Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanYonca Aktuna Değiştirilmiş 8 yıl önce
2
1988 yılında müessese haline getirmiştirler 1995 yılında hedeflerini büyütmek amacıyla aile şirketi olarak, hiçbir kurum ve kuruluştan destek almadan, kendi öz sermayesiyle, biberdeki afla toksin sorununu çözmek amacıyla entegre fırın kurutma sistemini kurmuştur. Bu sayede Türk ve Avrupa standartlarına uygun üretim yapmıştır. Almanya’da açtığı şube ile ürünlerini Avrupa’nın tüketimine sunmuştur 2007 yılında üretimdeki başarılarına yenilerini eklemek amacıyla modern entegre makine teknolojilerini kullanarak biber salçası ve domates salçası üretimine başlamıştır.
3
Hedefleri: Tesis yatırımıyla tüm ürünlerde kapasite artırımına giderek, kaliteden ödün vermeden, markalarını müşteri memnuniyetiyle zirveye taşımak temel hedefleridir.
8
MARKA TESCIL BELGELERI
12
RUHSATLAR VE ÇALıSMA IZIN BELGELERI
17
GıDA TARıM I Ş LETME KAYıT BELGESI
24
İ HRACAT IÇIN GEREKLI BELGELER
26
MUAYENE VE ANALIZ RAPORU
29
GÜMRÜK BEYANNAMESI
43
TESEKKÜRLER.. SUNA YALÇINKAYA FATMA BAYRIN ZÜHRE KILINÇ
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.