TRH2.IQVETII/P-03/246 AĞRI MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ (Gülen Yüzlerimiz Sağlığınız İçin Hep Sizinle) AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ 25 Aralık 2014-Ağrı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖZEL İBNİ SİNA ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ’NE
Advertisements

EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
OKULUMA GÜVENLİ GİDİYORUM PROJESİ
SAĞLIK BAKANLIĞI EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ
Beden Hareketleriyle Kontrol Edilen Kinect Teknolojisinin Zihinsel Engelli Öğrenciler Açısından Eğitimde Kullanım Potansiyeli Figen DEMİREL UZUN Şeyma.
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
OKULLARIMIZIN BAŞVURABİLECEĞİ HİBE PROGRAMLARI VE KAZANDIRACAKLARI
BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM ŞUBESİ  Çalışma hayatı süresince bilgi, beceri ve verim düzeyini yükseltici plânlı eğitim etkinlikleridir.  Çalışma.
Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Sanayi Araştırma ve Geliştirme
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Y USIF M AMMAD - ZADA : ,000 okulmuzdaki 620,000 dersliğimizi BT ekipmanları ile donatarak eğitimde öğrenci ve öğretmenlerimiz için fırsatları.
Görele Çok Programlı Lisesi LEONARDO DA VINCI (LdV) Ortaklık Projesi ( ) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ.
Yürütmekte olduğumuz proje Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanlığı- Avrupa Birliği Koordinasyon Dairesi Başkanlığı Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin.
  Çocukların birçoğunun okuma alışkanlığının olmadığını, rol model olarak anneyi örnek alan çocukların da okuma alışkanlığı kazanmakta zorlandığını.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Bilişim Teknolojisi Sınıfları ile İlgili Genelge ve Yönergeler
HEMŞİRELİK MESLEĞİ VE ÖZELLİKLERİ
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. İLÇE SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI MÜDÜRLÜĞÜ.
MİHRİ HATUN ANAOKULU HAZİRAN 2013
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
Eğitim Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
OKUL VELİ EL ELE PROJESİ ŞAPHANE 2012
İçerik Proje Genel Bilgileri Proje Genel Amaçları Proje Hedef Grubu
1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITIMI VE YÖNLENDİRMESİNE İLİŞKİN
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
Hoş Geldiniz! Kenan ÇETİN © EĞİTİMCİLERİN EĞİTİMİ K O N F E R A N S L A R I Akhisar; Haziran 2002 AMACIMIZ Eğitimcilerin bilimsel yaklaşımlarla,
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
TOPLANTI GÜNDEMİ Açılış Sunum Soru-Cevap Kapanış.
TRH2.IQVETII/P-03/246 AĞRI MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ (Gülen Yüzlerimiz Sağlığınız İçin Hep Sizinle) KAPANIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ 20 Ağustos.
PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI MEB / PKMB 1984.
Aile Atölyeleri Projesi
Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti
Eğitimde Engelsiz Bilişim. FATİH Projesi’nin temel amaçlarından biri, eğitim-öğretimde fırsat eşitliğini sağlamaktır. Bu amaçla okullarımız bilişim teknolojileri.
GÖNEN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI İNSAN KAYNAKLARI MÜDÜRLÜĞÜ İnsan Kaynakları Müdürlüğü 1 KARİYER İMKANI ÇALIŞAN BİLGİLERİ STAJ BAŞVURUSU SOSYAL İMKANLAR AÇIK.
Takdirname ve Ödüllendirme
Dünya Çocuk Bilim Derneği
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. ÖZELLİKLE KIZ ÇOCUKLARININ OKULA DEVAM ORANLARININ ARTTIRILMASI HİBE PROGRAMI.
BURDUR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Proje Adı Proje Yürütücüsü Proje Ortağı
Kamu Hastaneleri Birliği
Destek Eğitim Odaları.
Öğrenme Kaynakları: Okul, Aile, Toplum BÖLÜM 3 Gerek yetişkinler gerekse çocuklar en iyi “yaparak” öğrenirler. Bu nedenle, sosyal bilgiler programı,
Yönetim Danışmanları Derneği Sun Danışmanlık. Kar Amacı Gütmeyen Kurum ve Kuruluşlara Yönelik Destek Programları Mevcut durumda kamu kurumları başta olmak.
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
ÖĞRETMEN ATAMA VE YER DEĞİŞTİRME YÖNETMELİĞİ
ÇEVREMİZDEKİ RESMİ KURUMLAR
 Eğitimin geleceğe açılan kapısı olan Eğitim Bilişim Ağı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çevrimiçi bir sosyal eğitim.
.   Her geçen yıl başarısı artarak devam etmektedir. Özellikle Van’da yaşanılan depremden sonra diğer okulların şehir dışındaki alanlara inşa edilmesiyle.
Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. TRH2.1.IAREFG-II/P03/616 Sözleşme numaralı KIZ ÇOCUKLARIMIZ EĞİTİM HAYATINA.
PROJESİ AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. Üçkuyu Mesleki ve Teknik Anadolu.
Öğretim Yazılımları Hiper metin Hiper ortam Zeki Öğretim Sistemleri Yapay ZekaBenzetişim Sanal Gerçeklik.
RİSKLİ YENİDOĞAN BEBEKLERDE HEMŞİRELİK BAKIMI VE GÜVENLİ TABURCULUK
T.C. MERSİN VALİLİĞİ TARSUS İMKB MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ TEMSA GLOBAL SAN. VE TİC. A.Ş. ARASINDA YAPILAN EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.
HAYVANSAL ÜRÜNLER SEKTÖRÜNDE GENÇ GİRİŞİMCİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
YÜREĞİR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için
Sunum transkripti:

TRH2.IQVETII/P-03/246 AĞRI MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ (Gülen Yüzlerimiz Sağlığınız İçin Hep Sizinle) AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ 25 Aralık 2014-Ağrı

Hibe Miktarı (AVRO): ,79 Proje Başlığı (Adı) : Gülen Yüzlerimiz Sağlığınız İçin Hep Sizinle 2 Hibe Miktarı ve Proje Adı

Öğrencilerimizin hemşirelik hizmetlerini yeniden yapılandırmak kaliteli bir hizmet sunmayı hedeflemek, Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin mesleki etkinliklerdeki performanslarının artırılmasını sağlamak, Öğrencilerimizin okul bitiminden sonraki dönemlerde atanabilmelerini sağlamak 3 Genel hedef(ler)

Hemşirelik hizmetlerinde hasta bakım kalitesini artırarak hasta memnuniyetini çoğaltmak, Öğrencilerin değişen ve gelişen uygulamaların takibini yaparak gerekli eğitim programlarının planlanmasını yapmak kendilerini uyarlamak, araç-gereçle donatılmış bir eğitim ortamına sahip olmalarını sağlamak, Sağlık alanındaki personel ve eğitim ihtiyacını azaltabilmek, proje sonrasında iş imkânlarından faydalanmalarını sağlamak. 4 Özel hedef(ler)

1.Okul Öğrencilerimiz 130 kişi (96 kız, 34 erkek) 2.Okul idareci ve Meslek Öğretmenlerimiz 7 kişi 3.Ağrı Kültür ve Eğitim Vakfı kadrosu 11 kişi 4.Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü çalışan personel (Doktor, ebe, memur, idareci) 231 kişi 5.Hastanede bulunan hastalar ve hasta yakınları 5000 kişi 6.Okul öğrencilerimizin aile ve yakınları 525 kişi 7.Merkez İlçe Sağlık Meslek Lisesi öğrencileri 738 kişi 5 Hedef Grup(lar)

Proje kapsamında öğrencilerimiz kaliteli sağlık hizmetlerini sunabilen bireyler olarak yetişecek, iletişim teknolojileri ve bilgi sistemlerini etkin olarak kullanılmasını öğrenecekler, proje deneyimi ve heyecanını hissedecek, hasta ve hasta yakınlarında memnuniyetin sağlanmasını sağlayacaklardır. Proje kapsamında deneyim, bilgi ve birikimlerini geliştiren ve başkaları ile paylaşan eğitim kadrosu oluşacaktır. 6 Beklenen sonuçlar

Program Otoritesi: Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı - Avrupa Birliği Koordinasyon Dairesi Başkanlığı Sözleşme Makamı: İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi Program Otoritesi (İKGPRO) Proje Faydalanıcısı: Milli Eğitim Bakanlığı Proje Ortağımız : Ağrı Kültür ve Eğitim Vakfı Proje İştirakçilerimiz : Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, Florence Nightingale Hastanesi, Acıbadem Hastanesi, Ağrı Özel Yaşam Hastanesi 7

1.Bu proje ile çocuklarımızın hem kamu sektöründe hem özel sektörde almış oldukları eğitim sayesinde -ki böyle elit bir proje, öğrencilerimize üst düzey bir kimlik katacağı muhakkaktır- çok rahat iş bularak hem ailelerine maddi olarak katkıda bulunabilecekler hem de işsizliğin önüne bir nebze de olsun geçerek kendilerinden sonra gelecek öğrenci kitlesini etkileri altında bırakarak meslek liselerini özendireceklerdir. 2.Ağrı ilinde gerçekleşmesi ile özellikle ortaokul öğrencileri arasında hemşire olma ve Meslek Lisesinde okuma duygusu gelişecektir. 3.Okul idarecileri ve meslek öğretmenlerimiz, proje kapsamında bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik mesleki gelişimleri ve teknoloji kullanım aşamalarında gelişim sağlanacaktır 4.Hastanede bulunan hastalar ve hasta yakınları, okul öğrencilerimizin aile ve yakınları, öğretmen ve öğrencilerimiz proje kapsamında alınan eğitimler sayesinde özledikleri güler yüzlü sağlık personellerine kavuşacaklardır. 5.Merkez İlçe (Doğubayazıt, Eleşkirt, Patnos ) sağlık meslek lisesi öğrencileri, öğretmen ve öğrencilerimiz proje kapsamında öğrenilen bilgiler ışığında beceri eğitimine tabi tutulacaklardır. 8 Projemiz ihtiyaç ve sağlık sorunlarına çözüm bulmaya nasıl yardım edecektir

1.Proje ile Ağrı ilinde sağlık meslek liselerinin cazip ve tercih edilen bir hale gelmesi ile başarılı fakat aileleri tarafından okutulmak istenmeyen kız çocuklarının okulla buluşması sağlanacaktır. 2.Proje iştirakçimiz Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü proje kapsamında öğrencilerimizin beceri eğitimlerini yapmaları için bünyelerinde bulunan sağlık ocakları, devlet hastaneleri öğrencilerimizin hizmetine sunulacak, bünyelerinde bulunan doktor, ebe ve hemşireleri öğrencilerimizin başında eğitimleri için rehber olarak belirlenecek, öğrencilerimizin atanmaları noktasında iş istihdamı yaratılacaktır. 3.Özellikle kız çocuklarının iletişim teknolojileri ve bilgi sistemlerini proje kapsamında öğrenmeleri, beceri eğitimlerini proje kapsamında başarı ile bitirmeleri bütün sektörlerde aranan nitelikteki kişiler haline gelmelerini sağlayacak, 4.Proje giderlerinin Ağrı ilinde uygulanması ekonomide canlanmayı artıracaktır 9 Katma değer unsurları

Proje ile Türkiye de ilk defa hemşirelik alanında e- içerik geliştirilecek, 1.Okul ders kitapları modüller halinde konular için senaryolar hazırlanıp işitsel öğelerin ( iç ve dış ses seslendirme ve ses efektleri v.b.) Hazırlanan senaryo içindeki statik öğelerin ( resim, grafik,şema, tablo v.b. Statik şekiller) hazırlanması sağlanacak, 2.Hazırlanan senaryo içindeki dinamik öğelerin (içerikler anlaşılırlığı artıracak şekilde, animasyon, etkileşimli animasyon tarzında) hazırlanması sağlanacak; 3.Hazırlanan senaryo içindeki görsel öğelerin (fotoğra ve videolar) hazırlanması sağlanacaktır. 10 Teorik Eğitimin Beceri Temelli Eğitime Dönüştürülmesi

Proje kapsamında ; 1.3 meslek öğretmenimiz nezaretinde 10’ar günlük İstanbul Acıbadem ve Florence Nightingale Hastanelerinde staj çalışmaları başlayacak, 2.3 meslek öğretmenimiz nezaretinde 4 ay boyunca İl Sağlık Müdürlüğü doktorları, saha eğitimi almış uzman eğitimci kadromuz ve öğrencilerimiz uygulama becerilerini sahada tatbik için il,ilçe ve köy ziyaretlerinde bulunacaklardır. 11 Saha Çalışması

KATILIMLARINIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ. 12