REKLAM YÖNETİMİ 29.04.2014
Selpak Reklam Kampanyası ve Medya Planlaması http://www.slideshare.net/burakkaradas91/selpak-medya-planlama-sunumu
http://onedio.com/haber/2014-yili-en-iyi-10-reklam-kampanyasi-422005 http://www.mediacatonline.com/kategori/reklam-yaraticilik/kampanyalar/
http://www. capital. com http://www.capital.com.tr/pazarlama/en-etkili-20-kampanya-haberdetay-4825?page=2
http://www.cnbc.com/id/41624240/page/2 http://www.businesspundit.com/10-failed-ad-campaigns-that-actually-drove-away-customers/?img=45057
Strateji 1. Tüketici Odaklı 2. Ürün Odaklı 3. Fiyat Odaklı 4. Duygusal Yaklaşım 5. Hikaye Anlatımı 6. İzleyici ile ilişki kurma
Tüketici Odaklı Yarar stratejisi Öncesi sonrası stratejisi Kendini resimle -https://www.behance.net/gallery/15577449/Bowflex-experiential-campaign
Ürün Odaklı Özellik Niceliksel (extra büyük pizza, vb) Kalite Ürün gösterme (deodorant, deterjan) https://www.youtube.com/watch?v=o7UP22w72H8 Ürün karşılaştırma
Ürün Odaklı Ürün karşılaştırma https://www.youtube.com/watch?v=DZSBWbnmGrE Tanık (ünlü kullanma) Bilgi verme https://www.youtube.com/watch?v=NDoAflz2psU Tek olma https://www.youtube.com/watch?v=AXmc7DG4uu8
Ürün Odaklı Ürün- kahraman https://www.youtube.com/watch?v=ozFLRwzyO6Q Arkadan gelme https://www.youtube.com/watch?v=O4AkkWy4fhQ Marka odaklı https://www.youtube.com/watch?v=nnsSUqgkDwU
Ürün Odaklı Ürün Firmanın geçmişi Kurucu ya da kurumsallık Performans Pazarda konumlanma
Fiyat Odaklı Değer (ödediklerinden daha fazla aldıklarına inandırmak) Neden (neden ürünü seçmek mantıklı)
Duygusal Yaklaşım Komik Dürüstlük https://www.youtube.com/watch?v=c4xmFcrJexk Abartma Meydan Okuma https://www.youtube.com/watch?v=WLQG09PhVnY
Duygusal Yaklaşım Duygusal tehdit (kullanmazlarsa ne olur) https://www.youtube.com/watch?v=kX_1fNiFh1k Şok Olumlu: https://www.youtube.com/watch?v=A-lphVQkM1s Tartışmalı: https://www.youtube.com/watch?v=0juKwJs_zko
Duygusal Yaklaşım Mahrum kalma https://www.youtube.com/watch?v=OLSsswr6z9Y Seksi Parodi https://www.youtube.com/watch?v=ql-N3F1FhW4
Hikaye Anlatımı Kısa film https://www.youtube.com/watch?v=4vXHm8TzLzE Devam eden hikaye Ekolojik https://www.youtube.com/watch?v=Ml54UuAoLSo Futuristik https://www.youtube.com/watch?v=mmlIXsgKaCk
İzleyici ile İlişki Kurma İnteraktif https://www.youtube.com/watch?v=srY7Wkl2IbI Sosyal medya Boşlukları doldur https://www.youtube.com/watch?v=pVcbasIb8lQ Popüler kültür https://www.youtube.com/watch?v=Ug75diEyiA0