Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 Artist: Andy Farr KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos Kavafis.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 Artist: Andy Farr KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos Kavafis."— Sunum transkripti:

1 1 Artist: Andy Farr KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos Kavafis

2 2 NEDİR? o Kent Günlüğü®, eski adıyla Yerelin Günlüğü®, markalara coğrafik pazarlama iletişimi stratejisine bilgi desteği sağlamak üzere tasarlanmıştır, 2010 yılından bu yana yürütülmektedir. o Kentleri medya, marka ve kentsel yaşam motivasyonları açısından kapsayan tek kaynak araştırma projesi Kent Günlüğü® il bazında raporlanmaktadır.

3 3 KENT GÜNLÜĞÜ NEYİ KAPSAR? KENT GÜNLÜĞÜ 2015 Neden?Nerede?Ne ile?Kime?Nasıl? KENTLER KENTTE YAŞAM MOTİVASYONLARI HEDEF KİTLE PROFİLİ o Demografi o Kentsel Motivasyonlar o Değerler/Eğilimler MEDIAMAP/ TAKTİK MEDYA PLANLAMA: o Yerel TV-Gazete-Radyo o Yerel İçerikli İnternet Siteleri o Açıkhava (8 alt kırılımda) o Sinema o Sosyal Medya o (Varsa) Temas Noktası Olarak Bayii KATEGORİ/MARKA KONUMLANDIRMA EK SORULAR o Güvende Hissetme o Gurur Duyma o Çevre Duyarlılığı o Dayanışma o Renkli Sosyal Yaşam o Bölgesel Ekonomi Algısı Alternatif 1:15 Kent, 3.800 görüşmeci Alternatif 1:18 Kent, 4.500 görüşmeci Alternatif 1:20 Kent, 5.000 görüşmeci

4 4 NE İŞE YARAR? S ektör ve il bazında rakiplerle karşılaştırmalı marka farkındalık, deneme ve tüketim düzeyi, sahiplik, duygusal bağ ölçümü. K entsel değer kodlarının belirlenmesi K ent sakinleri profil analizleri Mecra performans ölçümü P azarlama iletişimi ihtiyacının bazında il önceliklendirme İ llerde pazarlama hedefi önerme. E tkin hedef kitle belirleme. E tkin erişim kanallarını belirleme. K entsel eğilimin pazarlama planına yansıması. Kent Günlüğü Neden?Nerede?Kime?Ne ile?Nasıl? Ölçüm Değerlendirme Aksiyon Coğrafik pazarlama iletişim planlarına yol gösterir.

5 5 KENT GÜNLÜĞÜ RAPORLARITEMEL RAPOR Araştırmaya ek soru kabul edilmektedir.

6 6 KENT GÜNLÜĞÜ RAPORLARI KATEGORİ RAPORU

7 7 Teklif

8 8 Daha fazla bilgi için melis.tufur@conento.com.tr burcu.yangin@conento.com.tr www.conento.com.tr 212-2828959 Artist: Andy Farr 8


"1 Artist: Andy Farr KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos Kavafis." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları