Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
TERAS GIDA -CİNO ÜLKER -CARAMİO
2
TERAS GIDA TERAS GIDA 1985 yılında gıda sektöründe üretime başlamıştır
TERAS GIDA TERAS GIDA 1985 yılında gıda sektöründe üretime başlamıştır. Cino Çikolata, Cinomel,Vals,Lord Bisko,Tıfıl,Power,Coco Negro,Mocco,Energy ile tüketicilerin beğenisini kazanmayı başarmıştır.
4
Cino Çikolata; fındık, kayısı, portakal, çilek, çikolata ve Hindistan cevizli çeşitleri ile her damak tadına ve her yaşta tüketiciye, Türkiye’de ve Yemen, Irak, İsrail, Filistin, Romanya, Tacikistan, Kazakistan, Rusya, İngiltere, Cezayir, Fas, Mısır, Libya, Suriye, Dubai, Hindistan, Bulgaristan, Arnavutluk, Makedonya, Şiili, İspanya, Abd bu ülkelerde temsilcileri bulunmaktadır.
5
Teras Gıdanın Faaliyet Alanları ÇİKOLATALI VE ŞEKERLİ BAR TİPİ MAMULLER, KAKAOLU KREMA,GOFRET.
6
ÜLKER Yıldız Holding’e bağlıdır
ÜLKER Yıldız Holding’e bağlıdır. Yıldız Holding ile yolculuğu; 1944 yılında, Ülker markasını taşıyan ilk pötibör bisküvinin imalatıyla başlamıştır
8
Topkapı Takkeci semtindeki Sağmacılar Köyü’nde bir bisküvi fabrikası kurmuşlardır. İmalathaneden bu fabrikaya geçişle, bisküvi üretim kapasitelerini önemli ölçüde artırdıkları görülür.
10
Teras Gıda - Ülker Teras Gıda Ülker Kuruluş tarihi 1985’tir.
Kuruluş misyonuna bağlı sürekli iyileşme ilkesini göz önünde bulundurduğunu söylese de çok geliştiği, ilerlediği söylenemez Markalaşamamıştır. Reklamları azdır. Afişleri bulunmaz. Hedef kitlesi genelde çocuklardır. Faaliyet alanları sınırlıdır. Az seçenek, ürün vardır. Kuruluş tarihi 1944’tür. Sürekli iyileştiği, yenilendiği görülmektedir. İlk çikolata üretimi ülker tarafından gerçekleştirilmiştir. Giderek büyümektedir. Bisküvi üreten ilk markadır. Marka özelliği taşır. Reklamları vardır. Afişleri bulunur. (Billboardlarda görebiliriz. Hedef kitlesi sınırlı değildir. 7’den 77’ye herkese seslenir. Bünyesinde 300 marka barındırır.
13
TERAS GIDA: Cino ÜLKER: Caramio
En küçük bakkaldan en büyük markete kadar her yerde bulunur. Markalaşmıştır. Reklamları dikkat çekicidir. Sloganı vardır Hedef kitlesi sınırlayıcı değildir. 7’den 77’ye herkese seslenir. Afişleri bulunur. Billboardlarda reklamını görebiliriz. Çeşitleri vardır. Sürekli kendini yenilemeye devam ediyor. Her yerde bulunmaz. Herkes bilmez. Markalaşamamıştır. Reklamı dikkat çekici değildir. Sloganı yoktur. Hedef kitlesini sınırlayıcı reklamı vardır. Çeşitleri vardır.
14
YENİLEME AŞAMASI Caramio’nun bir çok reklamı ve afişi olmasına rağmen sokaklarda, duvarlarda, billboardlarda hiçbir şekilde Cino’nun reklamına veya afişine denk gelmiyoruz. Bu sebepten dolayı yenilemek istediğimiz ürün Cino. Cino çikolataya dair afiş tasarlayacağız.
17
HAZIRLAYANLAR NİSA TAŞKIN 2004150017 ZEYNEP DÖNMEZ 2004150039
SAİME NUR AR ONUR MANSUROĞLU
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.