3. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (ANALİZ AŞAMASI).

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS)
Advertisements

Bakanlık intranet sayfasındaki Arıza Kayıt adresinden Kurum sicil numaranız, T.C. Kimlik numaranız ve personel sorgu şifreniz ile sisteme giriş yapabilirsiniz.
UŞAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAŞTIRMA, BİLGİ SİSTEMLERİ, SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLMESİ VE HALK SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ.
IP PBX FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi.
Sipariş Takip Programı
BİLGİ İŞLEM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
BİLGİ VE HABERLEŞMESİNİN ÖNEMİ
Yükseköğretim Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
YARDIM MASASI Internet Explorer tarayıcısı açılır ve Yardım Masası adresi yazılarak sayfası açılır. Gelen.
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI ESER İSTEK KILAVUZU.
ÖĞRENCİ GİRİŞİ ÖĞRETMEN GİRİŞİ.
U Y A R I Takibeden slaytlarda anlatılan internet explorer/proxy ayarları yapıldıktan sonra ancak KHÜ Kütüphanesi tarafından izin verilen web sayfalarına.
PADOR-Potansiyel Başvuru Sahiplerine Ait Verilerin Online Kaydı
KESTEL BELEDİYE BAŞKANLIĞI.  Kestel Belediyesi adlı kablosuz ağa bağlanılması gerekir.  İstemcilerin IP, Ağ Geçidi ve DNS ayarlarını otomatik alması.
AŞINET KULLANICI web adresinden giriş sayfasına ulaşınız.
ŞANLIURFA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ E-POSTA KULLANIM SUNUSU
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ DÖNEMİ DERS SEÇİMİ HAKKINDA AÇIKLAYICI BİLGİLER.
BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI TEKNİK SERVİS. TEKNİK SERVİS FAALİYETLERİ - 1 Bakanlığımıza bağlı birimlerde; - Bilgisayar donanım arızaları, - Bilgisayarların.
KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ TEDARİK YÖNETİM ZİNCİRİ
3D EYES 3D EYES KURULUM SUNUMU Murat GÜLCİ
BİLGİSAYARI AÇMA - KAPATMA
HARCAMA YÖNETİM SİSTEMİ Süleyman Demirel Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Isparta, 2012.
Tablet aktivasyonu yardım sayfası
İnternet'e Bağlanmak İçin Neler Gereklidir?
DENETİM MASASI Windows XP - 7.
Gaziçiftliği Anadolu Lisesi. TABLET TESLİMİ ve AKTİVASYON İŞLEMİ Tabletinizi Md. Yrd. Metin AKTÜRK’ten alınız. Tabletinizi alırken teslim tutanağını imzalamayı.
Windows XP Konu: Denetim Masası Windows 8 Windows XP Windows 7.
Elektronİk Kamu AlImlarI Platformu
DENETİM MASASI   Kendimize ait olan bir bilgisayarın özelliklerini görmek ve çeşitli ayarlamalar yapmak için DENETİM MASASI kullanılır.
Bilgisayar Ağları.
Tablet aktivasyonu yardım sayfası
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
Eğitim Hizmetleri Yönetim Sistemi (EHYS) Ramazan ÖZKAN Bilgisayar Mühendisi (23-26 Mart 2015) Manavgat.
5. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (TASARIM AŞAMASI).
Anahtarlama Cihazları ile Laboratuvarların Internet Bağlantısının Etkin Kullanımı Fatih Ertam Akademik Bilişim 2013 Akdeniz Üniversitesi.
U Y A R I Takibeden slaytlarda anlatılan internet explorer/proxy ayarları yapıldıktan sonra ancak KHÜ Bilgi Merkezi tarafından izin verilen web sayfalarına.
6. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (TASARIM AŞAMASI).
LAN (Yerel Alan Ağı) Nedir?
TEFBİS DÖNER SERMAYE İŞLETMELERİ MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ
Bilgisayara bilgilerimizi saklayabiliriz.
4. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (TASARIM AŞAMASI).
TABLET TESLİMİ ve AKTİVASYON İŞLEMİ
Tablet aktivasyonu yardım sayfası
PROJE GELİŞTİRME VE YÖNTEMİ II
1-Aktivasyon yapılabilmesi için, kablosuz ağ olmalıdır.
Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi İnternetten Danışman Kayıt Yenileme Onayları.
WİNDOWS SERVER 2003’te KULLANICI VE GRUP HESAPLARI.
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
BİLGİSAYAR Kendisine verilen bilgiler üzerinde aritmetiksel, mantıksal ve karşılaştırma işlemleri yaparak sonuçları çıktı birimlerine gönderen elektronik.
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı Birliğimiz ile KTÜ arasında yapılan protokolle Kamu Yönetimi ve İşletme dallarında yapılan “Uzaktan Öğretim.
SHU. Seyit ULUPINAR Ankara Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Kasım Webinarı Ü. Esra KÖROĞLU - Alparslan MESRİ.
NetKafem Kullanımı Basit, Maliyeti Düşük, İşlevleri Güçlü
Proje Oluşturma ve Yönetimi
Yerel Alan Ağı Altyapı Sorumlu Firma Sentim Bilişim Sorumlu Firma Yöneticisi Ahmet Cimilioğlu Cep Tel: Arıza Kaydı Setim Çağrı Merkezi:
Tablet Uzaktan Yönetim Yazılımı (Mobil Device Management)
Giriş Yapıldıktan sonra gelen EBA Ana sayfasından kullanıcı ismine tıklanıldığında açılan menüden öğrenci şifre seçilir Tablet aktivasyon İşlemleri Öğretmenlerin.
SAĞLIK NET GÖNDERİMİ İÇİN HEKİMLERİN YAPMASI GEREKENLER
Airties Air5750 Modem Kurulumu
Giriş ve Çıkış Birimleri
GPS 301 A Akıllı Çocuk Telefonu Hızlı Kurulum
İçerik Yönetim Sistemi
SİGORTACILIK İÇİN FARKLI BİR GELECEK TASARIMI
BİLGİSAYARDA DONANIM ve YAZILIM
BOZOK ÜNİVERSİTESİ Merkezi Kimlik Doğrulama Sistemi
ÇEVRE BİRİMLERİ VE SORUNLARI HAZIRLAYAN  SEDANUR SOYUK.
Öğretim Yılı Oryantasyon Programı
112 ÇAĞRI MERKEZİ ARAMALARINDA EŞ ZAMANLI KONUM BULMA
DENGE GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN BİREYLER İÇİN AKTİVİTE TESPİTİ
Sunum transkripti:

3. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (ANALİZ AŞAMASI)

Canan SULAR Mehmet Erdem KAYA Ömer Can AK Seval ÇETİN Süleyman DİRİK

 Yapılması planlanan proje ihtiyaç dolayısıyla ortaya çıkmıştır  Taşra da bulunan kamu kuruluşları, küçük-orta ölçekteki işletmeler ve üniversite yerleşkeleri incelenmiştir,  İncelenen sorunlar kullanıcılar ve bilgi işlem personeli olarak iki açıdan ele alınmıştır, 1- Kurumlarda çalışan personeller teknik destek ekibinden arızalara çabuk müdahale edilmesini, Aradıklarında bilgi işlem personeline ulaşmakta zorluk çekmemek, kolay ve daha pratik şekilde arızanın bildirilip personelin yönlendirilmesini arzulamaktadırlar.

2- Bilgi işlem biriminde veya teknik servislerde çalışan personeller ise iş dağılımının adaletli bir şekilde yapılmasını, kullanıcılardan sürekli telefon numaraları, oda numaraları ve bilgisayar adlarını istemelerinin ek bir külfet getirdiğini belirtmektedirler.  Acil durumlarda ulaşılabilmesi için kurumda çalışan personellere şahsi cep telefonu numaralarını vermeleri gerektiğini dolayısı ile de izinli oldukları dönemlerde de zaman zaman rahatsız edildiklerini ve ayrıca arıza takip sistemleri için ek cihaz kullanmak istemediklerini dile getirmişlerdir.

 Kullanıcıların öncelikle arıza kaydı açmaları için kullanıcı kayıtlarının olması gerekmektedir. Tasarlayacağımız ilk arayüzde aşağıda belirlediğimiz alanlarla bir kullanıcı kaydı gerçekleştirmeyi düşünmekteyiz.  İsim-soyisim,   Şifre  Telefon no  Bilgisayar adı port numarası

1)Bilgisayar çalışmıyor a-kablo bağlantıları sorunlu b-elektrik gelmiyor c-kasa çalışıyor ama monitörde görüntü yok d-kasa açılırken uyarı sesleri geliyor 2)Ağ bağlantısı yok a-Ağ kablosu takılı değil b-Ağ bağlantısı var internet yok

3)Yazıcıya cıktı gönderemiyorum a-Kartuş-toner uyarısı b-Bağlantı hatası 4)Projeksiyon açılmıyor a-Projeksiyon mavi ekran yansıtıyor B-Monitorde görüntü var Projeksiyonda yok

5)Dış donanım birimleri çalışmıyor a-Klavye b-Mouse c-Speaker d-Kulaklık 6)Yazılım hataları a-Microsoft Office b-Adobe c-Java d-İşletim sistemi e-Medya oynatıcı

 1-Yöneticiler oluşturulacak  2-Teknisyenler oluşturulacak  3-Kullanıcılar oluşturulacak  4-Kullanıcılar kaydolduktan sonra yöneticiler kullanıcıları onaylayacak

 5-Kullanıcı sayfalarında arıza menüleri ve menülerin içeriğinde bir textbox oluşturulacak. Açıklama yapılması için. (Yapabilirse bir de fotoğraf eklenebilecek.)  6-Kullanıcılar arızaları belirttiğinde her arızanın bir kodu olacak ve üyelerden ayrı bir veritabanınında tutulacak.

 7-Arızaların sonlandırılıp sonlandırılmadığına ve 24 saat geçmişse eğer müdahale edilip edilmediğine dair 1 veya 0 kayıtları oluşturulacak.  8-Teknisyen sayfalarına sıra ile düşmesini sağlanacak.

 9-Yöneticiler teknisyenleri ekleyip çıkartabilecekler.  10-müdahale edilen tüm arızalar geçmiş klasörlere düşüp eski veri tabanından silinecek.