Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
PRESTİJ ANAOKULU VELİ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ
3
PRESTİJ ANAOKULUN’DA DEVAM EDER
4
ÇOCUKLARIN GELİŞİM ALANLARI Değerli velilerimiz,öğrencilerimizin gelişimini aşağıdaki alanları takip ederek gözlemledik. PSİKOMOTOR GELİŞİMİ. DİL GELİŞİMİ. SOSYAL-DUYGUSAL GELİŞİMİ. BİLİŞSEL GELİŞİMİ. ÖZBAKIM BECERİLERİ
5
ÇOCUK DEĞERLENDİRME TESTLERİ ÖĞRENCİLERİMİZE UYGULADIĞIMIZ TESTLER 1.METROPOLİTAN OKUL OLGUNLUĞU TESTİ. 2.GESSEL GELİŞİM TESTİ. 3.PEABODY ALICI DİL YAŞI TESTİ. 4.FRANKFURTER DİKKAT TESTİ.
6
Değerli velilerimiz 2012 doğumlu öğrencilerimize 4 adet Çocuk Değerlendirme Testi uyguladık. 2013 doğumlu öğrencilerimize 3 adet Çocuk Değerlendirme Testi uyguladık 2014 doğumlu öğrencilerimize 3 adet Çocuk Değerlendirme Testi uyguladık KELEBEKLER Gurubuna 2 Test uyguladık. Toplantı girişinde Siz Değerli Velilerimize Dosyalar Teslim EDİL
7
ÇOCUK TESTLERİ VE GELİŞİM ALANLARI Çocuğun Gelişimi ile İlgili Temel Kavramlar Gelişim ile ilgili temel kavramların en önemlileri büyüme, gelişim, olgunlaşma, öğrenme, hazır bulunuşluk ve eğitimdir. Kurumumuzda uyguladığımız çocuk değerlendirme testleriyle, öğrencilerimizin öğrenme, hazır bulunuşluk, eğitim ve gelişimlerini gözlemledik, Değerli velilerimiz sizleri bilgilendirmek amacıyla uyguladığımız Çocuk değerlendirme testleri.
8
Psikolojik Testler Hakkında Genel Bilgi
9
METROPOLİTAN OKUL ÖNCESİ OLGUNLUĞU DEĞERLENDİRME TESTİ
10
Metropolitan Okul Olgunluğu Testi Bu test okula yeni başlayacak olan öğrencimizin birinci sınıf talimatlarını anlamaya hazırlıklı olmalarını sağlayacak olan özelliklerini ve başarılarını ölçmek üzere hazırlanmıştır. Öğrencilerimizin okula, okulun gerektirdiği kurallara ve öğrenmeye hazır olup olmadığını saptamak amacıyla yapılan bir testtir. Okula hazırlanırken olması gereken fizyolojik, çevresel ve zihinsel faktörleri değerlendirmekte kullanılır. Testin sonucunda, çocuğunuzun okul için gereken olgunluğa ne ölçüde hazır olduğu ve düzeyiyle ilgili sağlıklı veriler elde edebiliyoruz
11
GESSEL GELİŞİM FİGÜRLERİ TESTİ
12
GESSEL Çocuk Değerlendirme Testi GESSEL Gelişim testi Okul öncesi dönemde çocuğun zeka düzeyinin ölçülmesi çocuğun fiziksel ve biyolojik gelişiminin izlenmesi ve bulunduğu yaşa ait davranışları yapıp yapmadığı gibi genel gelişim süreçlerinin incelenmesi ve çocuğun gelişiminin gerektirdiği davranışların belirlenmesinde daha sağlıklı sonuçlara ulaşmamızı sağlar. Test sonucunda çocuğun,dikkat,görsel algı,motor koordinasyon, görsel hafıza ve küçük kas becerilerinin gelişimi hakkında bilgi sahibi olabiliriz.
14
PEABODY Çocuk Değerlendirme Testi PEABODY Gelişim Testi Çocukların alıcı dil yaşını ölçmektedir. Çocuğun alıcı dil gelişimi döneminde ailenin öğretmenin yaklaşımı çok önemlidir. Çocukla konuşurken her nesnenin ve varlığın ismi tam olarak söylenmeli, zengin bir kelime dağarcığı kullanarak konuşulmalıdır.
15
FRANKFURTER DİKKAT TESTİ
16
Frankfurter Dikkat Testi bizlere öğrencilerimizin görsel ve işitsel dikkati, gruplama becerisi, el-göz koordinasyonu ve konsantrasyon süresi hakkında bilgi vermektedir.
17
ROBOTİK KODLAMA EĞİTİMİ
18
KODLAMA EĞİTİMİ Kodlama eğitimi Öğrencilerimize matematik, bilim, problem çözme, takım çalışması, proje bazlı düşünme, yaratıcı sanatlar ve daha pek çok alanda beceri kazandırıyor. Öğrencilerimiz her şeyden önce algoritmik düşünce yetisi kazanıyor, yaratıcı ve tasarım odaklı düşünebilmeyi keşfediyor.
19
Çocuklar Kendi Algoritmalarını Yazabilir!
20
Çocuklar Kendi Algoritmalarını Yazabilir Örnek Algoritma Çocuğunuza kahvaltı yapması gibi basit bir görev için algoritma yazmaya teşvik edebilirsiniz. Çocuğunuz yapılacak işlemleri sıralamalıdır. Tahıl kaseye koymak ve daha sonra süt koymak ve sonra tahılı yemek ve kase boş ise yemek yemeyi durdurmak gibi sıralamalar önemlidir. Algoritmik düşünce kurgulayip sonuca giderken geçilen bütün aşamaların değerlendirilerek daha verimli sonuca ulaşma yöntemidir.
21
KODLAMA EĞİTİMİ YILDIZLAR
25
TEKNOLOJİ EĞİTİMİ
26
Bilişim Teknolojileri Dersi Bilişim Teknolojileri dersi, İlkokula hazırlık Sınıflarda yürütülmektedir. Bu derste amaç; hızla gelişen bilgi ve teknolojiyi öğrencilerimize kazandırmak, temel bilgi ve becerilerini kazanmış, öğrenim hayatında bilişim teknolojilerini kullanırken güvenlik,teknoloji okuryazarlığı konularını da bilinçli olarak hayata geçirebilmelerini sağlamaktır.
27
TEKNOLOJİ EĞİTİMİ YILDIZLAR
29
MENTAL ARİTMETİK Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları Mental Aritmetik, Beynin sağ ve sol beyin loblarını aynı anda öğrenme faaliyetine katılmasını sağlar,çocukların soyut kavramları somutlaştırarak hızlı ve kalıcı öğrenmelerini sağlar. Böylelikle daha zeki, daha pratik, daha dikkatli, özgüven ve konsantrasyon sorununu aşmış başarılı öğrenciler yetişir.
30
MENTAL ARİTMETİK Yıldızlar
31
MENTAL ARİTMETİK (MİNİK Dahiler (Sınıfı)
32
MENTAL ARİTMETİK (MİNİK Bilginler (Sınıfı)
33
SATRANC Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları -Dikkati Geliştirir. -Zihni ve Hayal Kurma Gücünü Geliştirir. -Öngörüyü Geliştirir. -Kapsamlı Düşünmeyi Öğretir,Buluş Yeteneğini Geliştirir. -Sabırlı olmayı, Ölçülü ve Soğukkanlı olmayı öğretir. -Özgüven Kazandırır. -
34
SATRANÇ (YILDIZLAR(Sınıfı)
35
SATRANÇ (MİNİK Dahiler (Sınıfı)
36
SATRANÇ (MİNİK Bilginler (Sınıfı)
37
MONTESSORİ Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları Montessori, her çocuğun kendine özgü bir gelişime sahip, bireysel bir kişilik olduğunu ve kendi kapasitesi doğrultusunda öğrenebileceğini savunur. Bilgiyi ezberden kurtarıp, her yaşta çocuğun anlayabileceği bir düzeyde somutlaştırmıştır. Temeli çocuğa bağımsız olmayı sağlayan ve gelişimini destekleyen en uygun çevreyi hazırlar. Montessori eğitimi çocukların toplumsal ve duyusal gelişimlerini destekleyerek gelecek yaşamlarında başkalarına, çevrelerine, kendilerine saygı duyan, sorumluluk sahibi, toplumla uyum içinde yaşamlarını sürdüren bireyler olmalarına katkı sağlamaktadır.
38
MONTESSORİ (YILDIZLAR (Sınıfı)
39
MONTESSORİ (MİNİK Dahiler(Sınıfı.1)
40
MONTESSORİ (MİNİK Bilginler (Sınıfı)
41
MONTESSORİ KELEBEKLER
42
ÖZEL PRESTİJ ANAOKULU İLKOKULA HAZIRLIK Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları çocukların ilköğretime geçişlerini kolaylaştırmak, hazır bulunuşluk düzeylerini artırmak amacıyla yapılan etkinliklerdir. Asla okuma ya da yazma amacını taşımamaktadır. Okul öncesi okuma yazma çalışmaları “hazırlık” niteliğindedir. Bu çalışmalar sadece anasınıfının son aylarında yoğunlaştırılmamalı tüm öğretim yılı boyunca uygulanmalıdır. Çeşitli etkinliklerle desteklenmelidir. Anasınıfında okuma-yazmaya hazırlık çalışmalarının ana başlıkları şöyledir;
43
Görsel Algılama Çalışmaları 1. El-göz koordinasyonu 2. Şekil-zemin ayrımı 3. Şekil sabitliği 4. Mekanda konum 5. Mekansal İlişkiler
44
İşitsel Algı Çalışmaları 1. Dinleme 2. Konuşma 3. Sesleri ayırt etme 4. Seslerle nesneleri ya da resimleri eşleştirme
45
Dikkat ve Bellek Çalışmaları Temel Kavram Çalışmaları Problem Çözme Çalışmaları El Becerisi Çalışmaları Öz bakım Becerilerini Geliştirme Çalışmaları Güven ve Bağımsız Davranış Geliştirme Çalışmaları
46
Prestij Anaokulu, ilkokula hazırlık çalışmalarını yumuşak bir geçişle sağlamaktadır. *Doğru kalem tutma becerisi. *Görsel okuma, *Ses farkındalığı, *Harf tanıma etkinlikleri yapılmaktadır. *Temel hedefimiz öğrencilere okuma yazma öğretmek değil, öğrencileri bu sürece hazırlamaktır.
47
OKUMA YAZMA Çalışması (YILDIZLAR )
48
OKULA HAZIRLIK Çalışması, (YILDIZLAR )
49
OKULA HAZIRLIK Çalışması (YILDIZLAR)
50
KİTAP ÇALIŞMALARI Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları *Kitap Çalışmaları,öğrendiklerini pekiştirme eşleştirme ve ayırt etme, basit sözcükler, okuma ve yazma gibi, renkli görselleri ve basit anlatımı sayesinde öğrenme sürecini eğlenceye dönüştürüyor. *Yapılan günlük aktivitelerin de pekiştirilmesini sağlıyor. çocukların okuma, yazma ve matematik becerilerini geliştirmeye yardımcı oluyor.
51
KİTAP ÇALIŞMASI (YILDIZLAR)
52
KİTAP ÇALIŞMASI (Minik Dahiler)
53
KİTAP ÇALIŞMASI (MİNİK Bilginler )
54
KİTAP ÇALIŞMASI KELEBEKLER
55
SORUMLULUK YILDIZLAR
56
SORUMLULUK DAHİLER
57
SORUMLULUK KELEBEKLER
58
İNGİLİZCE Dil ediniminin en yoğun, en aktif olduğu süreç erken yaşlarda meydana gelmektedir. Dolayısıyla İngilizce eğitimine erken yaşta başlanırsa öğrenme daha kolay ve kalıcı olmaktadır.
59
İNGİLİZCE (YILDIZLAR )
60
İNGİLİZCE (MİNİK Dahiler)
61
İNGİLİZCE (MİNİK Bilginler)
62
İNGİLİZCE KELEBEKLER
63
DRAMA ve HİKAYE Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları Eğitimde drama nın amacı, öğrencinin yaratıcılığını harekete geçirmek,kendini ifade edebilmesini sağlamak,kendini tanımasına ve yaşamı çok yönlü algılamasına yardımcı olmak,ifade gücünü arttırmaktır. Drama yaşayarak ve yaşatarak öğreten bir felsefedir.Böylece çocuk drama yoluyla öğrenmeyi kolaylaştırır ve hayatı oyunla öğrenmeye başlar.
64
DRAMA çalışması (YILDIZLAR )
65
DRAMA Çalışması (MİNİK Dahiler)
66
DRAMA ve HİKAYE Çalışması (MİNİK Bilginler)
67
DRAMA ve HİKAYE Çalışması Kelebekler
69
HIGH SCOPE ÇALIŞMASI High / Scope Eğitim“etkin (aktif) öğrenme” kavramını temel alır, çocukların kendi tercihlerini yapmalarına, karar alma mekanizmalarının geliştirilmelerine, sorumluluk almayı öğrenmelerine, öz disiplin ve yeteneklerini geliştirilmesine destek verir. Çocukların yaratıcı, girişken, sorgulayıcı, kendini rahatça ifade edebilen, başkalarının görüşlerine açık bireyler olarak yetişmelerini teşvik eder. Bunun sonucunda da çocuklarımızın dil gelişimleri (dili kullanma becerisi, kendini ifade yeteneği, düşünme süreci vb.) üst düzeye çıkar.
70
HIGH SCOPE ÇALIŞMASI
74
ALMANCA Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları Neden Almanca? Almanca ikinci Internet dilidir. Dil kazanımında en yoğun, en aktif olduğu süreç erken yaşlarda meydana gelmektedir. Dolayısıyla İngilizce için söylediğimiz sözleri burada da tekrarlıyoruz erken yaşta başlanırsa öğrenme daha kolay ve kalıcı olmaktadır. Bu düşünceden yola çıkarak Okulumuzda ikinci yabancı dil Almanca eğitimi verilmektedir.
75
ALMANCA (YILDIZLAR)
76
ALMANCA (MİNİK Dahiler)
78
GEMS ETKİNLİĞİ GEMS Programının Hedefleri Çocukların küçük yaştan itibaren fen ve matematiğe karşı olumlu tutum geliştirmeleri, Bağımsız öğrenen ve düşünen bireyler olarak yetişmeleri, Temel fen ve matematik becerilerinin neden önemli olduğunu anlaşılır kılmak, Keşfederek, sorgulayarak, birbirine entegre ederek ilk adımı atacakları bu iki ders GEMS programında dersten öte hayatlarının içinde neden önemli olduğunu anlayacakları iki dal olacaktır. Problem çözme becerileri gelişecek ve bu becerileri hayatlarının her alanına transfer edebileceklerdir.
79
GEMS Eğitiminin Amaçları Nelerdir? · Bağımsız öğrenen ve eleştirel düşünebilen bireyler yaratmak · Çocukların, fen ve matematikteki öncü kavramları anlamalarını sağlamak · Temel fen ve matematik becerilerinin önemini göstermek · Fen ve matematiğe karşı olumlu bir tutum edinilmesini sağlamak
80
GEMS ETKİNLİĞİ YILDIZLAR
83
GEMS ETKİNLİĞİ KELEBEKLER (KELEBEKLER(Sınıfı)
84
DENEY Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları Deney yaparak yaşayarak öğrenmenin yoludur. Öğretmen deney yaparken çocuklara araçları tanıtır uygun şekilde kullanmalarına yardımcı olur, çocuk birlikte yaparak yardımlaşmayı, paylaşmayı öğrenir. Yaptığı her deney sonunda ise bir işi başarmanın hazzını duyar. Çocuk çevresinde temin edeceği basit araçları kullanarak yapacağı deneyler geleceğin bilim adamlığı için atacağı küçük adımlardır. Bu nedenle deney yapmak, deneye katılmak, deney yapmayı teşvik etmek gerekir. Bizlerde geleceğe yön veren çocuklar yetiştirmek için bilgi beceri düşüncelerimizi deney yaparak pekiştirip güçlendiriyoruz.
85
DENEY Dokunma Tahmin Duyusu (YILDIZLAR)
86
DENEY (MİNİK Bilginler)
88
(KELEBEKLER)
89
GEOMETRİ Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları *Geometrik şekillerin öğrenimi okul öncesi dönemin matematik öğretiminin, temel konularından birini oluşturmaktadır. *Çocuklar, geometrik şekilleri doğru bir biçimde öğrenmeleri için şekillerin tipik örneklerinin yanı sıra, farklı, boyut,çarpıklık,konum ve basıklıktaki örneklerinin de,çocuklara öğretmek gerekmektedir. * Eğitimimizde, temel matematik becerilerinin sıralama, sınıflandırma, eşleştirme ve karşılaştırma gibi öğretiminde de çoğunlukla geometrik şekillerin tipik örneklerini kullanıyoruz * Okulumuzda, çocuklarımıza temel matematik becerilerini ve geometrik şekilleri, öğretmek amacıyla farklı etkinlikler düzenliyoruz.
90
GEOMETRİ Çalışması (YILDIZLAR)
91
GEOMETRİ Çalışması (Minik Dahiler)
92
GEOMETRİ Çalışmaları (MİNİK Bilginler)
93
GEOMETRİ Çalışmaları KELEBEKLER GEOMETRİ Çalışmaları (MİNİK Bilginler)
94
TÜRKÇE; Dil Etkinliği Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları *Türkçe’yi doğru ve güzel konuşmalarını sağlamak, *Sözcük dağarcıklarını geliştirmek ve iletişim becerilerini artırmak. *Sesleri çıkarabilmesi, farklı söz dizimsel yapıları anlama ve kullanması, dinleme becerilerini kazanması, *Duygu ve düşüncelerini sözel ve sözel olmayan yollarla ifade etmesi, *Ses tonunu ayarlaması ve sözcükleri doğru üretmesini sağlamaktır. *Çocukların kitaplara karşı olumlu tutum geliştirmelerini desteklemek ve kitap sevgisini aşılamaktır.
95
TÜRKÇE; Dil Etkinliği (YILDIZLAR )
96
TÜRKÇE; Dil Etkinliği (MİNİK Dahiler)
97
TÜRKÇE Dil Etkinliği (MİNİK Bilginler)
98
TÜRKÇE Dil Etkinliği KELEBEKLER
99
FEN Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları Fen dersi çocukların çevrelerini bedenlerini ve doğayı araştırma ve tanımalarına düşündüklerini açıkça ve rahatlıkla ifade edebilmeleri, açısından büyük bir öneme sahiptir. Çocuğun zihinsel, dil, sosyal ve motor gelişimlerine katkıda bulunur İlgi alanlarını genişleterek, etkili düşünmeyi öğretir ve problem çözme yeteneğini geliştirir.
100
FEN Çalışması (YILDIZLAR(Sınıfı)
101
FEN Çalışması ( MİNİK Dahiler)
102
FEN Çalışması ( MİNİK Bilginler)
103
DEĞERLER ve KARAKTER Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları *Allah / Peygamber Sevgisi *Anne / Baba / Akraba Sevgisi *Vatan / Millet Sevgisi *Yardımseverlik + İyilik *Nezaket + Saygı *Şükür + Sorumluluk *Özgüven +Liderlik *Doğruluk + Adalet
104
MANEVİ DEĞERLER EĞİTİMİ
106
DEĞERLER ve KARAKTER Eğitimi (MİNİK Bilginler)
107
PARTİ ve EĞLENCE,nin Öğrencimize Kazanımları Eğitici temalı Partilerin önemli özelliği çeşitlilik yelpazesinin çok geniş olmasıdır. 3-6 yaş eğitim temalı parti eğitimi alan bir çocuğun yaratıcılığının sınırları da o denli genişlemektedir. Eğlenceyle desteklenen bu doğrudan gelişimin yararı, çocukların ilerdeki eğitim hayatlarına büyük katkı sağlamaktadır. Parti Programı uygulamaları Çocuk Eğitimde önemli bir yer tutmaktadır. Eğlenceyle süregelen bu parti programına katılan her çocuğun uzun vadede daha sosyal, daha neşeli, daha girişken, daha yaratıcı, daha özgüvenli olduğu gözlenmiştir.
108
EĞLENCE ZAMANI (YILDIZLAR(Sınıfı)
109
EĞLENCE ZAMANI (Minik Dahiler)
110
EĞLENCE ZAMANI (MİNİK Bilginler)
111
Zeka, Dikkat Çalışması: Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları Dikkat, konsantrasyon, odaklanma ve algılama, Okuduğunu ve dinlediğini rahat bir şekilde anlayabilme, * El-Göz Koordinasyonu. Analitik Düşünme, akıl yürütme, problem çözme, Hedefe odaklanma, Gözlem yapma ve ayrıntıları fark edebilme, Dikkat eksikliğinden kaynaklı hatalarında önemli ölçüde azalma, Kısa sürede daha fazla bilgiyi öğrenebilme ve öğrendiklerini kolayca hatırlayabilme, Görev ve sorumluluk bilincinin gelişimi, Üstlendiği bir işi tamamlama ve özgüven gelişimi kazanmaktadır.
112
ZEKA VE KOOARDİNASYON (YILDIZLAR)
113
ZEKA VE KOOARDİNASYON (MİNİK Dahiler)
114
ZEKA VE KOOARDİNASYON ( MİNİK Bilginler)
115
EL GÖZ KOORDİNASYON (KELEBEKLER)
116
MATEMATİK Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları *Matematiğin kavramını öğrenmeye ilgili ve istekli olmalarını sağlamak. * Matematiğin yaşam içerisindeki gerekliliğini ve önemini kavratmak. *Çocuğun gelişimsel düzeyine uygun akıl yürütme ve problem çözme becerilerini geliştirmek. *Günlük yaşantı içerisindeki karşılaştığı matematiksel kavramları anlama ve öğrendiklerini kullanma yeteneği geliştirmek. *Çocuğu bir sonraki eğitim basamağı olan İlköğretime hazırlamak.
117
MATEMATİK (YILDIZLAR)
118
MATEMATİK (MİNİK Dahiler)
119
MATEMATİK (MİNİK Bilginler)
120
MATEMATİK (KELEBEKLER)
121
MÜZİK / RİTİM Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları Müzik eğitimine bebeklikten itibaren işitsel algı eğitimi ile başlayan çocuklar, konuşmayı birçok kavram ve konuyu öğrenmesine,vücudunu koordineli bir şekilde kullanmasına etkili olmaktadır. şarkı söylemenin yanı sıra ses dinleme ve ayırt etme,ritim çalışmaları,önemli bir yer tutan işitsel algı eğitimi ile çocuk dikkatini bir konuya yoğunlaştırmakta, sesleri dinlemekte, tanımakta ve ayırt etmektedir müzik çalışmalarına katılan, yaratan, üreten çocuk kendisi ile gurur duymakta, başarı duygusunu tatmaktadır ve böylece çocukların kendilerine güvenleri ve özsaygıları artmaktadır.
122
MÜZİK ve RİTİM (YILDIZLAR)
123
MÜZİK ve RİTİM (MİNİK Dahiler (Sınıfı)
124
MÜZİK ve RİTİM (KELEBEKLER)
125
KAVRAMLAR Eğitiminin Öğrencimize Kazanımları * Okul öncesi dönem, kavram gelişimi. *Çocuğun aktif olarak temel kavramları kazandığı bir dönemdir. *Anaokulu eğitimi alan çocuğun kavram gelişimi daha hızlı ve aktif bir şekilde gelişmektedir. *Bu dönemde öğrenmenin temelini somut olarak kazanır deneyimler aldığı eğitimle pekiştirerek mantıksal zekasını geliştirir.
127
KAVRAMLAR Çalışması Minik Dahiler
128
KAVRAMLAR Çalışması Minik Bilginler
129
KAVRAMLAR Çalışması Kelebekler
130
SANAT ETKİNLİĞİ (MİNİK Dahiler (Sınıfı.1)
131
SANAT ETKİNLİĞİ (MİNİK Bilginler (Sınıfı)
132
SANAT ETKİNLİĞİ ( KELEBEKLER(Sınıfı)
133
RESİM (YILDIZLAR(Sınıfı)
134
RESİM (MİNİK Dahiler)
135
RESİM (MİNİK Bilginler)
137
PROGRAMIMIZ SONA ERMİŞTİR KATILIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.