AİLE EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI. ÇOCUĞA; İNANDIĞINIZI, GÜVENDİĞİNİZİ VE SEVDİĞİNİZİ BELLİ EDİNİZ !

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ANNE-BABA ÇOCUK İLİŞKİLERİ.
Advertisements

Sınavlar; Öğrenci ve Veliler
ÇOCUKLARIMIZA ANNE BABA OLARAK NE YAPMALIYIZ
ÇOCUĞUNUZUN OKUL BAŞARISINDA ÖNEMLİSİNİZ!!!
EĞİTİM BAŞARISINI ARTTIRMADA ANNE BABANIN ROLÜ
SINAVLARA HAZIRLIKTA AİLELERİN DİKKAT ETMESİ GEREKEN HUSUSLAR.
Psikolojik Danışman Ayçin YILMAZ
SEMİNERİMİZE HOŞ GELDİNİZ…
AİLE EĞİTİM SUNUSU 5.
OKUL BAŞARISINDA ANNE BABANIN ROLÜ
OKUL-AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
ÖZEL ANTAKYA ATA İLKOKULU
REHBERLİK SERVİSİ.
ÇOCUĞUNUZA KULAK VERİN
ÇOCUK EĞİTİMİNİN ANAHTARI: ÖZGÜVEN
ANNE-BABA ÇOCUK İLETİŞİMİ
ANNE-BABA ÇOCUK İLİŞKİSİ
AİLE İÇİ İLETİŞİM.
Aile Eğitimi Etkinlikleri
KENDİLERİNE YETİŞKİN SORUMLULUKLARI VERMEDEN, AMA YETİŞKİNLERE DAVRANDIĞINIZ GİBİ DAVRANINIZ İndigolar açık ve dürüsttürler. Mükemmellik değil, dürüstlük.
GELİŞİM PİSKOLOJİSİ.
(Abisi ve kardeşi de dahil)
ANNE-BABALARIN DİKKATLERİNE!
İYİ ANTRENÖR OLMANIN SIRLARI (BAŞARILI ANTRENÖRLÜK İÇİN 50 İPUCU)
AİLENİN OKUL BAŞARISINA KATKISI
OKULA UYUM SÜRECİ.
Eğitimin anlamından bahsedile bilir eğitimde çocuğun özgür iradesinin de olması gerektiği vurgulana bilir ÇOCUĞA SINIR KOYMAK.
Okul Rehberlik Servisi
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
ÇOCUĞUMA NASIL YARDIMCI OLURUM?.
ANNE BABA TUTUMLARI VE ÇOCUKLA İLETİŞİM
1 - Sorumluluk duygusunu arttırmaya çalışın
Özgüvenli Çocuk Yetiştirme Seminerini
ANNE-BABA ÇOCUK İLİŞKİLERİ.
ÖZEL EĞİTİME MUHTAÇ ÇOCUKLARIN AİLELERİNE ÖNERİLER
ÖĞRENCİLERİMİZİN ÖZ GÜVENİNİ ARTIRMA YOLLARI…. * ONA SIK SIK SÖZ HAKKI VER İ N… * O KONUŞURKEN YÜZÜNE BAKINIZ VE C İ DD İ YE ALDI Ğ INIZI H İ SSET İ R.
ÇOCUĞUN OKUL BAŞARISINI ARTTIRMAK İÇİN VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
ÇOCUĞUN OKULA UYUM BAŞARISINI ARTTIRMAK İÇİN VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
ANNELER İÇİN EVDE DİSİPLİNİ SAĞLAMA YOLLARI
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
Mustafa kemal Akbay İlköğretim Okulu Veli Toplantısına Hoş Geldiniz.
Engelli Çocuk Ailelerine Önemli Uyarılar
ANNE BABALAR EV ÖDEVLERİNE NASIL YARDIMCI OLABİLİRLER?
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
Okulunuzun Fotoğrafını ekleyiniz.
ANNE BABA TUTUMLARI VE OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ÖNEMİ
MURAT İLKOKULU REHBERLİK SERVİSİ OKULA YENİ BAŞLAYAN ÇOCUKLAR.
ŞEHİT ALBAY İBRAHİM KARAOĞLANOĞLU ORTAOKULU
SINAV KAYGISI KONUSUNDA VELİLERE ÖNERİLER
Hoş Geldiniz Hoş Geldiniz Sunum: Abdurrahman ÇIĞRIK İZMİR.
ŞİDDET eğilimi olan ve SUÇA itilen çocuk ve gençler
ÇOCUKLARIMIZ Çocuklar sizin çocuklarınız değil,
AİLE İÇİ İLETİŞİM VE OKUL BAŞARISI SEMİNERİ HOŞGELDİNİZ FİLİZ OBUZ ERDOĞAN REHBER ÖĞRETMEN.
ÇOCUKLARIYLA İLETİŞİMDE AİLELERE ÖNERİLER
AİLELERE ÖNERİLER AİLELERE ÖNERİLER 1.Çocuk başkalarının yanında kesinlikle eleştirilmemelidir. (Abisi ve kardeşi de dahil)
Ailenin Çocuğun Başarısındaki Rolü ,Sağlıklı İletişim ve Aile Sağlığı
Çocuk Yaşadığını Öğrenir
MOTİVASYON MOTİVASYON: İnsanların belirli bir amacı gerçekleştirmek için davranışa geçmeleridir. MOTİVASYON SORUNLARI Motivasyonu sağlayabilmek için öncelikle.
GÜNDEM 1.Açılış 2.Yeni müfredat programı 3.Öğrencilere evde yapılacak rehberlik çalışmaları 4.Eğitim öğretim çalışmalarının ailede de desteklenmesi 5.Ailede.
EĞİTİM BAŞARISINI ARTTIRMADA ANNE BABANIN ROLÜ
BAŞARIYA GÖTÜREN AİLE Hazırlayan: Psikolojik Danışman Nur Türkoğlu.
Aile Katılımı Nedir? Çocuğun gelişimi hakkında anne babaları bilgilendirme. Anne babalara duygusal destek sağlama. Çocuklarına öğretmenlik ve rehberlik.
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
AKÇAĞLAYAN ORTAOKULU HOŞGELDİNİZ.
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ Psikolojik Danışman Serpil KARACA
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Sunum transkripti:

AİLE EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI

ÇOCUĞA; İNANDIĞINIZI, GÜVENDİĞİNİZİ VE SEVDİĞİNİZİ BELLİ EDİNİZ !

ÇOCUĞUN AİLE ORTAMINDA SEVİLDİĞİ, İSTENDİĞİ VE ÖNEMLİ OLDUĞU DUYGUSUNU HİSSETMESİNE, YARDIMCI OLUNUZ...

ÇOCUKLARA İYİ DAVRANINIZ VE YUMUŞAK SESLE KONUŞUNUZ, DENGELİ OLUNDUĞU SÜRECE, SEVGİ VE ŞEFKAT GÖSTERMEK, ÇOCUKLARI ŞIMARTMAZ..

ÇOCUĞUN; SORUMLULUK ALMASINA, HAZIR OLDUĞU ZAMANLARI GÖZLEMLEYEREK, FIRSATLAR TANIYINIZ.

CEZA VERMEKTEN Ç OK, İYİYE TEŞVİK EDİNİZ. HEM Ç ABAYI HEM DE BAŞARIYI TAKDİR EDİNİZ.

ÇOCUKLARINIZA TUTARLI VE DENGELİ DAVRANMAYA ÇALIŞINIZ

ELDE ETTİĞİ HATALI SONUÇLARI, HEMEN TENKİT ETMEYİNİZ. YAVAŞ YAVAŞ VE İNCİTMEDEN, DAHA İYİ SONUÇLAR ELDE ETMESİNE DESTEK OLUNUZ. ELDE ETTİĞİ HATALI SONUÇLARI, HEMEN TENKİT ETMEYİNİZ. YAVAŞ YAVAŞ VE İNCİTMEDEN, DAHA İYİ SONUÇLAR ELDE ETMESİNE DESTEK OLUNUZ.

ÇOCUĞA, BAŞARMA İHTİMALİ YÜKSEK İŞLER VERİNİZ VE AMAÇLAR GÖSTERİNİZ. YAPTIĞINDA SÖZLE TAKDİR EDİNİZ. ÇOCUĞA, BAŞARMA İHTİMALİ YÜKSEK İŞLER VERİNİZ VE AMAÇLAR GÖSTERİNİZ. YAPTIĞINDA SÖZLE TAKDİR EDİNİZ.

ÖĞRENMEDE USANMA BELİRTİLERİ GÖSTERİP, SORUMLULUKLARINI BAŞTAN SAVMA YAPMAYA BAŞLADIĞINDA, BAŞKA GÖREVLER VERİNİZ. ÖĞRENMEDE USANMA BELİRTİLERİ GÖSTERİP, SORUMLULUKLARINI BAŞTAN SAVMA YAPMAYA BAŞLADIĞINDA, BAŞKA GÖREVLER VERİNİZ.

DERSLERİNİ VE YAPACAĞI İŞLERİ; YAŞINA, YETENEKLERİNE VE İLGİLERİNE GÖRE, MÜMKÜN OLDUĞUNCA EŞİT ŞEKİLDE PAYLAŞTIRINIZ.

AYNI YANLIŞINI, BENZER ŞEKİLDE CEZALANDIRMAYINIZ. BİR ÇOCUK SÜREKLİ AYNI YANLIŞI TEKRAR EDİYORSA EN İYİSİ DURUP NEDENİ ARAŞTIRILMALIDIR. ÇOCUĞUN BU DAVRANIŞININ NEDENLERİNİ ANLAMAYA ÇALIŞIN. AYNI YANLIŞINI, BENZER ŞEKİLDE CEZALANDIRMAYINIZ. BİR ÇOCUK SÜREKLİ AYNI YANLIŞI TEKRAR EDİYORSA EN İYİSİ DURUP NEDENİ ARAŞTIRILMALIDIR. ÇOCUĞUN BU DAVRANIŞININ NEDENLERİNİ ANLAMAYA ÇALIŞIN.

TEŞVİKLERİN VE DAVRANIŞLARINIZIN SAMİMİ OLMASINA DİKKAT EDİNİZ. ÇOCUKLAR YALANCI İLTİFATLARI VE YAPMACIK DAVRANIŞLARI HEMEN FARK EDERLER.

UYGULAMAYI DÜŞÜNMEDİĞİNİZ BİR CEZAYI, TEHDİT OLARAK KULLANMAYINIZ.

ÇOCUKLARA; SUÇLULUK DUYGUSUNA KAPILMADAN, HATA DA YAPABİLECEKLERİ FİKRİNİ VERİN. ÖNEMLİ OLAN DAVRANIŞIN, ÇABA GÖSTEREBİLMEK OLDUĞUNU VE HATAYI DÜZELTMENİN ÖNEMLİ OLDUĞU PRENSİBİNİ VERİNİZ. ÇOCUKLARA; SUÇLULUK DUYGUSUNA KAPILMADAN, HATA DA YAPABİLECEKLERİ FİKRİNİ VERİN. ÖNEMLİ OLAN DAVRANIŞIN, ÇABA GÖSTEREBİLMEK OLDUĞUNU VE HATAYI DÜZELTMENİN ÖNEMLİ OLDUĞU PRENSİBİNİ VERİNİZ.

ELDE ETTİĞİ HATALI SONUÇLARI, HEMEN TENKİT ETMEYİNİZ. YAVAŞ YAVAŞ VE İNCİTMEDEN, DAHA İYİ SONUÇLAR ELDE ETMESİNE DESTEK OLUNUZ.

AZ YASAK KOYMAYA ÇALIŞINIZ, ZAMANLA,İSTEDİĞİNİZ GİBİ OLMAYA, YATKIN HALE GELMESİNE, FIRSAT VERİNİZ. AZ YASAK KOYMAYA ÇALIŞINIZ, ZAMANLA,İSTEDİĞİNİZ GİBİ OLMAYA, YATKIN HALE GELMESİNE, FIRSAT VERİNİZ.

AÇIKLADIĞINIZ KURALLARDA KARARLI VE TUTARLI OLUNUZ, DÖNÜŞ YAPMAYINIZ. AŞIRI SEVGİ, KORUMA VE HOŞGÖRÜNÜN ZARAR GETİREBİLECEĞİNİ DE UNUTMAYINIZ. AÇIKLADIĞINIZ KURALLARDA KARARLI VE TUTARLI OLUNUZ, DÖNÜŞ YAPMAYINIZ. AŞIRI SEVGİ, KORUMA VE HOŞGÖRÜNÜN ZARAR GETİREBİLECEĞİNİ DE UNUTMAYINIZ.

ÇOCUKLARA BİR ŞEY ÖĞRETİRKEN VEYA FİKİR VERİRKEN, ÖNCELİKLE İLGİ UYANDIRINIZ

ÇOCUKLARI BİRBİRİNE, ÖRNEK OLARAK GÖSTERMEYİNİZ BAŞKA ÇOCUKLARLA KIYASLAMAYINIZ ÇOCUKLARI BİRBİRİNE, ÖRNEK OLARAK GÖSTERMEYİNİZ BAŞKA ÇOCUKLARLA KIYASLAMAYINIZ

BİR ÇOCUĞUN BAŞARISINI, DİĞER ÇOCUKLARDAN BEKLEMEYİNİZ. ÇOCUKLARI SÜREKLİ BİRBİRİYLE YARIŞA SOKMAYINIZ. BİR ÇOCUĞUN BAŞARISINI, DİĞER ÇOCUKLARDAN BEKLEMEYİNİZ. ÇOCUKLARI SÜREKLİ BİRBİRİYLE YARIŞA SOKMAYINIZ.

ÇOCUKLARI DAVRANIŞLARINDAN VE DUYGULARINDAN DOLAYI KÖTÜLEMEYİNİZ. KUSURLU VE YANLIŞ TUTUMLARINI, UYGUN ŞEKİLDE AÇIKLAYINIZ.

ÇOCUĞUNUZA ZAMAN AYIRINIZ. SADECE DERS ÇALIŞMAK İÇİN DEĞİL, EĞLENCE İÇİN, SOHBET İÇİN.