REKLAM YÖNETİMİ 29.04.2014.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya ve Meslek Ahlak İlkeleri -
Advertisements

Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
ALIŞVERİŞ STRESİNİ MUTLULUKLA DEĞİŞTİRDİK… devam etmek için lütfen tıklayınız…
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
TÜRKİYE’DEKİ TURİZM SORUNLARI
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Kişisel Rehberlik Uygulamaları
Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Önemi
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Yeni Pazarlama Teknikleri
Reklam Fotoğraflarında Görsel İleti Tasarımı
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Pazarlama iletişimi alıcılar ve satıcılar arasında anlamın taşınması ve paylaşılmasını içerir. Bütünleşik pazarlama iletişimi tutundurma elemanlarının.
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
HAFTA I.
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Bölüm 10 Olgunlaşmış Pazarlarda Pazarlama Stratejileri
Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara;
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
KOMPOZİSYON YAZMA GİRİŞ BÖLÜMÜ.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Doç. Dr. Ahmet UĞUR İnönü Üniversitesi İktisat Bölümü
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
Reklamın Amaçları.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
PT nin kabullenmeleri İnsanlar zorlanmalar karşısında gelişir ve değişirler.
Toplam Kalite Yönetimi
Hazırlayan:Kerem Dolapçıoğlu
10 Marka Konumlandırma Sanatı 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 10-2 Bölüm Soruları  Bir firma pazar içerisinde.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
Tüketici Karar verme Süreci
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Kalite ile ilgili kavramlar
İŞ PLANI ÖRNEĞİ HAZIRLAMA
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
TÜRKÇE DERSİ TÜRKÇE DERSİ ANLATIM BİÇİMLERİ PARAGRAFTA 6.Neden-sonuç ilişkisi kurma... 5.Nesnel verilerden yararlanma 4.Karşılaştırma 4.Betimleme 3.Örnekleme3.Öyküleme.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
COM’DANWWW.CİHANSİMSEK. COM’DAN ALINTI YAPILMIŞTIR. 2.Ünite HİKAYE KONU ANLATIM SLAYTI.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
MAN 353 Tüketici Davranışının Temelleri
1960lardan 1980lere kadar işletme stratejileri genel olarak ürün-pazar seçimi konuları ile ilişkili idi. Ama bu durum pazarlama akademisyenlerinden kaynaklanmıyordu.
Sunum transkripti:

REKLAM YÖNETİMİ 29.04.2014

Selpak Reklam Kampanyası ve Medya Planlaması http://www.slideshare.net/burakkaradas91/selpak-medya-planlama-sunumu

http://onedio.com/haber/2014-yili-en-iyi-10-reklam-kampanyasi-422005 http://www.mediacatonline.com/kategori/reklam-yaraticilik/kampanyalar/

http://www. capital. com http://www.capital.com.tr/pazarlama/en-etkili-20-kampanya-haberdetay-4825?page=2

http://www.cnbc.com/id/41624240/page/2 http://www.businesspundit.com/10-failed-ad-campaigns-that-actually-drove-away-customers/?img=45057

Strateji 1. Tüketici Odaklı 2. Ürün Odaklı 3. Fiyat Odaklı 4. Duygusal Yaklaşım 5. Hikaye Anlatımı 6. İzleyici ile ilişki kurma

Tüketici Odaklı Yarar stratejisi Öncesi sonrası stratejisi Kendini resimle -https://www.behance.net/gallery/15577449/Bowflex-experiential-campaign

Ürün Odaklı Özellik Niceliksel (extra büyük pizza, vb) Kalite Ürün gösterme (deodorant, deterjan) https://www.youtube.com/watch?v=o7UP22w72H8 Ürün karşılaştırma

Ürün Odaklı Ürün karşılaştırma https://www.youtube.com/watch?v=DZSBWbnmGrE Tanık (ünlü kullanma) Bilgi verme https://www.youtube.com/watch?v=NDoAflz2psU Tek olma https://www.youtube.com/watch?v=AXmc7DG4uu8

Ürün Odaklı Ürün- kahraman https://www.youtube.com/watch?v=ozFLRwzyO6Q Arkadan gelme https://www.youtube.com/watch?v=O4AkkWy4fhQ Marka odaklı https://www.youtube.com/watch?v=nnsSUqgkDwU

Ürün Odaklı Ürün Firmanın geçmişi Kurucu ya da kurumsallık Performans Pazarda konumlanma

Fiyat Odaklı Değer (ödediklerinden daha fazla aldıklarına inandırmak) Neden (neden ürünü seçmek mantıklı)

Duygusal Yaklaşım Komik Dürüstlük https://www.youtube.com/watch?v=c4xmFcrJexk Abartma Meydan Okuma https://www.youtube.com/watch?v=WLQG09PhVnY

Duygusal Yaklaşım Duygusal tehdit (kullanmazlarsa ne olur) https://www.youtube.com/watch?v=kX_1fNiFh1k Şok Olumlu: https://www.youtube.com/watch?v=A-lphVQkM1s Tartışmalı: https://www.youtube.com/watch?v=0juKwJs_zko

Duygusal Yaklaşım Mahrum kalma https://www.youtube.com/watch?v=OLSsswr6z9Y Seksi Parodi https://www.youtube.com/watch?v=ql-N3F1FhW4

Hikaye Anlatımı Kısa film https://www.youtube.com/watch?v=4vXHm8TzLzE Devam eden hikaye Ekolojik https://www.youtube.com/watch?v=Ml54UuAoLSo Futuristik https://www.youtube.com/watch?v=mmlIXsgKaCk

İzleyici ile İlişki Kurma İnteraktif https://www.youtube.com/watch?v=srY7Wkl2IbI Sosyal medya Boşlukları doldur https://www.youtube.com/watch?v=pVcbasIb8lQ Popüler kültür https://www.youtube.com/watch?v=Ug75diEyiA0