Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Google Analytics Nedir?
Elektronik Ticaret Yrd. Doç. Dr. Gültekin ALTUNTAŞ.
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Pazarlama Teknikleri.
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
E- Ticaret Altyapısı.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
TURİZM PAZARLAMASI PLANLAMASI.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler:
İZİNLİ PAZARLAMA.
Modern bir konaklama işletmesinde genel yönetim fonksiyonunun yanı sıra üç temel fonksiyon daha vardır. Bunlar satın alma, mal ve hizmet üretme ve son.
Pazarlama İletişimi.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
1. “turizm işletmesinin ya da turizm bölgesi yönetiminin gelecek dönemlerde yapılacaklarla ilgili konularda bugünden karar vermeleri” 2.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Elektronik Ticaret Nedir?
Ayşegül ARSLAN.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli – Kişiye Özel Üretim – Zengin İçerik – E-Tedarik Sistemi – E-Reklam – E-Pazar Araştırması – E-Müşteri İlişkileri – E-İletişim

İşletmeler açısından üstünlükleri – Pazarlama Bütçesinden Tasarruf – Zaman tasarrufu – Fırsat eşitliği – Zengin bilgi – Karşılıklı etkileşim – Uluslararasılaşma Müşteriler açısından üstünlükleri – Kontrol edilebilir satın alma süreci – Kolaylık

Elektronik pazarlamanın zayıf yanları – Daha fazla rakip – Daha yüksek başarısızlık ihtimali – Dağıtılan bilgi üzerindeki denetim eksikliği – Özel hayata saldırı – Katılımda gecikme

Elektronik pazarlama yöntemleri – Banner gibi internet reklamları – Arama motorları – Web siteleri – Bağlılık, referans ve üyelik programları – E-Posta – Bloglar

Elektronik posta ile pazarlamanın avantajları – yanıt vermek çok daha kolaydır. – hedef müşteri kitlesiyle birebir ilişkiyi sağlar. – daha düşük maliyetlidir.

İnternette pazarlama karması – Ürün: daha çeşitli ürünler veya hizmetler üretme – Fiyat: Farklı fiyatlandırmalar yapılabilir – Tutundurma: zaman ve mekan bağımsız reklam – Dağıtım: aracıların azalması – Satış: zaman ve mekan bağımsız satış

Internette pazarlama ilkeleri: – Marka bilinci ve bağlılığı: Müşterilerden müşterilere ulaşma – Doğrudan satış geliştirme: hemen şimdi alın kazanın – Pazar eğitimi: yemek tarifleri sunarak tencere satma – Ürün gösterimi: demo müzik, yazılım, ürün videoları – Basın-halkla ilişkiler: memnun müşteri görüşleri yayma – Ürün geliştirme: müşteri beklentileri, demografik veriler – Servis-destek: satış sonrası müşteri ilişkileri

Sitelere karşı müşterinin ilgisini canlı tutmak için; – Ana sayfada favori ürünleri öne çıkarmak. – Müşterilere detaylı arama opsiyonları ile aradıklarına hızlı ulaşmalarını sağlamak. – Özel günlerde indirimler ve promosyonlar vermek. Örneğin; Anneler Günü v.b. – Hatırlatma veya özel günlerim gibi kullanıcıyı siteye tekrar getirmek – Yarışmalar düzenleyerek üye olunması konusunda kullanıcıları teşvik etmek. – Hedefli e-posta ile kullanıcıları yeniliklerden, kampanyalardan haberdar etmek. – Anketler düzenleyerek kullanıcıların ihtiyaç ve isteklerini tespit etmek. – Interaktif özellikler ile alışverişi heyecanlı ve eğlenceli hale getirmek. – Kullanıcıları bir topluluk haline getirip bir şeylerin parçası oldukları hissi. – Siteyi güncel tutarak ziyaretçilerin ilgilerini kaybetmemelerini sağlamak.

Viral pazarlama