Sunuyu indir
1
Mütekaip Görüşme (Follow Up)
2
NEDEN? Bu işin olmazsa olmazıdır.
Olmadığı veya yapılmadığı takdirde kayıt (satış) ihtimali %5 tir. Ürünü alması veya işe girmesi için yapılan birkaç hamledir. 1. aşama Takip etmek, kişinin sorularını cevaplamak ve kaygılarını gidermektir. 2. aşama kişinin satın almasına karar vermesidir.
3
ÖNEMİ! İş veya ürünle ilgili ‘evet’ ya da ‘hayır’larını duymak.
Kişinin ‘Hayır’larını ‘Evet’e çevirmek. Kişiyi Doğru bir şekilde bilgilendirdiğimiz ve kaygılarını giderdiğimiz zaman bu kadar güçlü bir ürüne ve bu kadar ciddi bir kazanca hayır demeyecektir. Diğer konulara dikkat ediyorsanız, bu konuya çok daha fazla dikkat etmeniz gerekiyor.
4
FOLLOW AŞAMASI Randevu Görüşme
5
FOLLOW İÇİN NASIL RANDEVU ALINIR?
Sunumdan hemen sonra CD Broşür veya kitap vermek ‘İki Oturum’ Taktiği
6
FOLLOW’DAN HEMEN ÖNCE Görüşmede inanç her yerinizden aksın…
Proaktif duruş… CD Broşür ve Kitap temin etmek… Her görüşmeden önce yol haritasında ki soruları okumak… Kişinin duygusal, fiziksel ve düşünce tarzını üst kolunuza anlatın… Takibin niçin yapıldığını hatırlayın! Gerçekten o kişiyi ekibinize almayı istiyor musunuz? Cevabı üst kolunuza iletin…
7
Müteakip Görüşme (Follow Up)
Hâl Hatır sorduktan sonra konuyla ilgisi olmayan muhabbetlerden uzak durun!(din,siyaset,futbol v.s) Lideriniz ile tekrar tanıştırma Ne çok özgüven ne çok gurur (ÖZGÜVEN = GURUR) Konuşurken siz daha çok dinleyin, daha önce nasılsanız hareketleriniz ses tonunuz aynı olsun…
8
Kişinin Sorduğu soruları not alın…
Prestiji ve inancı her daim koruyun… Hiçbir zaman arkadaşınıza öfkeli ve tepkili olmayın Heyecan bulaşıcıdır! Heyecanlı ve Kendinizden emin konuşun…
9
SORU SOR! Kapalı sorular sorun
Cevabı ‘evet’ ya da ‘hayır’ olan sorular Cevabı ‘evet’ olan sorular sormaya çalış. Kişi ‘evet’ demeye biraz alışsın.
10
Açık Sorular Sorun Ne, Nasıl, Neden, Nerede gibi sorular yöneltin. Karşı tarafa açıklama yaptırma zorunluluğu ve diyaloğu kontrol.
11
MAZERETLER BİZE LAZIM Her mazeret ‘evet’ demek için açılan bir kapıdır. Örnekler, Ürün Çok Pahalı Neden Pahalı Neye Göre Pahalı? Ürünün Fiyatının değerinde olduğunun açıklaması; Garanti Şartları Ürün sonrası Hizmet Eğitimler İş imkanı Ürün
12
Param Yok Seni hazırlıksız yakalamış olabiliriz. Anladığım kadarıyla şuan yeterince paran yok gibi cümleler ile yaklaşın Kendinden örnek ve para kazanmak için yaptığınızı hissettirmek.
13
Düşüneyim Ürünü neden alması gerektiğini Böyle bir şeye ihtiyaç duymadığını hissediyor demektir. Websitenin önemini faydalarını açıklamalıyız
14
Kararsız ise Hemen karar vermemesini söyleyin Güven ver, kazanacağını garantisini arkadaşına sun. Ben sana gel diyorum “sorun yoksa şüphelenme“ gibi rahatlatıcı cümleler kurun
15
İşten hoşlanmadı ise Tam olarak hangi bölümünden hoşlanmadın? Sana göre ne yanlış? Atatürk methodunu uygula!
16
Deneyimim yok Çok kolay öğrenildiğini ve nasıl öğrenildiğini anlat Bu işi çoğu insan ilk defa duyuyor ve kolay öğreniyor Suya girmeden yüzmeyi öğrenemeyiz
17
SATIŞ SİNYALLERİ ALMAYA BAŞLADIĞIMIZDA
Garantisi var mı? Servis var mı? Güvenilir mi? Websitesini kendime alabilir miyim? Ben iki kişiden fazla satarsam ne olur? İlk paramı ne zaman kazanırım?
18
BAZI TEKNİKLER Soruya soruyla cevap vererek Neden iki kişi bulamazsın?
İlerde nasıl tıkanır? Arkadaşların neden seninle beraber çalışmaz? Parası olmayan kişiler neden para bulamasın?
19
Ya – Ya da tekniği Kredi Kartı ya da Nakit ile mi? Tek hisse ya da üç hissemi? İki alternatifinde satışa bağlanması gerekir.
20
Ya Tutarsa tekniği İşten örnekler vererek Kazanan insanların çalışma şekliyle İnsanların bu işe başlarken nasıl para bulduğu Eliminasyon Tekniği empati kurarak karşıda ki insanı anlama Seni çok iyi anlıyorum Senin korkuların bende de vardı Başlamadan önce bende aynı bişeyleri düşündüm.
21
Rıcaat tekniği (Geri çekilme Tekniği)
Satışın olmayacağını hissettiğinizde bir adım geri çekilin karşınızdaki insana kendiniz için soru sorun. Bu iş benim hayatımı devam ettirmem için elime geçen en iyi fırsat ve bu ürünü sana satamadım. Sonuçta nerede hata yaptım senden öğrenmek istiyorum. Bana hatalarımı söyler misin? Hatalarını söylerse tekrardan satış imkanı doğacak
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.