Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ"— Sunum transkripti:

1 2015-2016 BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ

2 2015-2016 BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ Güçlü Yönler:
Hem coğrafi konum olarak hem de şehirdeki konumu açısından kampüsün avantajları ve güzelliği Kütüphane erişimi, kaynakların zenginliği Genç, dinamik ve üniversitenin gelişmesi için çalışmaya gönüllü akademik kadro yapısı Ders materyallerinin paylaşımının artması

3 2015-2016 BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ Güçlü Yönler:
Öğrencilerini ve öğretim elemanlarını dinleyen, anlamaya çalışan, “engellerin olmadığı” idari ve akademik yapı Bilimsel çalışmalar ve öğretime ilişkin gerçekleştirilecek faaliyetlerin değerlendirilerek destekleniyor olması Öğrenci değişim programlarının etkin olarak uygulanması Öğrenci Dekanlığı ve Öğrenci Senatosu’nun kurulmuş ve işliyor olması.

4 2015-2016 BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ İyileştirmeye Açık Yönler:
Laboratuvar/Atölye/Klinik vb. çalışmaların yapıldığı birimlerde, fiziksel ortamların iyileştirilmesi, gerekli teknik, teknolojik malzeme, araç vb.’nin tedarik edilmesi Birimlerimizde /Bölümlerimizde/Programlarımızda; “Danışmanlık” ve “Oryantasyon” çalışmalarının daha etkin bir şekilde yapılması

5 Ders notlarının güncellenmesi
BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ İyileştirmeye Açık Yönler: Ders notlarının güncellenmesi Özellikle Yıl içi sınav ve diğer değerlendirmelerin öğrenciye duyurulması Sınıf içi etkinliklerin daha verimli geçmesini sağlayabilmek için hem öğrenciler hem de öğretim üyeleri için bilgilendirme amaçlı daha fazla sayıda çalıştay, seminer, vb. çalışmaların organize edilmesi

6 2015-2016 BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ İyileştirmeye Açık Yönler:
Sosyal etkinliklerin arttırılması ve bu tür etkinliklerin üniversitenin genelinin ulaşabileceği şekilde organize edilmesi Fiziksel ortamın düzenlenmesi ve iyileştirilmesi konusunda öğrencilerin de görüşlerinin de alınması (Sınıfların içlerinin koyu tonda boyalarla boyanmaması isteği gibi) Öğrencilerin kırtasiye, yeme-içme, alışveriş, eczane gibi ihtiyaçlarını karşılamalarının yanında, sergi vb. faaliyetlerin yapılabileceği özgün bir “Çarşı”nın kurulması.

7 2015-2016 BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ Paylaşım :
Öğrenci Görüşmelerine ilişkin Değerlendirme ekiplerinin raporlarına SABİS üzerinden ulaşılabilir : “ Raporların genel değerlendirmesi ve tüm arşiv dosyalarına Eğitim Destek Sisteminden erişilebilir :


"BAHAR DÖNEMİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞMELERİ ANALİZİ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları