Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
REKTÖR PROF.DR.YUSUF ULCAY TEKSTİL MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ TEKSTİL BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
1959 yılında Bursa’da doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Bursa’da tamamladıktan sonra 1982 yılında Bursa Üniversitesi Makine Fakültesinden Tekstil-Makine Mühendisi olarak mezun oldu. Milli Eğitim Bakanlığı’nın bursu ile Maryland Üniversitesinde Tekstil Bilimleri alanında 1986 yılında yüksek lisansını, 1989 yılında ise doktorasını tamamlamıştır akademik yılında Uludağ Üniversitesi Tekstil Mühendisliği Bölümüne Yardımcı Doçent olarak atandı yılında doçent , 2005 yılında profesör oldu yılında kurulan Bursa Teknik Üniversitesi’nde 2 yıl Rektör Yardımcılığının ardından tarihinde Üniversitemiz 7.Rektörü olarak göreve başladı. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Tekstil Mühendisliği Bölümü Tekstil Bilimleri Anabilim Dalı Öğretim Üyesi olarak görev yapan Prof. Dr. Yusuf ULCAY, BTSO Eğitim Vakfı Mütevelli Kurulu üyeliğinin yanında BUTGEM, BUTEKOM’da etkin çalışmalarına devam etmektedir.
2
PROF.DR.TEVFİK YÜCEDOĞRU
REKTÖR YARDIMCISI PROF.DR.TEVFİK YÜCEDOĞRU İLAHİYAT FAKÜLTESİ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ KELAM ANABİLİM DALI
3
PROF.DR.ERAY ALPER TIP FAKÜLTESİ
REKTÖR YARDIMCISI PROF.DR.ERAY ALPER TIP FAKÜLTESİ DAHİLİ TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ NÜKLEER TIP ANABİLİM DALI
4
PROF.DR.MEHMET YÜCE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
REKTÖR YARDIMCISI PROF.DR.MEHMET YÜCE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ MALİYE BÖLÜMÜ MALİ HUKUK ANABİLİM DALI
5
DOÇ.DR.İSMAİL SAĞLAM İLAHİYAT FAKÜLTESİ
GENEL SEKRETER V. DOÇ.DR.İSMAİL SAĞLAM İLAHİYAT FAKÜLTESİ FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ BÖLÜMÜ DİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI Genel sekreter, üniversite idari teşkilatının başıdır. Üniversite idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu bir şekilde çalışmasını sağlamak, Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunda oya katılmaksızın raportörlük görevi yapmak, bu kurullarda alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak. Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunun kararlarını üniversiteye bağlı birimlere iletmek, Üniversite idari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında rektöre öneride bulunmak, basın ve halkla ilişkiler hizmetinin yürütülmesini sağlamak, Rektörlüğün yazışmalarını yürütmek, Rektörlüğün protokol, ziyaret ve tören işlerini düzenlemek ve Rektör tarafından verilen benzeri görevleri yerine getirmektir
6
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ FAKÜLTELER 1.TIP FAKÜLTESİ 2.İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ 3.MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ 4.MİMARLIK FAKÜLTESİ 5.VETERİNER FAKÜLTESİ 6.ZİRAAT FAKÜLTESİ 7.FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ 8.EĞİTİM FAKÜLTESİ 9.İLAHİYAT FAKÜLTESİ 10.GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ 11.HUKUK FAKÜLTESİ 12.İNEGÖL İŞLETME FAKÜLTESİ 13.DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ (Aktif Değil) 14.SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
7
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ KONSERVATUVARLAR 1.DEVLET KONSERVATUVARI YÜKSEKOKULLAR 1.SAĞLIK YÜKSEKOKULU 2.YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU MESLEK YÜKSEKOKULLAR 1.SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU 2.TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU 3.SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU 4.KARACABEY MESLEK YÜKSEKOKULU 5.MUSTAFAKEMALPAŞA MESLEK YÜKSEKOKULU
8
6. İZNİK MESLEK YÜKSEKOKULU 7. İNEGÖL MESLEK YÜKSEKOKULU 8
6.İZNİK MESLEK YÜKSEKOKULU 7.İNEGÖL MESLEK YÜKSEKOKULU 8.YENİŞEHİR İBRAHİM ORHAN MESLEK YÜKSEKOKULU 9.ORHANGAZİ MESLEK YÜKSEKOKULU 10.GEMLİK ASIM KOCABIYIK MESLEK YÜKSEKOKULU 11.KELES MESLEK YÜKSEKOKULU 12.ORHANELİ MESLEK YÜKSEKOKULU 13.HARMANCIK MESLEK YÜKSEKOKULU 14.BÜYÜKORHAN MESLEK YÜKSEKOKULU 15.MENNAN PASİNLİ MESLEK YÜKSEKOKULU
9
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ ENSTİTÜLER 1.FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2.SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 3.SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 4.EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ REKTÖRLÜĞE BAĞLI BÖLÜMLER 1.ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ BÖLÜMÜ 2.TÜRK DİLİ BÖLÜMÜ 3.GÜZEL SANATLAR BÖLÜMÜ 4.BEDEN EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
10
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ MERKEZLER 1.BÖLGE KAYNAKLARININ ARAŞ.VE DEĞERLENDİRİLMESİ UYG.VE ARAŞ.MERK.MÜD. 2.BİLGİ İŞLEM UYG.VE ARAŞ.MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ 3.TARIMSAL UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜD.(TUAM) 4.SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ (SUAM) 5.ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 6.DENEY HAYVANLARI YETİŞTİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
11
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ MERKEZLER 7.ÜNİVERSİTE SANAYİ İŞBİRLİĞİ GELİŞTİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ 8.ÇEVRE SORUNLARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ (ULUÇAM) 9.DENEYSEL TIP UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ (DENTAM) 10.HALK SAĞLIĞI EĞİTİM, ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ 11.U.Ü.STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ 12.U.Ü.ARICILIK GELİŞTİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (AGAM) 13.U.Ü.ARKEOLOJİ ARAŞTIRMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (ARAM)
12
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ MERKEZLER 14.U.Ü.MOZAİK ARAŞTIRMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (UMAM) 15.U.Ü.KENT TARİHİ VE ARAŞTIRMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (KETAM) 16.U.Ü.TÜRK DEVLETLERİ VE AKRABA TOPLULUKLARI ARAŞTIRMA MERKEZİ (TÜDAM) 17.BİLİM VE TEKNOLOJİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 18.ÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞBİRLİĞİ GELİŞTİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ (USİGEM) 19.U.Ü.KADIN ÇALIŞMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
13
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞE BAĞLI BİRİMLER 1.İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI 2.GENEL SEKRETERLİK -BİLGİ EDİNME BİRİMİ -BASIMEVİ MÜDÜRLÜĞÜ -GÜVENLİK MÜDÜRLÜĞÜ -AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ MERKEZİ BİRİMİ -BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ BİRİMİ -ÖYP KURUM KOORDİNASYON BİRİMİ -MEYOK KOORDİNATÖRLÜĞÜ 3.PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI 4.ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI 5.İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
14
6. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 7
6.STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 7.YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI 8.SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI 9.KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI 10.BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI 11.HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ 12.DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
15
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İLGİLİ BİRİMLER 1.MALİYE BAKINLIĞI U.Ü. DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI 2.U.Ü.GÜÇLENDİRME VAKFI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 3.U.Ü.KANSER ARAŞTIRMA VAKFI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 4.U.Ü.NİLÜFER BELEDİYESİ HALK SAĞLIĞI EĞİTİM ARAŞTIRMA MERKEZİ (PROTOKOL) 5.ULUTEK TEKNOLOJİ GELİŞTİRME BÖLGESİ YÖNETİCİ A.Ş. 6.U.Ü.TEKNOLOJİ TRANFER OFİSİ
16
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikası ile ilgili çalışmalar yapmak, üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik ile ilgili işlemleri yapmak, idari personelin hizmet öncesi ve hizmetiçi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamak. Nehir IŞIKTAN Daire Başkan V.
17
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI WEB SİTESİ
18
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
Öğrencilerin yeni kayıt, kabul ve ders durumları ile ilgili gerekli işlemleri yapmak, mezuniyet, kimlik, burs, mezunların izlenmesi işlemlerini yürütmektir. Feramiz SEVİNÇ Daire Başkan V.
19
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI WEB SİTESİ
21
İDARİ MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
Hizmet ve faaliyetlerin ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan, para ve malzeme gibi mevcut kaynakların en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlar. İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı satınalma işlemleri, maaş işleri, tahakkuk işlemleri, taşınır kayıt-kontrol işlemleri, iç hizmetler işlemlerini yürüten merkezi birimdir. Hüseyin DURMUŞ Daire Başkan V.
22
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI WEB SİTESİ
23
SERVİS GÜZERGAHLARI
24
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
İdarenin orta ve uzun vadeli strateji ve politikalarını belirlemek üzere gerekli çalışmaları yapar. Stratejik Plan Performans Programı ve Faaliyet raporlarını hazırlar. Üniversitenin bütçesini hazırlar ve uygular. Muhasebe işlemlerini yürütür, iç kontrol sistemi çalışmalarını sekreterya hizmetini yerine getirir. Şükriye DİNEDURGA Daire Başkanı
25
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI WEB SİTESİ
26
YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI
Üniversite bina ve tesislerinin projelerini yapmak, ihale dosyalarını hazırlamak, yapı ve onarımla ilgili ihaleleri yürütmek, inşaatları kontrol etmek ve teslim almak, bakım ve onarım işlerini yapmak. Ruhi GÜRKAN Daire Başkan V.
27
YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI WEB SİTESİ
28
ÖNERİ/ARIZA BİLDİRİMLERİ
29
SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Öğrencilerin ve personelin, sağlık işleri ve tedavileri ile ilgili hizmetler yürütmek, öğrencilerin ve personelin barınma, yemek ve benzeri ihtiyaçlarını karşılamak, öğrencilerin ve personelin spor, kültürel ve sosyal ihtiyaçlarını karşılayacak faaliyetleri düzenlemek. Hamza MERAL Daire Başkan V.
30
SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI WEB SİTESİ
31
KREŞ VE ANAOKULU
32
YEMEKHANE
33
MEDİKOSOSYAL
34
SPOR ALANLARI
35
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
Üniversite kütüphanelerinin gerekli her türlü hizmetlerini karşılamak, baskı, film, videobant, mikrofilm gibi kayıt katalogları ve hizmete sunma işlemleri ile bibliyografik tarama çalışmaları yapar. Hasan ARSLAN Daire Başkan V.
36
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
İdari ve akademik personelin her türlü kitap talebi için Uludağ Üniversitesi Yayın Talep Sistemi (UYATS)’den faydalanabilirsiniz. Yılın başında ve sonunda olmak üzere yılda iki kez kitap satın alma işlemi yapılmaktadır. Ödünç almış olduğunuz kitapları ‘Katalog Sorgulama’ bölümünden takip edebilirsiniz.
37
. Akademik personel için, çalışmış olduğunuz alan ile ilgili olarak veri tabanında binlerce dergi mevcut olup, her an ulaşılabilir durumdadır.
38
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI WEB SİTESİ UYATS ile istediğiniz kitabın satın alınmasını talep edebilirsiniz
39
BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI
Üniversitedeki bilgi işlem sistemini işletir, eğitim, öğretim ve araştırmalara destek olur, üniversitenin ihtiyaç duyacağı diğer bilgi işlem hizmetlerini yerine getirir. Tüm otomasyon programlarına girebilmek için öncelikle uludag.edu.tr uzantılı bir mail adresine sahip olmak gerekir. Bunu gerçekleştirmek için de, Kullanıcı Kodu Talep Formunu doldurmak gerekmektedir. Mustafa DOĞAN Daire Başkan V.
40
BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI WEB SİTESİ uludag uzantılı mail adresinizi almayı unutmayın !
41
BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI
UDOS: Uludağ Üniversitesi Doküman Otomasyon Programı Uludağ Üniversitesinin tüm yazışmalarının elektronik ortamda yapılmasını sağlayan programdır. UAKBİS: Uludağ Üniversitesi Akademik Bilgi Sistemi Akademik personelimizin çalışmalarının elektronik ortama aktarılarak üniversitemiz yayın potansiyelini ölçmemizi sağlar. UKEY: Uludağ Üniversitesi Kurum, Eğitim ve Araştırma Faaliyetleri Yönetişim Sistemi
43
HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ Üniversitenin öğrencileri, diğer kişi ve kurumlarla olan anlaşmazlık ve uyuşmazlıklarında adli ve idari mercilerde üniversitenin haklarını savunmak, üniversitenin tasarruflarının yürürlükteki kanunlara uygun olarak icrasında, idareye yardımcı olmaktır. Av.Murat GÜNEY Hukuk Müşaviri
44
SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi, Uludağ Üniversitesi bünyesinde Haziran 1990'da Görükle Kampüsünde kurulmuştur. Fiili 880 yatak kapasiteli bir araştırma hastanesi olan Merkezimiz, 789 Akademik, 113 İdari ve 600 Sağlık Personeli olmak üzere 1519 personel ile hizmet vermektedir. UÜ-SUAM tam teşekküllü bir hastane olup her türlü hastanın tanı ve tedavisini yapabilen insan kaynaklarına, modern makine ve teçhizata sahiptir. Modern klinik ve poliklinik olanakları ile günde ortalama hastaya poliklinik hizmeti vermekte olan Merkezimizde bunlara ek olarak "canlı veya kadavradan" böbrek nakli de yapılmaktadır.
45
Uludağ Üniversitesi’ne Sabahattin Gazioğlu tarafından yaptırılan 50 yataklı Çocuk Hematoloji ve Onkoloji Hastanesi açıldı. Yaklaşık 14 milyon liraya mal olan hastanede kök hücre çalışmaları da yapılacaktır.
46
SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ WEB SİTESİ
47
KÜLTÜR SANAT ETKİNLİKLERİMİZ
Kültür Sanat Kurulumuz Eğitim öğretim yılı boyunca çeşitli sanat etkinlikleri düzenlemektedir. Devlet Tiyatrosu üniversitemizde oyunlar sergilemektedir. Çeşitli konserler verilmektedir. Etkinlik programına üniversitemiz web sayfamızdan ulaşılabilir.
48
KÜLTÜR SANAT ETKİNLİKLERİ
49
PROF.DR.M.METE CENGİZ KÜLTÜR MERKEZİ
50
YERLEŞKE HARİTASI
51
KATILIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER…
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.