EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet
Hedeflenen Beceriler O dönem çocuklarımıza kazandırılması hedeflenen beceriler ile günümüzde kazandırılması hedeflenen beceriler arasındaki farklar nelerdir? 21.Yüzyıl Becerileri
Çocuklarımıza, bireysel öğrenmelerini gerçekleştirirken teknolojiden bir araç olarak nasıl yararlanabileceklerini öğretmeliyiz. Materyal Kullanıcı (Öğrenci) Kullandırıcı (Öğretmen) Teknoloji İle Rehberlik
Dijital Uçurum
1997 Okullara BT Sınıfları 2008 Okul Internet bağlantıları E-İçerik Geliştirme E-okul Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı e Öğrenme Teknoloji Destekli Sınıflar 21. Yüzyıl Eğitimine Geçiş BT Yatırımı Tarih e-Öğrenme
İnternet Kullanıcı Sayısı ÜlkeKişi (milyon)ÜlkeKişi (milyon) 1. ABD Çin Japonya ABD Almanya Japonya İngiltere Brezilya Kanada Almanya Avustalya İngiltere Fransa Rusya Hollanda Fransa Güney Kore Güney Kore İsveç Türkiye25.405
Nasıl Bir Eğitim / Okul ? Sürekli Mekan ve Zaman Bağımsız Nitelikli Tüm öğrenme kanallarını destekleyen Uyarlanabilir Bireye göre özelleştirilebilir
1- Öncelikle inan (dır) mak, 2- Desteklemek ve yönlendirmek, 3- Teşvik etmek, 4- Dış etmenleri değerlendirmek. Neler Yapabiliriz?
Sonuç Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğretmen olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğrenci olmalıdır. “21. Yüzyılda okumamış (cahil) olarak okuyup yazamayanları değil; öğrenmeyen, öğrenemeyen ve yeniden öğrenmeyenleri adlandıracağız.” Alvin Toffler
Teşekkür Ederim…