Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

OAB VE SINIF TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI 25 Mart 2010

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "OAB VE SINIF TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI 25 Mart 2010"— Sunum transkripti:

1 OAB VE SINIF TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI 25 Mart 2010

2 TOPLANTI GÜNDEMİ AÇILIŞ SAYGI DURUŞU VE İSTİKLAL MARŞI
OKUL DEĞERLENDİRME SONUÇLARI TESPİT EDİLEN HUSUSLAR TAMAMLANAN HUSUSLAR OKUL VE OAB BÜTÇELERİ 0KUL İHTİYAÇLARI İÇİN HAZIRLANAN BÜTÇE VE UYGULAMA TAKVİMİ GÖRÜŞ VE ÖNERİLER KAPANIŞ

3 DEĞERLENDİRME SONUÇLARI GELİŞTİRİLMESİ GEREKENLER

4 DEĞERLENDİRME SONUÇLARI MEMNUN OLDUKLARIMIZ

5 TESPİT EDİLEN HUSUSLAR
Anket yapılması. Düzenli olarak yatırılmayan okul aidatları için kullanılacak yöntemin bulunması. Su israfını önlemek üzere okulumuzun lavabo bataryalarının aç/kapa olarak yenilenmesi. Onarım ihtiyacı olan olukların değişimi. Çocuk bahçesi zemininin düzenlenmesi. Spor salonu ısıtma sisteminin onarımı. Bahar dönemi gezi faaliyetleri. Çok amaçlı bir salon yeri tespiti ve oluşturulması. Kütüphanenin etkin kullanımı. Ana sınıfı kombisinin izolasyonu.

6 TESPİT EDİLEN HUSUSLAR
Beden eğitimi dersi için ihtiyaç duyulan malzemelerin temini. Yemek ve Temizlik firmalarına ikaz yazılarının gönderilmesi Okul/Veli iletişiminin arttırılması için yöntemler. OAB Bütçesine katkı yapacak yöntemlerin tespiti ve uygulanması. İhtiyaç duyulan bilgisayarların yenilenmesi. Sınıflarında uygulanacak sınıf sistemine geçiş çalışmaları., Okulumuza Yazar, Ressam gibi önemli kişilerin davet edilmesi. Okulumuzun klüplerinin daha etkin kullanımı için çalışmalar yapılması. OAB ile veliler arasında yapılan toplantıların daha etkin geçmesi için yöntem geliştirilmesi. Okulumuzun kurumsal bir kimlikte çalışmasını sağlayacak sistemin oluşturulması ve Anafartalar yerleşkesinin yaratılması.

7 TESPİT EDİLEN HUSUSLAR
Sınıf mevcutlarının standart sayıda (30 temenni) olacak şekilde planlamaların yapılması. Resmi törenlerin düzenlenmesinde özenin arttırılması ve velilerimizin töreni sonuna kadar izlemesinin sağlanması. Velilerimizin kişisel donanımlarından faydalanma oranının arttırılması. Okul yönetiminin yaptığı SBS çalışmalarına destek olunması. Okulun çevre düzenlenmesi için çalışmalar yapılması. Spor ve Sosyal aktivitelerinin bir düzen içerisinde yapılması için gerekli çalışmaların başlatılması. Okulumuzda çok amaçlı toplantı salonu kazandırılması.

8 TAMAMLANAN HUSUSLAR H1N1 salgını öncesi ek hijyen önlemlerinin alınması. Domestos firması ile hijyen hakkında faaliyet. Anket sonuçlarının değerlendirilmesi. Akan oluk ve çatı kısımlarının onarımları. Spor salonu ısıtma sisteminin onarımı. Ana sınıfı kombisinin izolasyonu. Ana sınıfı lavabo bataryalarının değişimi. Öğretmenler günü kutlama organizasyonu. Yemek firmasına ikaz yazısı gönderilmesi ve gelişimin takip edilmesi. Temizlik firmasına ikaz yazısı gönderilmesi ve gelişimin takip edilmesi. Beden eğitimi derslerinde kullanılacak malzemelerin temini. Polis okulu ve Bölge jandarma komutanlığı ziyaretleri.

9 TAMAMLANAN HUSUSLAR Arıköy site yönetimine yazı yazılarak destek talebi. Kitap okuma yarışması için kitap temini. Düzenli veya hiç ödenmeyen aidatlar için ihtarname çekilmesi. Revirin eksiklerinin giderilmesi ve etkinliğinin arttırılması çalışmaları. Mavi Bulut Yayınevi ile kitap haftası aktiviteleri . Yazarlarla söyleşi ve imza günü. Eğitim konferanslarına başlanması (İlki 3 Nisan’da) Gezi organizasyonları Tiyatro ve Folklör çalışmaları İtfaiye ile ortak yangın bilinçlendirme eğitimi Tamamlanan faaliyetlerimizden bazılarıdır.

10 8,512,2900 .-TL BÜTÇE OAB BÜTÇESİ OKUL BÜTÇESİ 23/03/2010
YEMEK : 56,000,00.-TL ETÜT : 30,000,00.-TL PERSONEL MAAŞ : 7,600,00.-TL TEMİZLİK : 6,800,00.-TL STOPAJ : 6,000,00.-TL SSK : TL KDV : 3,100,00.-TL ETÜT FON : 1,200,00.-TL MUHTASAR : TL MALİ MÜŞAVİR TL TOPLAM : 116,240,00.-TL NORMAL ÖĞRENCİ : 56O x 190,00 = 106,400,00 PARASIZ OKUYAN : 3 TOPLAM : 106,400,00 GİD. TOPLAMI : 116,240,00 GEL. TOPLAMI : 106,400,00 FARK : 9,840,00 OAB BÜTÇESİ 23/03/2010 TARİHİ İTİBARİYLE 8,512, TL

11 0KUL İHTİYAÇLARI İÇİN HAZIRLANAN BÜTÇE VE UYGULAMA TAKVİMİ :
ÖĞRETİM YILI İÇİNDE YAPILMASI PLANLANANLAR : Sınıf sitemine geçişin tamamlanması ve tüm okul sınıflarının mevcut teknoloji ekipmanlarının revizyonu : 20,000 SBS çalışmaları için optik okuyucu ve profesyonel fotokopi makinası alınması : 15,000 Yıllık tamir bakım masrafları-(boya,çatı onarımı vb ) : 35,000 Okul koridorlarında bulunan boş alanlara oturma düzeneklerinin kurulması ve bilgilendirme amaçlı TV yerleştirilmesi : 10,000 Okulun yan bölümdeki spor alanlarının gerekli onayların alınmasına müteakip balon sistemli kapalı spor salonu haline getirilmesi : 120,000 Mevcut spor salonunun tiyatro ve toplantı salonu haline dönüştürülmesi : 80,000 Bahçe peyzajı, oturma alanlarının düzenlemesi : 15,000

12 0KUL İHTİYAÇLARI İÇİN HAZIRLANAN BÜTÇE VE UYGULAMA TAKVİMİ :
ÖĞRETİM YILI İÇİNDE YAPILMASI PLANLANANLAR : Deprem, yangın ve yönlendirme işaretlerinin gözden geçirilmesi ve eksiklerin giderilmesi : 5,000 Okul kırtasiye ihtiyaçlarının temini :5.000 Kütüphane eksiklerinin giderilmesi, Yabancı dil kaynaklarının artırılması : 15,000 Öğrenci ajandalarının basılması : 2,000 Sosyal Faaliyetlerin belirlenecek yapı ile geleneksel bir hale getirilmesi 15,000 Okul spor ekiplerinin muhtemel aktivitelere katılma masrafları ( hoca, yol, yemek vs) : 5,000 Revirin geliştirilmesi ve görevli hemşirenin ilkyardım eğitimlerinin tazelenmesi : 2,000 Öğretmenler odasının geliştirlmesi, eksiklerinin giderilmesi : 2,000 Yıllık Okul kırtasiye ihtiyaçlarının temini : 10,000 Temizlik ve yemek organizasyonlarının geliştirilmesi :

13 TOPLAM BÜTÇE VE BAĞIŞ YÖNTEMİ
Yaklaşık veli başına düşen rakam : 361,000 tl / 560 veli : 645 tl Gönüllük esasına göre toplanması planlanan bağışların takvimi : 1. Bağış dönemi : öğretim yılı nisan ayı (200 TL) 2. Bağış dönemi : öğretim yılı eylül ayı (200 TL) 3. Bağış dönemi : öğretim yılı şubat ayı (245 TL)

14 GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

15 KATILIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
OKUL AİLE BİRLİĞİ


"OAB VE SINIF TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI 25 Mart 2010" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları