GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KONU: UZAKTAN EĞİTİM TÜRLERİ
Advertisements

WEB SERVİCE İDRİS YÜRÜK MAHMUT KAYA.
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
Bora GÜRSEL CBÜ BAUM Proje Yöneticisi
REMZİ BAYRAKTAR TİCARET MESLEK LİSESİ 2011 / 2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI ATAŞEHİR – 2012.
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
SUNAR….
Güvenli ve Pratik Web’de çalışma saatleri için;
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
Temiz Su Türleri Koruyucuları
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
KOBİ – ŞİRKET PORTALI BİTİRME PROJESİ EMRE UYUMAZ & ANIL GÜR.
SIFATLARIN ÜSTÜNLÜK DERECELERİ
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi Kullanıcı Giriş İşlemleri.
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
WEB PROGRAMCILIĞI.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
Veri Tabanı Programcılığı
Web Tasarımı ve Adobe Muse
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi
E-POSTA ADRESİ NASIL ALINIR?
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
Fatih Karaokur - Computer Teacher
GÜLTEN ÖZAYDIN ÇOK PROGRAMLI LİSESİ MESLEK SEÇİMİ SUNUMU HAZIRLAYAN PSİKOLOJİK DANIŞMAN VE REHBER ÖĞRETMEN EBRU GÖKER.
Bilgi Nedir ? Öğrenme, araştırma veya gözlem yaparak elde edilen sonuç.
BİLGİ-İŞLEM E-POSTA KURULUMU 1.Adım: Outlook u açıyoruz ve «Araçlar» --> «Yeni bir hesap oluştur»a veya «hesap ekle» tıklıyoruz.
Bilişim Teknolojileri Alanı Bilişim sektörünün ihtiyaç duyduğu nitelikli meslek elemanlarına, gerekli olan mesleki yeterlikleri bilimsel ve teknolojik.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
TUANA BİLİŞİM GURURLA SUNAR inceleyin ve Gominisite Yeni Nesil Web Sitesidir Gominisite ile web sitenizi kendiniz yönetebilir ve güncelleyebilirsiniz.
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
OYUN GELİŞTİRME DÖKÜMASYONU BUKET ALBAYRAK 17.BÖLÜM BCO623.
Kullanıcı Kılavuzu: Hızlı İpuçları
Penetrasyon Testleri Erçin DİNÇER.
HÜDAVEND HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANININ AMACI:
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
WEB TASARIMI AJAXTOOLKIT KULLANIMI Savaş TUNÇER.
DİYARBAKIR TANITIMI. İZLEDİĞİNİZ VE DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
I Ğ DIR ÜN İ VERS İ TES İ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DA İ RE BA Ş KANLI Ğ I Kütüphane kullan ı m ı ve elektron İ k kaynaklara er İŞİ m Kütüphanec İ : Ercan.
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
TEST.
Sunum transkripti:

GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu Yasemin Atakul S. Zafer Yılmaz

MODÜL : Bilgisayar ağları ve İnternet HEDEF 1: Bilgisayar ağları ve İnternet’in gerekliliğini kavrayabilme HEDEF 2: İnternet üzerinde kullanılan servisleri tanıyabilme HEDEF 3: Web kaynaklarını bulabilme

Tamamlanmış ortamın tanıtımı Hedefler, network evi ve evin odaları olan; arama odası, e-posta odası ve bilgi odasında kazandırılmaya çalışılmaktadır. Bu odalarda yer alan tabelalarda kullanıcının ihtiyacı olan bilgiler ve bu bilgilere dair bağlantılar yer almaktadır.

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tasarımda izlediğimiz süreç İlk olarak grupca oyunumuzdaki focus ve hikayeyi belirledik. 3D ortamının kağıt üzerindeki halini oluşturduk. Oyunumuzda kazandırmak istediğimiz hedefler doğrultusunda gerekli araştırmaları yapıp, oyunumuzda sunacağımız içeriği belirledik.

Tasarımda izlediğimiz süreç Oyunumuzdaki 3D ve 2D ortamı kısımlarının nasıl olacağına dair arayüz tasarım belgemizi hazırladık. Arayüz tasarım belgesi doğrultusunda oyunumuzun 3D ve 2D ortamını inşaa ettik. 5 kişiye kullanışlılık testimizi uyguladık.Bu kullanışlılık testi sonuçları doğrultusunda oyunumuzdaki gereken değişiklikleri yaptık.

Süreçte iyi giden olaylar Planlı ve düzenli çalışıldı. Görevler zamanında yerine getirildi. İçeriği oluşturmada zorlanmadık. QA ‘ daki nesneler yeterli olduğundan nesne sıkıntısı yaşanmadı.

Süreçte iyi gitmeyen olaylar Oyunu geliştirmek için internet gerekli olduğundan çalışma zamanlarımız sınırlıydı. Grup elemanlarının ortak boş zamanlarının az olması.

Bir daha ki sefere neleri farklı yapardık? Daha fazla içerik sunmak isterdik. Daha etkileşimli bir ortam yaratmak isterdik. Kullanışlılık testini daha fazla kişiye uygulayıp, oyun üzerinde daha iyi sonuçlar elde etmeye çalışırdık.

Teşekkürler…