YÜKSEK SADAKAT KONSERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Advertisements

Online İletişim Eğitimi
14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus. Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama,
Sosyal Medya.
ALTINORDU FİKİR ATÖLYESİ -ALFA-
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
TÜRKİYE MASA TENİSİ FEDERASYONU
Yeni yıl akşamı fizy ile “karaoke yılbaşı partisi” düzenliyoruz
GLOBAL GİRİŞİMCİLİK HAFTASI Etkinlik El Kitabı 2014
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
STREETBALLİSTANBUL 26 TEMMUZ – 1 AĞUSTOS BOSTANCI SAHİL 2010 DÜNYA BASKETBOL ŞAMPİYONASI ÖNCESİNDE.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi ………………………..Belediyesi Türkiye Badminton Şampiyonası (1 ) …………..Bld.Spor Günleri ( Badminton Eğitimi) ( 2 ) ………………………………..’da.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Milli, Başarılı, İhtiyaç sahibi “BİR SPORCUYA DA SEN BURS VER” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
Türk Beyin Takımı Temsilcilik Sistemi
SOSYAL MEDYA.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
TURKCELL Proje Önerileri.
Sponsorluk 1.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
Ataşehir Rotary Dönemi Tanıtım Sunumu
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Milli Takımları Malzeme, Kıyafet, Burs,Yemek, İçecek, Kargo, Sağlık,Ulaşım vb. Sponsorluğu İsim Hakkı.
Eğitim Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Akademik Danışmanı Yrd.Doç.Dr. Aslan KAPLAN Topluluk Başkanı
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Mahalleler arası Badminton Turnuvası İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları: Projenin İsim.
KONUTKENT İLKOKULU. Comenius, Avrupa Birliği Bakanlığı bünyesindeki Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yürütülen ve finanse edilen bir programdır. Uluslararası.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu Badminton Online Oyun CD’si İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü - Sponsor.
Selçuklu Gazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Rehberlik Servisi
YILDIZ TINAS İZMİROĞLU ANADOLU LİSESİ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
2014 – 2015 ÖĞRETİM YILI TANITIM VE YÖNELTME KOMİSYONU TOPLANTISI
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜŞAVİRLİĞİ ETKİNLİK VE ÇALIŞMALARI ( )
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
* Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Mayıs raporundan alınmıştır fizy.com PV : imp / ay UV : kişi / ay.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Nokia C7 Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Aralık raporundan alınmıştır. PV : imp / ay UV :
Mezun Web Yönetimi Mezun Veri Tabanı Yönetimi Mezun Bilgi Güncelleme Mezun Analizleri oluşturulması ABD Mezunlar Buluşması Müzede Buluşma Mezunlar Algı.
SPOR ETKİNLİK ENDÜSTRİSİNİN ÖZELLİKLERİ
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
Etkinliğe 300 kişinin katılımı hedeflenmektedir. Katılımcı detayı aşağıdaki gibi beklenmektedir. Katılım düzeyi olarak Kamu kurumlarının ilgili Genel.
GELECEK SPONSORLUK DOSYASI. Biz Kimiz? Bizler Türkiye’nin dört bir yanından toplanmış bilim meraklısı gençleriz. Yeni fikirler ve projeler üreterek yarışmalara.
TEKNOPAZARDESTEĞİ HAZİRAN 2016 ANKARA. Teknolojik Ürün, Tanıtım ve Pazarlama (TEKNOPAZAR) Destek Programı Bakanlığımıza bağlı Bilim ve Teknoloji Genel.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
OKULUN GENEL GÖRÜNÜM RESMİ VE OKULUN AMBLEMİ KONULACAK.
SOSYAL MEDYA.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
KANUNİ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ YEŞİLAY TOPLULUĞU
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
connect to the virtual world
ODTÜ MEZUNLARI DERNEĞİ
Ahmetcan Beyin Tümörü İle Mücadele Derneği
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
Sunum transkripti:

YÜKSEK SADAKAT KONSERİ 60. YIL ANADOLU LİSESİ 29 MAYIS MARTI ŞENLİĞİ YÜKSEK SADAKAT KONSERİ

OKULUMUZ 60. Yıl Anadolu Lisesi 1984- 1985 yılında eğitime başlamıştır bugüne kadar toplam 3500 mezun vermiştir. İzmir’in en başarılı öğrencilerine ev sahipliği yapan okulumuz 800’e yakın öğrencisi ve 70’e yakın öğretim görevlisiyle eğitim öğretime devam etmektedir.

MARTI ŞENLİĞİ NEDİR? Okulumuzun kuruluşundan beri süregelen, her sene gerçekleştirilen geleneksel şenlik Öğrenciler tarafından organize edilip, spordan müziğe birçok etkinliğe ev sahipliği yaptığı için farklı okullardan da öğrencilerin ilgisini çeken organizasyon

GEÇMİŞ SENELERDE MARTI ŞENLİĞİ 2014 yılında Martı Şenliğine Başıbozuk grubu konser verdi. Gün boyu açık olan standlarda hem tanıtımlar hem de yemek servisleri yapıldı. 1000’e yakın katılımla çeşitli sponsorlar tarafından kurulan standlarda ürün satışı yapıldı.

MARTI ŞENLİĞİ ETKİNLİKLERİ TANITIM STANDLARI YÜKSEK SADAKAT KONSERİ ÖN GRUPLAR TURNUVALAR YARIŞMALAR SPONSOR ADI GEÇEN SÜRPRİZ HEDİYE ÇEKİLİŞİ

ÖNCEKİ ETKİNLİKLERDEN ÖRNEKLER BAŞIBOZUK NASUH MAHRUKİ

BİLGİ YARIŞMALARINDA ÜSTÜN BAŞARILAR MESLEK TANITIM KONFERANSLARI

OKULUMUZUN IZMIR GENELI BAŞARILARI

NEDEN SPONSOR OLMALISINIZ? İzmir’in en başarılı Anadolu Lisesi Genç kitlelere ulaşmak 2000’e yakın katılımcıyla gerçekleşecek konser Geniş katılımcı profili : İzmir’deki diğer liselerden öğrenciler, 60. Yılın öğrencileri, yüksek mertebelerde çalışan mezun kitlesi Okulumuzda yapılacak olan tanıtımlarda yer almada öncelik İnternetten canlı yayın

MARKAYA SAĞLANACAK FAYDALAR Bannerlar, flyerlar, spiderlar, roll up’larda logolar (Etkinlik boyunca) Etkinlik boyunca okul içi ve dışındaki brandada logolar Çevreye asılacak afişlerde sponsor adları Firma adının, logosunun; Facebook, Twitter ve okulun resmi sayfasında güncellenerek döndürülmesi. Basın ilanları(yerel gazeteler, web tv), şenlik afişlerinde logolar. Mithatpaşa caddesi üzerinde bulunan okulumuz üzerine asılacak brandalar üstünde marka adının bulunması.

BASIN ÇALIŞMALARI VE SOSYAL MEDYA Okul tanıtım videosunda yer alma. Twitter, Instagram gibi sosyal ağlarda sponsor adının geçtiği hashtag oluşturma Gazetelerin ve internet gazetelerinin sitelerinde bulunma Google Ads’de şenlik linkinde bulunma

ANA SPONSORLUKLAR PLATINIUM SPONSORLUK GOLD SILVER BRONZ

Platinium Sponsorluk (20.000-… TL) Etkinliğin isim hakkına sahip olma (Üniversiteler dışında eğitim kurumlarına verilmeyecektir.) Tüm reklam alanlarının %50’sinin Platinium Sponsor’a ait olması. Panel yapma hakkına sahip olması (Tüm okul öğrencilerinin katılımıyla düzenlenecek). Okul içinde 1 hafta boyunca ve etkinlik süresince stand açma hakkı. Sahne giydirmede sadece Platinium Sponsor’un logosu bulunması. İzmir’in en seçkin öğrencilerinin iletişim bilgilerinin firma tarafından talep etme hakkı.

GOLD SILVER BRONZ (10.000 - 20.000TL) (5.000-10.000TL) Etkinlik alanında afiş ve bayrak asma hakkı, Martı Şenliği kapsamında ve şenlik saatleri içinde okulda açılacak standlarda tanıtım imkanı (%25) Tanıtım videosunda yer alma ve web sitesinde bannerda logo bulundurma hakkı Etkinliğin alt dallarının isim hakkı (Örn:Rolex En tarz yarışması.) Tüm okul öğrencilerinin katılımıyla gerçekleştirilecek panel yapma hakkı Basın ve sosyal medya için hazırlanan tüm dökümanlarda logosu yer alma Etkinlik alanında afiş ve bayrak asma hakkı, Martı Şenliği kapsamında ve şenlik saatleri içinde okulda açılacak standlarda tanıtım imkanı (%15) Etkinlik alanında afiş ve bayrak asma hakkı, Martı Şenliği kapsamında ve şenlik saatleri içinde okulda açılacak standlarda tanıtım imkanı (%10) GOLD SILVER BRONZ (10.000 - 20.000TL) (5.000-10.000TL) (2.000 – 5.000TL)

Stand Açma Payı (1.000 TL) İzmir’in en seçkin öğrencilerinin iletişim bilgilerini elde edebilme. Üniversitelerin hedef kitlesi olan okulumuz öğrencileri ile bir araya gelerek tanıtım yapma. Mezunlarımızın çocukları ve yakınlarıyla bir araya gelme. Banner, flyer ,spiderlarda gün boyunca kurumun adının yer alması.

MARTI FEST’ Siz de Martı Şenliği’mizin bir parçası olun ve 60’lı olmanın gururunu bizimle paylaşın.