçevesinde öğrenci yurdunda en aktüel tıbbi konularda seminerler düzenlenecek; Üniversitenin genel sıhhi sağlık koruma durumu kontrolü, özellikle üniversite iç ve dış temizlik durumu, depo, yemekhane, yurt kantin kafeteryasının hijyenik, sıhhi durumuna kontrol yapılacak. Kontrol sırasında özellikle temizlik, aydınlatma, havalandırma, ısıtma ve ses izolasyon sistemleri kontrolü önemle yapılacak; Bişkek Şehri Salgın Epidemiyolojik Daire Başkanlığı ile Üniversitemiz arasında yapılmış sözleşme gereğince 2 sefer dezenfeksiyon ve 4 sefer zararlı hayvanlara karşın ilaçlama gibi mücadele işlemleri yapılacak; Öğrenci Evleri (yeni, eski, 9-kat), lojmanlar, sosyal tesisler binası, fakülte ve yüksekokul binaları, kütüphane binalarının ilaçlanması, toplam alan- 26,595 m2; Sağlık Merkezi Müdürlüğü binasının iç ve dış cebe bakım ve onarımın yapılacak. Yaz Döneminde Yapılacak İşler

22 Sosyal Tesisler ve Kantin-Kafeterya İşletmeleri Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür1 Veznedar1 Memur3 Aşçıbaşı1 Hamurkar2 Aşçı Yardımcısı8 Ekmek Pişirici1 Hizmetli9 Sözleşmeli personel25 TOPLAM:51 personel

23 Sosyal Tesisler ve Kantin-Kafeterya İşletmeleri Müdürlüğü Yapılan İşler VİP Konuk Evinin boyanması yapılmıştır ve yeni mobile alınmıştır; Yemekhanemizdeki bu güne kadar çalışmamış halde olan Soğuk hava depoları tamir edilerek çalışmış hale getirilmiştir; Yemekhanemizin ve kantinlerimizin soğuk hava deposunun motor lorunun friyonloru doldurulmuştur; Mutfağımızın pencerelerine korkuluk yapılmıştır; MYO kantinimizin giriş kapısı montaj edilmiştir; Sosyal Tesislerimizdeki vezne odamıza yeni demir kapı montaj edilmiştir; Çalışmamış halde olan kamera sisteminde ayarlar yapılarak çalışmış hale getirilmiştir.

24 Sosyal Tesisler ve Kantin-Kafeterya İşletmeleri Müdürlüğü Devam Eden İşler  Üniversitemizin akademik ve idari birimleri tarafından düzenlenen faaliyetlere yemek, coffee-break ve kokteyller yapılmaktadır;  Günlük ortalama 1600-1800 kişilik öğle ve akşam yemekleri, 1000-1200 ekmek, 1400 samsı (kıymalı, lorlu ve kabaklı), 300 Simit, 300 top kek aksamadan çıkarılmaktadır.

25 Sosyal Tesisler ve Kantin-Kafeterya İşletmeleri Müdürlüğü Personel için yeni üniformalar alınacaktır; Yeni açılacak Rektör Kantinine malzemelerin alınacaktır; Çamaşırhanemizdeki makinelerdin tamiratının yapılacaktır; Mutfaktaki kazanlarımızın resistanlar yenilenecektir; Tüm makinelerimizin parçalarının gözden geçirilicektir; Otomasyon sisteminde kullanılan server makinesinin yenilenmesi ve kurulması planlanılmaktadır; VİP Konuk evi, Market, Mutfak, yemekhane ve kantinlerimizi ilaçlanma, boyanma ve genel temizlik yapılacaktır. Yaz Döneminde Yapılacak İşler

26 Misafirhane ve Lojmanlar Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür1 Memur1 TOPLAM:2 personel

27 Misafirhane ve Lojmanlar Müdürlüğü Yapılan İşler 24 Daireli Blok lojmalarında kullanılmaz hale gelen demirbaşlar yenilenmiştir; Misafirhanelerin genel temizliği yapılmıştır; Eskimiş malzemelerinin düşüm işleri yapılmıştır; Misafirhane ve Lojmanlarda çıkan tesisat, marangöz ve elektrik sorunlar giderilmiştir; 61 Daireli Blok Lojmanları uydu sorunların yenilenmiştir.

28 Misafirhane ve Lojmanlar Müdürlüğü Devam Eden İşler Rutin İşlerimiz devam etmektedir; Sarf malzemelerin sayımı ve düşüm işleri, 24 Daireli blok lojmanları ihtiyaç olan dairelerinin boya işleri ve malzeme taleplerinin çözüm işleri, Tesisat, marangoz ve elektrik sorunların çözüm işleri devam etmektedir.

29 Misafirhane ve Lojmanlar Müdürlüğü Yaz Döneminde Yapılacak İşler Lojmandan ayrılanların teslim işleri; Lojman Tahsis işleri; Halı yıkama işleri; Misafirhanlerinin genel temizlik işleri; Misafirhane odalarına kilit takılması; 24 Daireli Blok lojmalarında otopark yolu yapılması; 24 Daireli Blok lojmalarında çöp kutu yerini yapılması; Misafirhanelerinin boya badana işleri; 24 Daireli Blok lojmaların A ve B blokların merdiven boya işleri.

30 Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Memur4 Öğr. Görevlisi1 Okutman1 Sözleşmeli personel2 TOPLAM:8 personel Kültür Şefliği

31 Yapılan ve Devam eden İşler “Dastan” komuzcular grubuna, “Manas’ın Kızları” dans grubuna yeni milli kıyafetler diktirildi; Üniversitemiz tarafından düzenlenen tüm faalyetlere ses düzeni, konser programlarının hazırlanma ileri yapılmıştır. Rutin işlerimiz devam etmektedir; “Dastan” komuzçular grubu, “Manas’ın Kızları” dans grubu, “Kafkaz” dans grubu, “Sancıra” dans grubu, “Modern Dans” gibi gruplarının çalışmaları devam etmektedir;

32 Kültür Şefliği Yaz Döneminde Yapılacak İşler “Dastan” komuzçular grubu, “Manas’ın Kızları” dans grubu şapkalarının tüylerin yenilenmes, Kasım TINISTANOV konferans salonunda ses sistemi kablolarının değiştirilmesi planlanmaktadır.

33 Maksatbek INAKBEKOV Sağlık, Kültür ve Sport Dairesi Başkan V. Teşekkür ederiz!


"İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Mayıs 2015 29.05.2015 Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları