Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanFidan Bolat Değiştirilmiş 8 yıl önce
1
BALSA MOBİLYA
2
DOĞTAŞ Hacı Ali Doğanın 1972 de ‘Doğan Mobilya’yı kurması ile başlıyor. Hızlı gelişimi sayesinde 1993’te Arnavutluk’a ihracatını yaptı. 2003’Tasarım Tescil Belgesi alıyor. 2008’de devlet desteği alıyor ve Exculisive serisini çıkardı. 2010 ‘da Türk Standartları Enstitüsü (TSE) ‘Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ‘ ödülünü aldı.
3
-2011 yılında Capital dergisi tarafından ‘Sektörün En Beğenilen Şirketi ‘ ödülünü aldı. - 2012 yılında Ekovitrin dergisi Yılın Starları Anketine göre ‘Mobilya Sektöründe Yılın Şirketi‘ ödülünü aldı. Tüm bu başarılı süreçle birlikte 2012 yılında ‘Kelebek Mobilya'yı bünyesine aldı.
4
KELEBEK MOBİLYA Kelebek Mobilya 1935 yılında faaliyete geçti. Üretimlerini Alman ve İtalyan teknolojisi ile en gelişmiş bant sistemlerini kullandı. İlk olarak yerli uçaklara kontrplak üretti. İlklerin öncülerinden oldu ; ilk Reklam kullanması, halkla ilişkiler çalışması.. Önceliği her zaman müşteri memnuniyeti, kalite, konfor, şıklık,uzun ömürlülük oldu.
5
Kelebek Mobilya, 1984 yılında İlk Çevre Ödülünü İSO-aldı. 1987-88 yılında TSEK – TSE ödülünü aldı. 2002 yılında ISO 9001 Kalite ödülünü aldı. Doğtaş Mobilya ise bünyesine almadan önce; ISO 9001 – ISO 10002 – TS-EN ISO 14001 ve OHSAS 18001 belgelerine sahipti. Doğtaş ve Kelebek Mobilyanın tüm ürünlerinde ‘GS Sertifikası'var. (Geptüfte Sicherheit-Sertifikalı Güvenlik)
7
GS sertifikası dünyada kabul görmüş uluslararası bir belge. Tüketicilerin ilk olarak tercih ettikleri bir belge.
8
BALSA MOBİLYA Hayatınızın Her Döneminde...
9
Balsa Mobilya adını ‘Balsa’ ağacından alıyor. Balsa ağacı dünyanın en sağlam ağacı. Sağlamlılığı ve uzun ömürlülüğü ile mobilya yapımında çok elverişli. Ağaçlar kendi aralarında eğililebilirlik,sertlik ve sıkıştırılabilirlik olarak üçe ayrılır. Çok hızlı büyüyen bir ağaçtır. Çok yağış alan bölgelerde yetişir. En sağlam ve en hafif ağaçtır. Aynı zamanda güveler bu ağaçlara zarar vermezler. --Bu yüzden Balsa...
10
VİZYONUMUZ Güvenirliliğimizi, kalitemizi ve rahatlığımızı birleştirmek; en uygun fiyatlarla müşteri memnuniyetini sağlamak, marka olma ve bilinirliği arttırmak.
11
MİSYONUMUZ Müşterilerimizin memnuniyetini her zaman baz alarak ; kalite, güven ve rahatlıkla beraber her dönemde yaratıcı ürünler sunmak.
12
Hedef Kitle ; Yeni evli çiftler ve evli olan çiftler. Kalite ve rahatlığa önem veren, geçmişin kalıntılarını sevenler. Tüketici tercihleri ; Rahatlık, konforlu olması, şıklık, uzun ömürlülük.. Biz üretici olarak müşteri memnuniyeti için her koşulu değerlendiriyor üretimlerimizi yapıyoruz. Hedefimiz gelişen ve değişen rekabet ortamında piyasada öncü olmak. konforlu ve güvenceli ürünlerimizle müşterilerimizin ilk tercihi olmak ve öyle kalmak. Bilinirliliğimizi en üst seviyede tutmak.
14
Bilinirliliği yüksek, kaliteli ve güvenceli bir alt yapıya sahip olması sayesinde sektörde rakiplerini geçmekte. Retro mobilya tasarımları için daha fazla çeşit sunmalı. Daha canlı modern çizgiler mevcut. Bunu korumalı ve geçmiş izleri de birleştirerek varolmalı.
15
SOSYAL MEDYA ANKET SORULARI 1. Mobilya deyince aklınıza gelen marka ? 2. Kullandığınız mobilya markası ? 3. Kullandığınız markadan memnun musunuz ? 4. Bir mobilya da aradığınız kriterler nelerdir ? 5. Fiyat tercihleriniz neler ?
16
BALSA
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.