Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAylin Akşit Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
13 Mayıs 2014 DenizBank Güncel Haber Bülteni
2
Kaynak: WebrazziWebrazzi Banka Ve Kredi Kartlarını Tek Bir Karta İndirgeyen Coin, 15.5 Milyon Dolar Yatırım Aldı Tüm banka ve kredi kartlarını tek bir kartta bir araya getirmeyi amaçlayan Coin, 15.5 milyon dolar yatırım aldığını resmi ağızdan doğruladı. Yatırımın arkasında ise Redpoint Ventures ve Spark Ventures’ın olduğunun da doğrulanan bilgiler arasında olduğunu belirtelim. İlk tanıtıldığı zamanlarda, çalışma yapısının nasıl olacağını aktaran girişim belli bir süre boyunca hayata geçirilebilirliği konusunda tartışmalara sebep olmuştu. Şu anda New York’ta devam eden TechCrunch Disrupt NY etkinliğinde de çalışır haliyle ilk kez son kullanıcıların karşısına, hem de tamamen çalışır halde çıkmış durumda. Coin’in en büyük özelliği cüzdanları hafifleterek tüm banka ve kredi kartlarınızı tek bir çatı altında toplama özelliğine sahip olması. Özellikle kartların taşınması, geleneksel bir yöntem algılanıyor ve daha henüz NFC ödemelerin yaygınlaşmasına biraz daha süre var gibi gözüküyor. Hal böyle olunca, Coin oldukça avantajlı çünkü hem büyük bir kart kalabalığını önlerken, hem de son kullanıcıyı geleneksel yöntemlerden koparmamayı başarıyor.
3
Kaynak: Sosyalmedya.coSosyalmedya.co Garanti Bankası’ndan Dijital Trendlere Bakış Sunan E-Kitap: Influx Garanti Bankası İnovasyon ve Ürün Geliştirme Birimi, Influx isminde bir e-kitap yayınladı. İngilizce olarak yayınlanan e-kitapta mobil, sosyal ağlar, veri zekası, akışkan toplum ve akışkan iş dünyası gibi kavramlar ele alınıyor. Günümüzün en önemli trendleri olan bu kavramları kapsamlı bir şekilde açıklayarak şirketlerin bunlar çerçevesinde iş stratejilerini nasıl oluşturmalarını anlatma amacını taşıyan çalışma, profesyoneller için önemli bir kaynak olma özelliği taşıyor. Ücretsiz olarak web üzerinden herkesin erişebileceği e-kitap ayrıca interaktif tasarımı ve kullanıcı dostu arayüzüyle de dikkat çekiyor. Çalışmanın mobile ayrılan bölümünde mobilitenin sadece mobil cihazlardan ibaret olmadığı, mobil yakınsamanın artık yeni bir tür ayrışmaya doğru ilerlediği, mobili bir arada tutanın artık bulut olduğu ve davranış farklılıklarının mobili nasıl etkilediği detaylı bir şekilde ele alınıyor. Influx’ın tamamına buradan ulaşabilirsiniz.buradan
4
Kaynak: WebrazziWebrazzi Yapı Kredi’den Şubesiz Bankacılık Adımı: NUVO Bankaların son zamanda internet bankacılığını ön plana almasının ötesinde bu alan için özel branş kurmaya başlamalarının en yeni halkası Yapı Kredi Bankası oldu. Telefon bankacılığı reklamlarıyla hafıza kazanan banka yeni trende ayak uydurarak bu alana özel markasını tanıttı. Yapı Kredi, NUVO adını verdiği ürünle genç profesyonellerle birlikte üniversite öğrencilerini hedeflerken şubeye gitmeden temel bankacılık işlemlerinin hızlı ve indirimli ulaşabilmesini sağlıyor. Yani özetle yeni nesle, yeni nesil bankacılıkla ulaşmak istiyor. Web sitesi haricinde iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hizmet verecek NUVO’ya şubeye gitmeye sadece internet ve mobil üzerinden başvuru yaparak anında üye olunabiliyor. Kurye ile evrakların imzalanmasını müşterinin bulunduğu yerden sağlayan NUVO bu yönde kuryenin takip edilmesini de sağlayarak önemli bir kolaylık getirmiş.
5
Kaynak: WebrazziWebrazzi MyBilet Ödeme Seçeneklerini PayPal İle Genişletiyor 1300′den fazla sinema ve 500’den fazla tiyatro salonuna hizmet veren MyBilet, yıllık toplam 40 milyona yakın bilet satıyor. Önemli satış rakamına sahip MyBilet ödeme seçeneklerini artırarak müşterilerinin istediği kanaldan ödemesini sağlamak için PayPal opsiyonunu ekledi. Online satın almalara gelen bu opsiyonun haricinde MyBilet’in müşterilere ulaşmasında önemli noktalardan biri olan kiosklar da bu seçeneğe dahil olacak. PayPal akıllı saat uygulaması üzerinden ödeme yaptıracak haberinde olduğu gibi MyBilet’in giyilebilir teknoloji odağında şu an için planı bulunmuyor ama PayPal’la ödemeyi yaygınlaştırmak isteyen şirket indirim kampanyası başlatmış. Haziran’ın 7′sine geçerli kampanyada PayPal’la ödeme yapacak MyBilet kullanıcıları 5 TL indirim kazanacaklar.
6
Kaynak: PayU Türkiye’den E-Ticareti Destekleyen Kampanya: “E-Ticareti Seviyorum” PayU, e-ticareti destekleyen bir kampanya başlattı. Yaklaşık bir ay sürecek olan “E-ticareti seviyorum” ismini taşıyan kampanya çerçevesinde e-ticaretin faydalarını anlatmayı amaçlayan PayU, bu çerçevede oluşturduğu mikro sitede kullanıcı ve site yöneticilerinin e-ticareti sevme sebeplerini bir araya topluyor. e-ticaretiseviyorum.com sitesi üzerinden insanların e-ticareti sevme sebeplerini bir araya getiren proje aslında Türk e-ticaret kullanıcılarının neden online alışverişi tercih ettiği ve e-ticaret deneyimlerini ortaya koyması sebebiyle önem taşıyor. Zira buraya bırakılan yorumlar mevcut e- ticaret siteleri ve bu sektöre yeni adım atacaklar için önemli bir insight oluşturma potansiyeli taşıyor.
7
Kaynak: Sosyalmedya.coSosyalmedya.co Giyilebilir Cihaz Kullanıcı Sayısı 5 Yıl İçinde 177 Milyona Ulaşacak EY‘in bu sene 12.sini yayınladığı “Inside Telecommunications” isimli telekomünikasyon raporunda giyilebilir teknolojilerinin geleceğine dair öngörülerini ve analizlerini paylaştı. Rapora göre giyilebilir cihaz kullanıcılarının sayısı önümüzdeki 5 yılda yaklaşık 8 kat artacak. Bu senenin en önemli teknoloji temalarından biri olan akıllı saatler gibi giyilebilir teknoloji cihazlarını kullanıcı sayısının 2013′te 22 milyon olduğunun belirtildiği raporda, bu sayının 2018′de 177 milyona yükseleceği söyleniyor. Google, Apple, HTC ve Microsoft gibi teknoloji devlerinin bu sene için akıllı saatler çıkarma planlarından bahseden rapor, giyilebilir teknoloji sektörünün gelişmesiyle gelecek yıllarda bu şirketlerin ürün yelpazelerini yeniden düşünmeye iteceğini belirtiyor. Böylelikle akıllı telefonlar, tabletler ve giyilebilir cihazlar kullanışlılık ve fiyatlar bakımından farklılık gösterecek ve her bir ürün kategorisi için ayrı satış ve pazarlama stratejileri belirlenecek. Raporun tamamına ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.buraya
8
Kaynak: WebrazziWebrazzi Google Glass’a Para Transferi Fonksiyonu Ekleniyor Google, Glass için yeni pratik fonksiyonlar geliştirmeye devam ediyor. Şirket son olarak Google Wallet’ı, Google Glass’a getirmek için çalışmalara başlamış. TechCrunch’ın konuya yakın kaynaklara dayandırdığı haberine göre Google, Glass kullanıcılarının istediği insanlara kolaylıkla para transferi yapabilmesi için yeni bir fonksiyonu test ediyor. Haberde, Google’ın yeni geliştirdiği bu özellikle Glass kullanıcılarının “Ok Glass, send money” sesli komutuyla arkadaşlarına para transferi yapabileceği belirtiliyor. Glass kullanıcılarının Wallet’ı yüklemek için Google’ın kurumsal ağındaki bir bilgisayara bağlanmaları ve uygulamayı Glass’larına indirmeleri ve kurmaları gerekiyor. Yakın zamanda Gmail’e entegre edilen Google Wallet’ın Glass özelliğinin benzer şekilde çalışması bekleniyor. Entegrasyonla birlikte Gmail kullanıcıları doğrudan servis üzerinden Google Wallet’ı kullanabiliyorlar.
9
Kaynak: WebrazziWebrazzi Beacon Donanımıyla Konumu İzlenebilen Gözlük: Tzukuri Japon gözlük üreticisi Tzukuri yeni çıkardığı gözlükte Beacon bağlantısı kullanarak iPhone’la iletişimde kalmasına olanak tanıyor. Sadece gözlük kaybolduğunda bulunması için eklenilen Beacon teknolojisi Bluetooth üzerinden telefonla bağlantı kurarak yerinin belirlenmesini sağlıyor. Gözlükte Beacon teknolojisinin kullanılmasının tüketiciye sağladığı yararın haricinde, diğer ürünlere emsal teşkil etmesi de önemli. Tzukuri gözlüklerini ilerleyen süreçte akıllı diye adlandırılmasalar bile tüm cihazların birbirine bağlanacağı öngörüsüne doğru atılmış bir adım olarak değerlendirebiliriz. Prototip olarak çıkan gözlük yakında topluluk destekli fon toplama yöntemlerinden birisinde seri üretim için fon arayışına çıkacak. Yıl sonunda dağıtıma başlanılması beklenen gözlük için belirlenen fiyatsa Time’ın paylaştığına göre 350 dolar.
10
Kaynak: WebrazziWebrazzi Birleşmiş Milletler: “2014 Sonunda İnternet Kullanıcılarının Sayısı 3 Milyara Ulaşacak” Birleşmiş Milletler Uluslararası Telekomünikasyon Birliği (ITU) 2014 sonunda dünya genelinde internet kullanan kişi sayısının 3 milyara ulaşacağını açıkladı. Bu dünya nüfusunun yaklaşık %40′ının, 2014 sonunda online olacağı anlamına geliyor. BM’nin tahmininde online nüfusun üçte ikisinin gelişmekte olan ülkelerden geleceği belirtiliyor. Bununla birlikte mobil genişbant penetrasyonu da %32 olacak. Beklentiler Afrika’daki nüfusun beşte birinin internete erişimi olacağı yönünde. Amerika’da toplam nüfusun üçte ikisi, Avrupa’da ise %75′i online olacak. Asya-Pasifik bölgesi ise en kalabalık online nüfusa sahip bölge olacak. BM 2014 sonunda mobil genişbant penetrasyonuyla ilgili, üye sayısının 2.3 milyara ulaşmasının bekliyor. Bu üyelerin %55′i de gelişmekte ülkelerde kullanıcılar olacak. Mobil genişbant en hızlı büyüyen segment olurken, 2014′te çift haneli büyümesini sürdürecek. En hızlı büyüme ise Afrika’dan gelecek. 2010′da %2 olan büyüme oranı Afrika’da 2014′te %20 olacak. Cep telefonuyla ilgili BM’nin tahmini 2014 sonunda 7 milyar abone olacağı yönünde. Gelişmekte olan ülkeler bunun %75′ine ev sahipliği yapacak.
11
Kaynak: Sosyalmedya.coSosyalmedya.co Twitter’da Artık Dil Seçerek Reklam Hedeflemesi Yapılabilecek Bu sene içinde toplamda 15 yeni reklam modelini hayata geçirmeye hazırlanan Twitter, reklamverenler için yeni bir hedefleme seçeneğini reklam platformuna dahil ettiğini duyurdu. Artık reklamverenler kullanıcıların dil seçimlerine göre de reklam hedeflemesi yapabilecek. Promosyonlu tweet’ler ve promosyonlu hesaplar için geçerli olan dil hedeflemesi 20 dili kapsıyor. Üstelik bu dil belirlemelerinde yalnızca kullanıcılarının hesap ayarlarında seçtiği dil etkili olmayacak. Kullanıcıların tweet yazdığı diller, etkileşimde bulunduğu tweet’lerin dillerini de göz önüne alacak olan Twitter buna göre kullanıcının birden fazla dilde hedeflenmesini de sağlayacak. Özellikle global markalar için kullanışlı olan bu yeni reklam hedefleme seçeneğiyle bu şirketler belirli ülkelerde yaptıkları kampanyalar ya da o ülkenin gündemine uygun tweet’lerini kullanıcıların ana dilinde hedefleyebilecek. Böylelikle reklamlara tıklanma şansları da doğal olarak artacak.
12
Kaynak: Digital AgeDigital Age Instagram Yakında Video Reklamlara Yer Verecek Instagram, konu reklamcılık olunca çok kontrollü oluyor. Sponsorlu her görsel, yayına alınmadan onay mekanizması işliyor. Markalar için de aynı mekanizma geçerli. Facebook’un milyar dolarlar kazanmayı hedeflediği platformda şu anda video reklamlar test aşamasında. Fotoğraf paylaşım uygulaması, sponsorlu videolar için daha önce çalışmış olduğu Levi’s, Ben and Jerry’s, Burberry ve Starwood gibi markalarla ilgileniyor. Facebook, Twitter ve YouTube gibi rakipleri video reklam içeriğinden gelir elde etmek istiyor. Facebook, Haber Kaynağı’nda yer vermek üzere otomatik olarak yürütülen video dilimlerini yayına alacak. Instagram’ın kullanıcıların ekranda görüntü kaydırmasıyla (scroll) görüntüleyebildiği kullanıcıların oluşturduğu video içeriklerine benzerlik taşıyor.
13
Kaynak: Digital AgeDigital Age İnternette Her Saniye Neler Oluyor? ABD’nin Florida eyaleti merkezli veri şirketi Fractl, sanal alanda neler olduğunu takip eden ve ölçümleyen bir internet sayfası geliştirdi. İçerik patlaması (The Content Explosion) başlıklı sitenin belirlediği verilere göre; her saniye 1,6 internet sitesi oluşturuluyor, 1,3 milyonun üzerinde spam e-posta gönderiliyor, Facebook’ta 4 bin 51 fotoğraf paylaşılıyor. İlginç verileri görüntülemeyi kendiniz deneyimlemek için internet sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.buradan
14
İyi Çalışmalar
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.