Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanErtugrul Eroglu Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Ders Sorumlusu: Ders Sorumlusu: Dr. Hakan TÜZÜN 2006-2007 Öğretim Yılı Bahar Dönemi 2006-2007 Öğretim Yılı Bahar Dönemi Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü 06270 Beytepe, Ankara 06270 Beytepe, Ankara
2
Tasarımda İzlenilen Süreç 1.Ortam ara yüz belgelerinin, kütüphane ve okul krokilerinin hazırlanması. 2.Kütüphane ve okul ortamına uygun nesne aranıp bulunması. 3.Okul binası inşaatına başlanması ve genel hatları ile ortaya konulması. 4.Okul binası içerisine kütüphanenin yerleştirilmesi 5.Kütüphane içerisine uygun nesnelerin yerleştirilmesi.
3
Tasarımda İzlenilen Süreç 6.Kullanışlılık testinin uygulanması. 7.Test sonuçlarına göre düzeltmeler yapılması 8.Okul binasında ve koridorlarında düzeltmeler yapılması. 9.Projenin son halinin gözden geçirilmesi. 10.Proje sunumunun ve proje dosyasının hazırlanması
4
Süreçte İyi Giden Olaylar Planlamayı iyi yaptık. Başlangıçta okul krokisinin ortama uygun şekilde hazırlanması ve kütüphanenin okul içerisine uygun şekilde ve uygun ölçeklemelerle yerleştirilmesi. Kütüphane içerisinde çok farklı nesneler kullanamayacağımız için nesne bulmak konusunda sıkıntı çekmeyişimiz.
5
Süreçte İyi Giden Olaylar Laboratuar ortamında grup halinde çalışma imkanı bulduğumuz saatleri iyi değerlendirmemiz. Grup üyelerinin üstlendikleri görevleri titizlikle yerine getirmesi. Grup üyelerinin birbirlerine saygılı davranması. Bütün bunlar projenin gitmesi gerektiği hızda gitmesini ve zamanında bitmesini sağladı
6
Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar Büyük Koleje bir kez daha gitmek istedik. Fakat bu isteğimiz Hakan Bey il dışında olduğu için kabul edilmedi. Tekrar gönderdiğimiz e-postaya da karşılık alamadık. Kütüphane görevlilerinden yeterli bilginin alınamaması.
7
Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar Kullanışlılık testini Büyük Kolej öğrencilerine uygulayamayışımız sıkıntılara yol açtı; –Kullanışlılık testi sadece 2 arkadaşımız tarafından uygulanabildi. –Hedef kitlemiz ile uyguladığımız kitle sosyoekonomik düzey ve eğitim düzeyi açısından birbirine uygun değildi. –Kullanışlılık testi değerlendirmelerini yaparken asıl hedef kitlemizin tepkilerini de düşünmek zorunda kaldık.
8
Bir daha yapsak neleri farklı yapardık? Okulu daha küçük inşa ederdik. 3D nesnesi oluşturabilecek yada nesneler üzerinde değişiklik yapabilecek bir programı sürecin başında öğrenmeye çalışırdık.
9
TEŞEKKÜRLER….. DERYA KÖYBAŞI BİLAL ŞEN AYSUN KILIÇİ. MÜFİT BALOĞLU SELMA HÖÇÜK HASAN KARA
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.