Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
KURUMSAL KOKULANDIRMA SİSTEMLERİ
. KURUMSAL KOKULANDIRMA SİSTEMLERİ
2
Koku, koku alma duyusuyla hissedilen, genelde çok küçük konsantrasyonlarda havada çözülmüş olarak bulunan kimyasal maddelerden her biridir.
3
Engelleyemediğimiz tek duyumuz koku alma duyumuzdur
Engelleyemediğimiz tek duyumuz koku alma duyumuzdur. Koku ile genel algı arasında direkt bağlantı vardır. Beynimizin ortam hakkındaki ilk tanımlayıcı mekanizmasıdır. Ortamın iyi ya da kötü olduğunu anında değerlendirir. Bu sebepledir ki son yıllarda önemli bir pazarlama aracı olarak kullanılmaktadır. (Scent Marketing)
4
ALGILAR VE PAZARLAMA HARCAMALARI
* Kaynak: Brandsense Agency
5
KOKUNUN ETKİLERİ * Bağışıklık sistemini güçlendirir.
Bilinçaltına etki ederek kişinin huzurlu, enerjik hissetmesini sağlar. Bulunulan hoş kokulu ortamda daha çok vakit geçirilmesini sağlar. * Huzur ve dinginlik etkisiyle pozitif ruh haline sebep olur.
6
MİKRO DİFÜZYON SİSTEMİ
Mevcut kullanılan koku makine veya aparatları içerisinde alkol bulunduğu için kokuların kısıtlı sürede havada kalmasını sağlar. ( En fazla 8 – 10 dakika) Mikro difüzyon yöntemiyle kokulandırma makinesinden çıkan havadan hafif koku partikülleri 15 – 20 saat civarında havada asılı olarak kalmaktadır. Bu yöntem sayesinde esansların hiçbirinde uçuculuğu sağlamak amacıyla alkol kullanılmaz. Tamamen doğal esansların karışımları ile üretilir
7
KURUMSAL İMZA KOKU AMAÇ *Müşterilerin bilinç altı ile iletişim kurmak
*Kişilerin hafızasında hoş izlenimlerle yerini almak. *Tüm lokasyonlar da aynı hoş koku ile müşteri memnuniyetini sağlamak. *Müşterilerin hafızasında kendine özgü bir kimlik oluşturmak. *Kişisel mekanlarda da aynı hoş koku ile markanın hatırlanmasını sağlamak.
8
AİRTECH HİJYEN ve TEMİZLİK SİSTEMLERİ
GÜZELYURT MAH.ERTUĞRUL GAZİ CAD.NO:61/A BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL TEL: Mail:
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.