NUR KOTA Ş 20110904002 TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ Sözcükte Anlam Konusunda Eğitsel İçerikli Siteler.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EDAT SOYLU SÖZCÜKLER Edat, bağlaç, ünlem hakkından bilgi ve örnekler içermektedir
Advertisements

İnternet Tarayıcı Programlar
MUSTAFA UYSAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
 1 Ekim 2010 ile 1 Kasım 2010 tarihleri arasında İ stanbul Haydarpa ş a Numune E ğ itim ve Ara ş tırma Hastanesi Acil Servisine ba ş vuran toplam 985.
Atatürk’ün Çocukluk Anıları
Fiilde Kip Konusunda En iyi 3 Siteye İlişkin Sunum
BİLGİ VE HABERLEŞMESİNİN ÖNEMİ
 Web-Log kelimesinden türetilen bloglar, yazarların herhangi bir konu hakkında hızlı ve kolay ş ekilde yorumlarını, ba ğ lantılarını yazılarını, resimlerini,
GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİYLE DERS PARTNERİ OLMAK
DERSİMİZ TÜRKÇE İbrahim AKÇA.
ABDULLAH KÜÇÜK TÜRKÇE ÖĞRETMENİ.
PARÇADA ANLAM.
7/yazim-kurallari-konu-anlatm.html Bu sitede,konunun derinlemesine incelenmesi ve ayrıntılar ile konunun pekiştirilmesi.
=>SÖZCÜKTE ANLAM<=
Yıldırım BAHADIR Programcı-Proje Sorumlusu Karabük Valili ğ i Bilgi İş lem Ş ube Müdürlü ğ ü.
CÜMLE TÜRLERİ VE CÜMLENİN ÖĞELERİ
1.
4.Sınıf Türkçe Dersi Hazırlayan: Ayşe Adıgüzel
Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği-2
BlOG OLUŞTURMA VE KULLANIMI
Ekinözü Çok Programlı Lisesi Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin etkinlikleri, önleyici ve gelişimsel rehberlik hizmeti anlayışı çerçevesinde;
=>SÖZCÜK TÜRLERİ<=
SÖZCÜKTE ANLAM 6. SINIF TÜRKÇE DERSİ.
=> SÖZCÜKTE ANLAM <=
SÖZCÜKTE ANLAM (Mecaz-Soyut-Somut)
BİLGİSAYAR 1 AD: MÜRŞİDE SOYAD: EREN BÖLÜM: TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)
1- Site, konuyu bütün açılarla ele alarak sunmuş bu da konuyu öğrenmede iyi bir pekiştireç olmuş. Her kelimenin ayrı ayrı cümlelerde.
Sözcükte Anlam/ Mecaz Anlam
TÜRKÇE / Sözcükte Anlam
İlköğretim 8.Sınıf Türkçe Dersi Anlatım Bozukluğu için Önerilebilecek İlk 3 Site.
Cengiz Ş ENOL Ali POLAT Gazi ERDO Ğ AN Alper BÜYÜKYILDIZ ÖSYM Ortaö ğ retim Kurumları Kitabından Yararlanılarak Hazırlanmı ş tır.
Teste Başla Nasıl OynanırKonu Anlatımı. İnsanlar görsel ve işitsel bilgileri işlemek için iki ayrı kanalı kullanırlar. Bu kanallardan biri, metin ve seslendirilmiş.
ÇOKLU ORTAM TASARIM İLKELERİ
RUTH CLARK’IN E-ÖĞRENME İLKELERİNİ ÖĞRENMEYE NE DERSİN ?
Merve ÖZEL Türkçe Ö ğ retmenli ğ i.
BETÜL GÜTLEK TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ 2. SINIF WEB 2.0.
ALİCAN ÖZTÜRK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF 2.ÖĞRETİM
HATİCE TUNCER Eğitsel İçerikli Siteler.
TÜRKÇE EĞİTİMİ KAYNAK SİTELERİ
HEDEF KİTLE Üniversite Öğrencileri
ABANT İ ZZET BAYSAL ÜN İ VERS İ TES İ B İ LG İ SAYAR VE Ö Ğ RET İ M TEKNOLOJ İ LER İ Ö Ğ RETMENL İĞİ  EMRULLAH TURHAN  FATMA İ ME  SERVET GÖKÇEK.
PARAGRAFIN BÖLÜMLERİ. Paragrafın Bölümleri Hikâye, deneme gibi yazıların giri ş, geli ş me, sonuç bölümleri oldu ğ u gibi paragrafın da vardır. a. Paragrafın.
EVC İ L HAYVAN BESLEMEN İ N YET İŞ K İ NLERDE DEPRESYON DÜZEY İ İ LE İ L İŞ K İ S İ N İ N İ NCELENMES İ.
AROMAT İ K KEK İ K YA Ğ I KOKUSUNUN DERS TUTUMU ÜZER İ NE ETK İ S İ N İ N İ NCELENMES İ.
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
SERHAT YILMAZ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF 2.ÖĞRETİM
6. KADEME SINIFLAR ARASI BİLGİ YARIŞMASI 30 AĞUSTOS ORTAOKULU.
KULLANILABİLİRLİK.  ‘Bir kapıyı açmasını öğrenemeyen insan bu dünyada ne diye yaşar bilmem ki…’ Aziz Nesin ‘ İSTANBUL’UN HALLERİ’
LİVESTREAMLİVESTREAM RAUF KOÇAK CEİT 418.
KENDİMİZİ TANIMAK MESLEKLERİ TANIMAK MESLEK SEÇİMİNİN ÖNEMİ SEÇMEK İSTEDİĞİM MESLEKLER HAKKINDA NERELERDEN BİLGİ ALABİLİRİM.
Sevgili 8.sınıf öğrencisi; Kendi yeteneklerin, ilgilerin, değerlerin hakkında bilgi sahibi olmak ve daha doğru lise tercihi yapabilmek için lütfen öncesinde.
OKULUMUZ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 26 Öğrenci Sayısı : 139 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 12 Fen Laboratuarı Sayısı : 3 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
OKUL TANITIM BİLGİLERİ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 6 Öğrenci Sayısı : 211 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 24 Fen Laboratuarı Sayısı :3 BT(Bilgisayar)
Yeni sayfam bu benim. HOŞGELDİN MESAJI YOKMU ? .
Bilgiye Ulaşma ve Biçimlendirme
DARICA ÜLKÜN YALÇIN ANADOLU LİSESİ
TÜRKÇE FATMANUR ŞAHİN 6/A 523.
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KOCAELİ-GEBZE ÖZEL YENİ UMUT TEMEL LİSESİ
ÖĞRENCİ İŞLERİ SİSTEMİNE GİRİŞ
VELİLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
BİLGİSAYAR DERSİ FİDAN ÇİFTÇİ
İnternet Tarayıcı Programlar
Hazırlayan : Atahan Aybars ERDEM Fatih ALBAYRAK yılında Bursa’da kurulan Oyak Renault Otomobil Fabrikaları, yıllık 360 bin otomobil ve 450 bin motor.
KÖKLER EKLER.
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
EBA‘ ya Test Yükleme, Öğrenciye Gönderme Ödev Takibi ve Paylaşma
UYGULAMA 7 Uygulama 7.1: Bir sınıftaki öğrencilerin not ortalamasını bulan programı geliştiriniz. Verilen notlar için programınızı test ediniz. Öğrenci.
TEST.
Sunum transkripti:

NUR KOTA Ş TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ Sözcükte Anlam Konusunda Eğitsel İçerikli Siteler

1. dersizlesene.com

NEDEN BEĞENDİM ? Test sorularının görselli ğ i oldukça anla ş ılır ve güzel. Teste belli bir süre tanınması ve geri sayımla testin çözülmesi bence iyi dü ş ünülmü ş. Ayrıca testin sonundaki ‘sınavı bitir’ butonuyla cevaplarınızın istatisti ğ inin verilmesi siteyi oldukça ba ş arılı kılıyor. Bu linkten siteyi ziyaret edebilirsiniz: Anlam-1699.html

2. Turkceciler.com

Neden Beğendim ?  Sayfanın temasında, görsellerinde Türk büyüklerinin kullanılmasını çok anlamlı buldum.  Konuları açıklamaya ba ş lamadan önce ba ş lıkların altına alarak bütünsel bir gösterim yapılmı ş, ö ğ rencinin konuyu sınıflandırmayla, ba ş lıklamayla görmesi iyi olmu ş  Konular bolca örnekle desteklenmi ş ve ilgili kelimenin altı çizilerek daha anla ş ılır olması sa ğ lanmı ş.  l#Gercek ba ğ lantısından ula ş abilirsiniz. l#Gercek

3. edebiyatogretmeni.net

NEDEN BEĞENDİM ? Konu oldukça kısa ve öz anlatılarak daha çok örnek verilmi ş tir, bu da konuyu örnekler üzerinden birebir görme fırsatı sa ğ lamı ş tır. Sitenin görselli ğ i ho ş uma gitti, ço ğ u sitedeki gibi sitenin amacından oldukça uzak ve ilgisiz reklamlar içermiyor olması da ayrıca tercih sebebim oldu. Sıkça karı ş tırılan yan ve mecaz anlam da kar ş ıla ş tırmalı birçok örnekle açıklanmı ş,di ğ er sitelerde bulamadı ğ ım bir çözüm olması güzel. Siteye ula ş abilece ğ iniz adres: