H IZMETLERDE BÜYÜME VE KÜRESELLEŞME. G ENIŞLEME STRATEJILERI Tekli Servis Çoklu Servis Odaklanılmış hizmet: Kümelenmiş hizmet: Tek * Diş hekimliği * Stanford.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KALİTE KONTROL VE STANDARDİZASYON
Advertisements

Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Reach prospective customers at important moment with location extensions. Location Extentions.
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Remarketing with Google. Target customers who are already showing interest in your business.
E-T ICARET N EDIR ? Temel Kavramlar. E-T ICARET N EDIR ? Internet üzerinde yapılan ticarettir. Bilgisayar, cep telefonu gibi aygıtlar tarafından kullanılır.
KURULUŞUNUZUN ADI ---[LOGO]--- Who we are Kuruluşun kısa tanıtımı. 50 kelimeyi aşmayacak şekilde.
MARKA ŞEHİRİSTANBUL. Dünya Değişiyor... Neden Marka Şehir?
6. Kariyer Yönetimi Birey açıdan Örgüt açısından
Chapter 9: The Economics of Education. Overview robust relationship between education and earnings. Why? What determines the level of education selected.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Reach customers with Mobile Search Network.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
19 Negotiating with International Customers, Partners, and Regulators McGraw-Hill/Irwin International Marketing, 13/e © 2007 The McGraw-Hill Companies,
YENİLEME PAZARI GELİŞTİRME DERNEĞİ 10 Nisan 2014 YENİLEME PAZARI GELİŞTİRME DERNEĞİ 10 Nisan 2014 INDEPENDENT AFTERMARKET DEVELOPMENT ASSOCIATION
Bu Proje Avrupa Birliği ve T ü rkiye Cumhuriyeti tarafından ortaklaşa finanse edilmektedir ” CIVIL SOCIETY DIALOGUE EU – TURKEY CHAMBERS PARTNERSHIP GRANT.
Para ve Tahvil Piyasaları
Tedarik zincirinde karar aşamaları
Kampanyanızı optimize edin. Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici'yi Kullanma Display Ads Campaign Optimizer. Let Google technology manage your diplay.
MARKET ANALYSIS Understanding the buying habits and preferences of businesswomen, families and housewives, Making a business plan in order to reach information.
Introduction to Business Process
Uluslar arası İşletmecilik İlk Bakış
İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
AS CPA & AUDITING CO. COMPANY PROFILE 2 Professional auditing and consultancy company Member of Nexia International as of 1 May 2007 Providing independent.
Strategic Business Planning for Commercial Producers
Doç.Dr.Dilek Seymen DEÜ.İİBF İktisat Bölümü
Bölümün Amacı Bu bölüm, yöneticilerin uluslararası çevre için örgütleri nasıl tasarladığını keşfediyor. Bölüme, öncelikle, küresel büyümeyi harekete.
Spor ve Etkinlik İçin Pazarlama Eylemleri (Çabaları)
Bilişim Sistemleri Mühendisliğine Giriş 1 Principles of Information Systems, Eleventh Edition Yrd. Doç. Dr. Fatih ÇALLI.
Environmental pollution Traffic Infrastructural problems Unconscious employee Urbanization and industrialization Lack of financial sources.
“ABD Performans Esaslı Bütçeleme ve İç Kontrol Yapısının İncelenmesi”
TEKSTİL SEKTÖRÜNDE ÜNİVERSİTE SANAYİ İŞBİRLİĞİ VE İNSAN KAYNAĞI İHTİYACI Hayri ŞEN 1 1 Trakya Üniversitesi / Edirne Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu.
Gender differences in leadership style and management skills Sarah burke and karen m. collins.
Mobil Devletten Ne Anlamaliyiz?. Mobil Devlet mGCI hakkinda mDevlet Kim icindir ve eDevlet Iliskisi? Vatandas icin mDevlet Kamu Sektoru Icin mDevlet Stratejik.
Chapter 1 Bölüm 1 Introduction Giriş. Copyright ©2014 Pearson Education, Inc. All rights reserved.1-2 Chapter Outline Bölüm Taslağı Economics and managerial.
International business, 5 th edition chapter 20 Uluslar arası insan kaynakları yönetimi ve çalışma ilişkileri.
Kosta Sandalci, Chief Executive Officer, Balnak Logistics AS and President of Association of International Freight Forwarders (tbc) Right Market Positioning.
Practice your writing skills
ULUSLARARASI İKTİSAT Giriş Giriş Prof.Dr.Dilek Seymen DEÜ.İİBF İktisat Bölümü.
DISCUSSION
In addition to this our company includes expert doctors and professors as advisors and researches high technology and new devices in the field of medicine.
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA ULUSLARARASI PAZARLAMA’YA GİRİŞ
Reysaş Field TrIP qUESTIONS
Cambridge IGCSE® Cambridge IGCSE:
Prof.Dr.Dilek Seymen DEÜ.İİBF İktisat Bölümü
İleri Muhasebe ve Denetim Düzenleme Programı Modül 24: UFRS’lerin Bankacılık Sektöründe Kabul Edilmesi (Bölüm II) 2. Denetçi Perspektifi Reinhard Klemmer,
Uluslararası İşletme Yönetimi
FINLAND EDUCATION SYSTEM I am talking about the Finnish education system today.
SUPERB OPPORTUNıTY FOR YOU ıN TURKıYE ıT ıS TıME TO ıNVEST ıN TURKEY! GRANTS CONSULTANCY THROUGH THE USTA CONSULTANCY SERVICES We provide application and.
Organizational Communication
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MAKİNA TEORİSİ II GİRİŞ Prof.Dr. Fatih M. Botsalı.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Rekabet Gücü, Strateji ve Verimlilik
Studies for Improvement and Development of Vocational Education
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Atamalar Adı Soyadı Geçerlilik Bölüm ve Görevi Eski Şirketi ve Görevi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
DÜZLEMSEL MEKANİZMALARIN
ÜRÜN BULUNURLUĞUNUZA TUTKUNUZ
STRENGTHS – What does your organization do better than your competition? WEAKNESSES – What does your organization need to improve upon? OPPORTUNITIES.
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
2019 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
BÖLÜM1 :ULUSLARARASI İŞLETMECİLİĞE GİRİŞ
Sunum transkripti:

H IZMETLERDE BÜYÜME VE KÜRESELLEŞME

G ENIŞLEME STRATEJILERI Tekli Servis Çoklu Servis Odaklanılmış hizmet: Kümelenmiş hizmet: Tek * Diş hekimliği * Stanford University Konumlu * Perakende mağaza * Mayo Clinic * Aile Restoranı * USAA Insurance Odaklanılmış ağ: Dağıtılmış ağ: Çok * Federal Express * Nations Bank Konumlu * McDonald’s * American Express * Red Roof Inns * Accenture

F RANCHISING ( ISIM HAKKı KULLANMA ) Franchising Almanın Faydaları Yönetim Eğitimi Marka İsmi Ulusal Reklam Kanıtlanmış İş Edinme Ölçek Ekonomisi Franchising Veren için Konular Franchising Alanın Otonomisi Bayilik Sözleşmesi Uyuşmazlık Çözümü

G ENEL U LUSLARARASI S TRATEJI Ülkeler Arası Strateji Ülkeler Arası Strateji Küresel Strateji Küresel Strateji Çok-Uluslu Strateji Çok-Uluslu Strateji Uluslararası Strateji Yok Uluslararası Strateji Yok Düşük Yüksek Yerel Duyarlılığa Doğru Kuvvet Küresel Entegrasyona Doğru Kuvvet Yüksek Düşük

Ç OK U LUSLU G ELIŞME Sınırsız Dünyanın Doğası(Üçlü Pazar) Müşteriler – bilgi güçlendi Rakipler – hiçbirşey kişiye özel kalmaz Şirket – sabit maliyetler büyük pazarlar gerektirir Para – paranın nötr hale gelmesi Ülke – iç pazarda rakibe kaybettirme Uluslarötesi Operasyonlar Planlama Kültürel Aktarılabilirlik İşçi Normları Ev Sahibi Hükümet Politikası

U LUSLARASI S TRATEJIK H IZMET V IZYONU Hizmet Sunum Sistemi İşletim StaratejisiHizmet KonseptiHedef Pazar Bölümleri Mevcut teknoloji? Altyapı? Yardımcı hizmet? İşgücü piyasası kuralları ve gelenekleri? Alan uygunluğu? Tedarikçiler ile etkileşim? Müşterileri eğitme? Appropriate managerial practice? Participative? Autocratic? Labor market institutions? Government regulations? Unions? Host government policies? Language? Front office? Back office? What are customer expectations? Perception of value? Service ethic? Service encounter? Language? Acceptance of self-serve? What are the usage patterns? Cultural transferability? What are the market segments? Domestic? Multinational? Tourist? What are important cultural differences? Language? Life style? Disposable income? What are the workforce demographics? Skills? Age distribution? Attitudes? Work ethic?

C ONSIDERATIONS IN S ELECTING A G LOBAL S ERVICE S TRATEGY Globalization Global Service Strategies Factors Multicountry Importing Follow Your Service Beating the Expansion Customers Customers Offshoring Clock Customer Train local Develop foreign Develop Specialize in Provide Contact workers language & foreign back- office extended cultural sensitivity customers office service hours of skills components service Customization Usually a Strategic Re-prototype Quality and More need for standard opportunity locally coordination reliability & service coordination Complexity Usually Strategic Modify Opportunity for Time routine opportunity operations focus compression Information Satellite On site advantage Move Training Exploit Intensity network experienced investments opportunity managers Cultural Modify Accommodate Could be Cultural Common Adaptation service foreign guests necessary to understanding language achieve scale necessary Labor Intensity Reduced Increased labor Hire local Reduced labor Reduced labor labor costs costs personnel costs costs Other Government Logistics Inadequate Home office Capital restrictions management infrastructure employee investments morale