Sunuyu indir
1
“AYIN ÖĞRENCİSİ” PROJESİ
2
PROJENİN GEREKÇESİ Öğrencilerin çalışmaya teşvik edilmesi,
öğrenciler arasında rekabet oluşturularak genel başarının artırılması,başarılı öğren- cilerin ödüllendirilmesi amaçlanmaktadır.
3
PROJENİN ÖZETİ Sınıfın en başarılı öğrencisi sınıf öğretme-
ni tarafından tespit edilir.Öğrencinin ailesi- ne posta yoluyla çocuklarının ayın öğrenci- si olduğunu belirten belge ile bir kitap gön- derilir.
4
PROJENİN AMACI VE HEDEFLERİ
Başarılı öğrencileri ödüllendirmek, Ailelerin,çocuklarının başarılarından haberdar olmalarını sağlamak, Öğrencilere,kendilerine değer verildiğini hissettirmek, Öğrenciler arasında tatlı bir rekabet ortamı teşkil etmek ve bu suretle genel başarıyı artırmak.
5
PROJEYİ YÜRÜTECEK BİRİM
Okul idarecileri ve öğretmenleri
6
PROJENİN UYGULAMA ADIMLARI
Sınıf öğretmenleri,sınıflarındaki “ayın en başarılı öğrencisi”ni seçecektir. Bu öğrencilerin ailelerine posta yoluyla başarı belgesi ve bir kitap gönderilecektir.
7
PROJENİN UYGULANACAĞI YER
Okulun tüm öğrencileri için geçerli olacaktır.
8
PROJENİN BAŞLAMA/BİTİŞ TARİHİ
Ocak 2010 tarihinden dönem sonuna kadar devam edecektir.
9
PROJENİN MALİYETİ Öğrencilerin ailelerine gönderilecek belge öğretmenlerce hazırlanacak,kitaplar da yine öğretmenler tarafından temin edilecektir.
10
PROJE ÇIKTILARI Çalışmayı seven,derslerine ve sınavlarına daha fazla ilgi gösteren,sevildiğini ve önemli olduğunu hissederek okuluna ve öğretmenlerine daha fazla muhabbet besleyen öğrenciler kazanmak;ailelerin, çocuklarının başarılarını görmelerini sağlamak;öğrenciler arasındaki rekabeti okulun başarısını artırıcı bir etken olarak kullanmak.
11
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK Alınacak olumlu neticelerle proje, her eğitim döneminde devam ettirilecektir.
12
RİSKLER Öğrencilerin başarısını iyi takip etmemek,
Öğrencinin ailesine hediye ve belgeyi zamanında teslim edememek. Öğrenciler arasında oluşacak kıskançlık duygularını engelleyememek.
13
PROJEYİ HAZIRLAYAN BİRİM
Çiçekpınar Şehit Hüseyin Şeker İlköğretim Okulu
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.