Tedarikçi Firma Sunumu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Google Analytics Nedir?
| Dış Kaynak Uzmanı. Misyonumuz : Dış Ticaret ve Lojistik Sektörlerinin tüm alanlarındaki hizmetlerimizle sağladığımız güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız.
Öğretim Görevlisi Süleyman DAL
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
Analysis of Logistic,Translation and Localization Strategies of gurmedenaldım.com Andaç Karahasanoğlu Man 407.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
“We set the standards” Bill GATES
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
E-İhale, Elektronik İhale veya Online İhale sistemi B2B (şirketler arası ticaret) alanında kullanılan bir satınalma yöntemidir. Bir Alıcı şirketin ve.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
9.BÖLÜM İŞLETMELERDE FİNANSMAN İŞLEVİ VE YENİ FİNANSMAN YÖNTEMLERİ
Bölüm 5 Satış Süreci.
ÜNİTE 5 (Bölüm 1) FİNANSAL ANALİZ
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Hızlı Tüketim Ürünleri
E- Ticaret Altyapısı.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
Örn: Dönen varlıkları: 40 TL
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
Altın hiç bu kadar kazandırmamıştı!
E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET NEDİR? E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılı ğ ında satın.
Doç. Dr. Ahmet UĞUR İnönü Üniversitesi İktisat Bölümü
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
ENM 307 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ Dersin Koordinatörü:. Prof. Dr
4. Hafta Laboratuar Çalışması. ÖĞRENCİ Öğrenci No Adı Soyadı Yaşı D. Tarihi DERS Ders Kodu Ders Adı Kredisi İçeriği Örnek-1: Örnek-2:
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
N Fun Club Sistemine HOŞGELDİNİZ.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
CRM SOFTWARE YIĞIT TAKA CRM Tarihçesi 1980’ lerde database marketing. Neydi bu marketlerin amacı? Sayılamayan müşterilerle bire bir etkileşime.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
Slayt 0 SEKİZİNCİ BÖLÜM VARLIKLARIN YÖNETİMİ. İşletme Sermayesinin Finansmanı Örn: X A.Ş.’nin satışları cari dönemde TL’dir. Aynı dönemde işletmenin.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Arz Gayrimenkul Portföy Yönetimi A.Ş. İkinci Gayrimenkul Yatırım Fonu Varlıklarınıza değer katıyor, fırsatlarınızı kazanca dönüştürüyoruz…
İ ÇERIK Değer Zinciri ve E-Ticaret Amazon.com Wireless ve Ses Tabanlı E-Ticaret E-Ticaretin Avantaj ve Dezavantajları E-Ticaret İş.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
KONGRELER NASIL YAPILMALI?
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
Ayşegül ARSLAN.
BRANDING - MARKETING - TRADING
SEMİNER TİM AKADEMİ 2023 – İNGİLTERE PAZARI 3 MAYIS GAZİANTEP
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
DEĞERLENDİRME KOMİSYONU SUNUMU
Hazırlayan: Hasan ACAR
BTC Finans.
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Tedarikçi Firma Sunumu www.orjimall.com /orjimall.com /orjimall.com /orjimall.com /orjimall.com /orjimall.com /orjimall.com

Orjimall Nedir ? Orjimall; kelime anlamı olarak “Orji(heyecanlı ve coşkulu)’’ ile İngilizce “Mall (Alışveriş Merkezi)” sözcüklerinin birleşiminden oluşmuştur. Gelişime açık, güncel ve dinamikleri takip eden global bağlamda hizmet vermeyi hedefleyen bir network marketing oluşumudur. Bu oluşumun amacı yalnızca ürün satmak veya kişileri belirli ağlar içerisine hapsetmek değildir. Amaç; her üyeyi satılan her ürün üzerinden kar ortağı yaparak, tedarikçiye, tüketiciye ve ekonomiye destek sağlamaktır.

Amaçlarımız Firmaları yurt içi ve yurt dışı pazarlarına açarak, ürünlerini tanıtmak ve bu ürünleri global bağlamda pazarlayacak firmalara gelir kaynağı sağlamaktır. Sanal dünyanın gücü ile birlikte çalışacağımız firmalara doğru ve kitlesel anlamda büyük müşteri potansiyelini oluşturmayı hedefliyoruz.

Hedeflerimiz Orjimall sâfi kar amacı gütmez, tüm gücünü tedarikçilerinden, her biri potansiyel müşteri olan üyelerinden ve onların oluşturduğu üye ağaçlarından alır. Hedefimiz ; tedarikçi firma sayımızı artırarak ürün çeşitliliği ile bu bağlamda artacak müşteri taleplerini karşılamak ve 3-6-9-12 aylık periyotlarda yapılan satış değerlerine göre her dönem için tedarikçiler adına %10 kar artışı sağlamaktır.

Orjimall Farklıdır. Neden mi ? Standart e-ticaret sitelerinde üyeler sürekli bir tüketime ve harcamaya itilmektedir. Bu sebepten insanlar yalnızca ihtiyacı olduğunda, ihtiyacı olanı alır ve çıkar. Ancak Orjimall döngüsel anlamda üyelerini ,tedarikçinin sattığı ürünler üzerindeki kar payına ortak yapmakta ve üyelere alışveriş yaparken veya yaptırırken oransal bazda kâr dağılımı yapmayı hedeflemektedir.

Orjimall Farklıdır. Neden mi ? Orjimall sistemi içerisinde bir ağ yapısı mevcuttur. Üyeler kendi alışveriş ağını kurarak dijital pazarlama yapacak, bu sayede tedarikçi firmanın ürünleri satılırken,üyeler de satılan ürünlerin kar oranı üzerinden pay sahibi olacaktır.

Tedarikçi Firma Kimdir? Tedarikçi Firma; Orjmall üzerinden ürünlerini satmak, reklamını yapmak ve firma ismini marka haline getirmek isteyen kurum ve kuruluşlardır. Orjimall bu firmalara kendi sistemi içerisinde bir mağaza açarak bu sistem içerisinde ürünlerini girebileceği, siparişlerini takip edebileceği ve sistem üzerinden yapılan geri dönüşleri görebileceği bir alan vermektedir. Ayrıca Orjimall bu firmalara sanal ödeme imkanı ile kredi kartı yardımıyla alışveriş imkanı vermektedir.Böylelikle üyeler kredi kartıyla firma ürünlerini satın alabileceklerdir.

İstatistiksel Veriler

Orjimall da Nasıl Para Kazanılır ? Orjimall alışveriş yapmanın yanı sıra üyelerine alışveriş yaptıkça para kazandıran bir sistemdir. Her üyenin kendine ait bir referans kodu vardır. Üye referans kodu aracılığı ile 10 kişiyi daha orjimall alışveriş sitesine üye olmaya davet edebilir. Davet ettiği her üyenin yaptığı alışveriş tutarı üzerinden %5 oranında kazanç sağlayabilmektedir. Üyenin davet ettiği her bir katılımcı da kendine ait referans kodu ile yeni üyeler davet edebilir. Bu sayede sisteme giren her katılımcının altına geniş bir üye ağacı oluşmaktadır. Her üyenin davet ettiği diğer bir üye belli bir sisteme göre azalan kar payına ortak olacaktır.

Orjimall Kazanç Grafiği İlk Üyelik ve Aşağı Doğru Diğer Üyelerden Alınan Kâr Oranları %5 %5 %5 %5 %5 %5 %5 %5 %5 %5 İlk On Üyeden 2. Üye Alt Kollarından %4.5 %4.5 %4.5 %4.5 %4.5 %4.5 %4.5 %4.5 %4.5 %4.5 3. Üye Alt Kollarından %4 %4 %4 %4 %4 %4 %4 %4 %4 %4 4. Üye Alt Kollarından %3,5 %3,5 %3,5 %3,5 %3,5 %3,5 %3,5 %3,5 %3,5 %3,5 5. Üye Alt Kollarından %3 %3 %3 %3 %3 %3 %3 %3 %3 %3 6. Üye Alt Kollarından %2.5 %2,5 %2,5 %2,5 %2,5 %2,5 %2,5 %2,5 %2,5 %2,5 7. Üye Alt Kollarından %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 8. Üye Alt Kollarından %1.5 %1,5 %1,5 %1,5 %1,5 %1,5 %1,5 %1,5 %1,5 %1,5 9. Üye Alt Kollarından %1 %1 %1 %1 %1 %1 %1 %1 %1 %1 10. Üye Alt Kollarından %0,5 %0,5 %0,5 %0,5 %0,5 %0,5 %0,5 %0,5 %0,5 %0,5 Üyelerin daveti ile sistemde alışveriş yapan diğer üyelerden üyemizin kazandığı kar oranı şirketin karının %5 ’i ile başlayıp %0.000005 oranına kadar inmekte bundan sonra devam eden üyeliklerden %0.000005 oranı üyemizin hak edişi olarak hesabına geçmektedir. Yukarıdaki her bir kutu bir üyeyi temsil etmekte ve her üye sistemin içerisine 10 üye davet edebilmektedir.

Orjimall ile Piramit Sistemler Arasındaki Farklar Orjimall para yada mal varlığı ortaya koymak karşılığında daha çok para ya da mal varlığı kazancı sağlamayı hedefleyen bir sistem değildir. Orjimall bir alışveriş sitesidir. Sistem ürün ya da hizmetlerin satın alınmasını sağlayan aracı bir kurumdur. Orjimall da üyelik sistemi kazancı herhangi bir zorunluluk ya da rütbe/ünvan ilişkisine dayanmamaktadır. Bütün üyeler eşittir. Üyelerle paylaşılan kâr payı oranı şirketin üyelerine sunmuş olduğu tavsiye ikramiyeleridir. Piramit Sistem

Orjimall ile Piramit Sistemler Arasındaki Farklar Sistemin üyelerine para kazandırma bütçesi reklam giderleri için ayrılmış bütçeden karşılanmakta ve böylelikle yapılacak tavsiyeler ile marka bilinirliğini yükseltmeyi hedeflemektedir. ‘’Piramit Sistem’’ adı verilen yapılarda üyeler belli satış kotalarına zorunlu bırakılmaktadır. Bu insanların bir rekabet ve stres ortamında kalmalarına neden olur. Orjimall da ise herhangi bir kota sistemi yoktur. Kişiler maximum 10 üyeyi sisteme dahil edebilirler. Böylelikle üyeler arasında herhangi bir stres ve rekabet ortamı oluşmamaktadır. PİRAMİT SİSTEMLERDE REKABET VARDIR. Sisteminde Rekabet Yoktur

Sizi de Aramızda görmek istiyoruz Orjimall Nedir ? Sizi de Aramızda görmek istiyoruz

Tedarikçi Firma Sunumu www.orjimall.com /orjimallcom /orjimallcom /orjimallcom /orjimallcom /orjimallcom /orjimallcom