Harun ÇAKIR MEB - Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
Hedeflenen Beceriler O dönem çocuklarımıza kazandırılması hedeflenen beceriler ile günümüzde kazandırılması hedeflenen beceriler arasındaki farklar nelerdir? 21.Yüzyıl Becerileri
Çocuklarımıza, bireysel öğrenmelerini gerçekleştirirken teknolojiden bir araç olarak nasıl yararlanabileceklerini öğretmeliyiz. Materyal Kullanıcı (Öğrenci) Kullandırıcı (Öğretmen) Teknoloji İle Rehberlik
Dijital Uçurum
İnternet Kullanıcı Sayısı ÜlkeKişi (milyon)ÜlkeKişi (milyon) 1. ABD Çin Japonya ABD Almanya Japonya İngiltere Brezilya Kanada Almanya Avustalya İngiltere Fransa Rusya Hollanda Fransa Güney Kore Güney Kore İsveç Türkiye25.405
e-Öğrenmeye Geçiş 1997 Okullar Bilgisayar Snıfları ile buluştu Okul Internette bağlandı İçerik Gelistirme Projesi Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı 1e1 Öğrenme eÖğrenme Kavram Kanıt Projesi - Faz II eÖğrenme Kavram Kanıt Projesi - Faz I ve Faz 2 Intel Öğretmen Intel Öğrenci Teknoloji Destekli Sınıflar 21. Yüzyıl Eğitimine Geçiş
1- Öncelikle inan (dır) mak, 2- Desteklemek ve yönlendirmek, 3- Teşvik etmek, 4- Dış etmenleri değerlendirmek. Neler Yapabiliriz?
Sonuç Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğretmen olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğrenci olmalıdır. “21. Yüzyılda okumamış (cahil) olarak okuyup yazamayanları değil; öğrenmeyen, öğrenemeyen ve yeniden öğrenmeyenleri adlandıracağız.” Alvin Toffler
Teşekkür Ederim… Harun ÇAKIR