GEÇİCİ DAVRANIŞ HOMEOSTATİK DAVRANIŞ İÇGÜDÜ DAVRANIŞI ÖĞRENME HOMEOSTATİK DAVRANIŞ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KPSS KONU ANLATIMI Öğrenme Psikolojisi Murat CİVELEK
Advertisements

BTO220 ENFORMASYON TASARIMI
GELİŞİM ÖĞRENME ÖĞRENMENİN DOĞASI-Sadreddin ARSLAN
Öğrenme & Davranışcı Yaklaşım
Spor Pedagojisi.
BENİM EŞSİZ YUVAM Hazırlayan:Turan KAYA.
BENİM EŞŞİZ YUVAM Çevremizdeki canlıların yuvaları nelerdir?
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ EĞİTİM PSİKOLOJİSİ.
ÖĞRENMENIN DOĞASI Gülay ÇENGEL
EĞİTİM İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
ÖZEL ADLAR.
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
MOTİVASYON.
Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışları ile Öğretmen Öz Yeterliliği ve Kolektif Öğretmen Yeterliliği Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi Temel.
ÖĞRENMENİN DOĞASI.
YAZ OKULU Matematik 1 Ünite : 1 (Bölüm 2).
PSY 281 DENEYSEL PSİKOLOJİ: ÖĞRENME. Bana hayatında öğrendiğin çok önemli birşeyi söyle Neden hatırlayamıyorsun? Çünkü bilinç altında!
Gelişime Giriş.
BÜTÜN YARIM ÇEYREK bütün yarım yarım çeyrek bütün.
VARLIKLAR ARASINDAKİ İLİŞKİLER
TRIGONOMETRI ÇÖZÜMLÜ ÖRNEKLER.
DERS:MATEMATİK 8 KONULAR TARİH 10. HAFTA KASIM A)ÖĞRENME ALANI
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Zehirlenmeyi ve Zehirliliği Etkileyen Faktörler. I. Maruz kalmayla ilgili faktörler 1. Maruz kalma yolu 2. Maruz kalma zamanı 3. Maruz kalma sıklığı III.
RZİRAZRZİRAZ Kirazın faydaları Kolesterolü düşürür, özellikle sapları idrar söktürücüdür. A vitamini sağlıklı bir cilt için gereklidir. B1 ve B2 vitaminleri.
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
Risk Değerlendirmesi Örnek Çalışma Giyotin
sayısı 2 sayısından 2 fazladır..
KESİRLER KONULAR: Kesirler Kesirlerin Okunuşu Kesir Çeşitleri Kesirlerin Karşılaştırılması ALIŞTIRMALAR:
KALKINMA EKONOMİSİ İLE İLGİLİ
Erken Çocukluk Döneminde
1. HAFTA: Özel Gereksinimli Bireyler
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİREYİN DAVRANIŞLARINDA KENDİ YAŞANTISI YOLUYLA KASITLI OLARAK
İçindekiler: Grafik oluşturalım, Sayıları tanıyalım.
Öğrenme Psikolojisi.
Karışık problemler 20. Bir kasadaki limonların 2/6 si satıldı Geriye 64 limon kaldığına göre satılmadan önce kaç limon vardı A-62B-78C-96 Ağlama bebek,
BİREYİN GELİŞMESİ Yrd. Doç. Dr. İhsan SARI
AT AT Babam at ile odun getirdi. Ayşe topu bana at.
FAİZ HESAPLAMALARI.
H AYVANLARDA Ü REME, B ÜYÜME, G ELIŞME Aydın ZEYFEOĞLU.
ÖĞRENME, BELLEK, DÜŞÜNME İnsanlar öğrenme dürtüsüyle doğarlar. Öğrenmeye karşı merak ve bundan duyulan zevk insanın doğasında vardır. W. E. Deming (Deming)
Anakartın Temel Bileşenleri
Matematikte Kullanılan Materyaller ve Kaynaklar
ÖĞRENME.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ.
MOTİVASYON ÇOCUKLARIMIZ NE İSTER?.
KONU KAVRAMA SORULARI İSİM TAMLAMALARI.
GELİŞİMİN TEMEL KAVRAMLARI
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE POWER POINT SUNUMLARININ ETKİSİ
Hazırlayan :Muzaffer ALTINDAL 1/B SINIFI
HEDEF KİTLE Üniversite Öğrencileri
REHBERLİĞİN GELİŞİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
ÖĞRENME.
{ HZ.Muhammed’in hayatından örnek davranışlar Hz.Muhammed Sabırlı ve Cesaretliydi.
HAZIRLAYAN : ALEYNA TEPEALAN DERS : SOSYAL ETKİNLİK.
KİMYA DERSİ FİZİKSEL VE KİMYASAL DEĞİŞİKLER YAPAN: Muhammed Ali TUFAN 9/A 177 YAPAN: Muhammed Ali TUFAN 9/A 177.
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
ÖĞRENME İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Öğrenme Psikolojisi Giriş.
Karışık problemler 20.
ÖĞRENME VE TÜRLERİ Öğrenme; tekrar ve yaşantı sonucu davranışlarda meydana gelen oldukça kalıcı bir değişmedir. Mesela; sobadan eli yanan bir çocuğun.
GELİŞİM.
sayısı 2 sayısından 2 fazladır..
Civcivlerin bakımı Kaz civcivlerinin davranışları da diğer kanatlılar gibi sıcaklık konusunda bilgi verir. Bulundukları yer soğuksa ısı kaynağının altında.
MOTİVASYON Dr. Ege AKGÜN.
Sunum transkripti:

GEÇİCİ DAVRANIŞ HOMEOSTATİK DAVRANIŞ İÇGÜDÜ DAVRANIŞI ÖĞRENME HOMEOSTATİK DAVRANIŞ

Aşağıdakilerden hangisi, öğrenme ürünü bir davranış olarak gösterilemez? A) Ali’nin 10 parmak daktilo kullanabilmesi B) Bir köpeğin sahibinin terliklerini getirebilmesi C) 3 aylık bir çocuğun emekleyebilmesi D) Semih’in 10’dan geriye doğru 2’şerli olarak sayabilmesi E) Hasan’ın kumandayı, düğmelerine bakmadan kullanabilmesi

Ateşli bir hastalık geçiren Ayşe’nin bu süreç dahilinde yapmış olduğu mızmızlık, öğrenme olarak değerlendirilemez. Öğrenmeyi etkileyen faktörler düşünüldüğünde, bu durumun öğrenme olarak kabul edilememesinin nedeni, aşağıdakilerden hangisidir? A) Öğrenmede birey aktiftir. B) Davranışta değişme olmalıdır. C) Değişme yaşantı ürünü olmalıdır. D) Davranıştaki değişim kalıcı izli olmalıdır. E) Davranıştaki değişme, sadece büyümenin bir sonucu olarak meydana gelmemelidir.