EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI. MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ISTE.
Advertisements

İNTERNET ADRESLERİ.
“ Dünyada herşey için, medeniyet için, hayat için, başarı için en gerçek yol gösterici ilimdir, fendir. İlim ve fennin dışında yol gösterici aramak gaflettir,
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI
Doğrudan Dış Yatırım Bir firma yabancı bir ülkede bir ürünü üretmek ve/veya pazarlamak için tesislere yatırım yapıyorsa, buna doğrudan yatırım denir.
Mustafa Akgül Linux Kullanıcılar Derneği LINUX, E-DEVLET VE BİLGİ TOPLUMU.
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
UZAKTAN EĞİTİME GİRİŞ VE KAVRAMSAL ÇERÇEVE
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
İNGİLTERE’ DE E-DEVLET
1 Bilgi İletişim Sektörü’nde Ar-Ge C. Müjdat Altay 21 Şubat 2007.
PAZAR RAPORLARI_2013.
ALEXANDER KÜHNEL Genel Müdür HİFAŞ
ISTE.
OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİK LİDERLİK ÖZ YETERLİLİKLERİ
1 BASINTOPLANTISI 5 Kasım 2012 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Hannover-Messe International Istanbul.
ÜLKEMİZDE MEYVE SUYU TÜKETİMİ VE İHRACAT ORANLARI
MEB - Intel Öğretmen Programı
Mobil Öğrenme m-öğrenme
Alvin TOFFLER Diyor ki;
İlköğretim Okul Müdürlerinin Teknoloji Liderliği Davranışları Bu çalışmanın amacı, ilköğretim okul müdürlerinin okullarında eğitim teknolojilerinin sağlanması.
E-Öğrenme Nedir?
Dünyada Okul Öncesi Eğitim
TÜRKİYE YATIRIM DESTEK VE TANITIM AJANSI
Comenius Programı Onur AYDEMİR
21. Yüz Yıl Eğitimi Eski Yaklaşım:  Öğretmen ve müfredat odaklılık  Pasif alıcı konunda öğrenme  Bireysel işler ve çalışmalar  Bilgi kazandırmak 
Dr. Cemalettin MADEN Türkiye UDS Üyesi
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
ÜLKE,MİLLET,DİL,BAŞKENT
Nükleer Teknoloji Bilgi Platformu
İNTERNET.
İNTERNET ADRESLERİ VE YAPISI
RÜZGAR ENERJİSİ.
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
İLAÇ VE ECZACILIK BAŞKAN YARDIMCILIĞI
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM
Harun ÇAKIR MEB - Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI.
“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
EMRE AYDIN.
İnternet Nedir? Hazırlayan: Fatih ARIKAN Bilişim Teknolojileri Öğrt.
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
BİLGİ TOPLUMU VE DİJİTAL VATANDAŞLIK.
KISIM 3 Bilişsel Gelişimi Arttırma
Ovid Training Dept OvidSP Nedir?. 2 Gündem Bu 6 dakikalık eğitimde şunları göstereceğiz: –OvidSP Nedir? –OvidSP’yi kim sunmaktadır? –OvidSP’yi hangi profesyoneller.
EBA (Eğitim Bilişim Ağı) Portalının Tanıtım Semineri
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
TEKNO FARKLILAŞTIRMA Ideal 2015 Amasya Üniversitesi Kasım 2015.
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ BAŞLICA BİLEŞENLER
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
TOEIC® SINAVI BİLGİLENDİRME SUNUMU
ÖSS-1 COĞRAFYA ÜLKELER ve İKLİMLER
DÜNYADA ve TÜRKİYE’DE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI
 Internet’e bağlı kuruluşlar değişik gruplara ayrılabilir ve bir kuruluşun internet adresi, o kuruluşun ait olduğu guruba göre ilgili kısaltmalar içerir.
Mahmut BİLEN. Ders Değerlendirme Biçimi Vize %70 Ödev%10Dönem içi %50 Quizler%20 Final%50Dönem Sonu%50.
Öğr. Gör. Canan ASLANYÜREK
ENGELLİLERİN İSTİHDAMINA YÖNELİK DENEYİMLER Prof.Dr.Kamil Ufuk BİLGİN
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ
Dünya’da ve Türkiye’de Halı Üretimi
Dersimizin Amacı İş sağlığı ve güvenliğinin temel prensiplerini ve güvenlik kültürünün önemini kavramalarına yardımcı olmaktır.
İkili Ticaret İstatistiki Kıyaslama (2016 yılı)
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİSİNİN ETKİSİ
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
TÜRKİYE İSTİHDAM VERİLERİ
Nüfus : Temel Konular 2025 Yılı Nüfus Tahmini : 8.3 Milyar
Mustafa Tunalı İ.H.O. Bilişim dersi Ödevi Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F Numara:19 Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F.
STEM NEDİR? SUNU rehberlikservisim.com.
1914 I. DÜNYA SAVAŞI 1918.
Sunum transkripti:

EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI

MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet

Hedeflenen Beceriler O dönem çocuklarımıza kazandırılması hedeflenen beceriler ile günümüzde kazandırılması hedeflenen beceriler arasındaki farklar nelerdir? 21.Yüzyıl Becerileri

Çocuklarımıza, bireysel öğrenmelerini gerçekleştirirken teknolojiden bir araç olarak nasıl yararlanabileceklerini öğretmeliyiz. Materyal Kullanıcı (Öğrenci) Kullandırıcı (Öğretmen) Teknoloji İle Rehberlik

Dijital Uçurum

1997 Okullara BT Sınıfları 2008 Okul Internet bağlantıları E-İçerik Geliştirme E-okul Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı e Öğrenme Teknoloji Destekli Sınıflar 21. Yüzyıl Eğitimine Geçiş BT Yatırımı Tarih e-Öğrenme

İnternet Kullanıcı Sayısı ÜlkeKişi (milyon)ÜlkeKişi (milyon) 1. ABD Çin Japonya ABD Almanya Japonya İngiltere Brezilya Kanada Almanya Avustalya İngiltere Fransa Rusya Hollanda Fransa Güney Kore Güney Kore İsveç Türkiye25.405

Nasıl Bir Eğitim / Okul ? Sürekli Mekan ve Zaman Bağımsız Nitelikli Tüm öğrenme kanallarını destekleyen Uyarlanabilir Bireye göre özelleştirilebilir

1- Öncelikle inan (dır) mak, 2- Desteklemek ve yönlendirmek, 3- Teşvik etmek, 4- Dış etmenleri değerlendirmek. Neler Yapabiliriz?

Sonuç  Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır.  Başarılı bir yönetici, iyi bir öğretmen olmalıdır.  Başarılı bir yönetici, iyi bir öğrenci olmalıdır. “21. Yüzyılda okumamış (cahil) olarak okuyup yazamayanları değil; öğrenmeyen, öğrenemeyen ve yeniden öğrenmeyenleri adlandıracağız.” Alvin Toffler

Teşekkür Ederim…