GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
NE GEREK VAR GRUBU Buket Akcengiz
Advertisements

TOPRAKTAN YAPRAgA YOLCULUK: DOgA HAZİNELERİ
Hazırlayan: Emin Deniz Aktaş 4-A 63
İNSANLAR İŞLEYEREK MADDEYİ DEĞİŞTİREBİLİR
GÖRSEL SANAT ETKİNLİKLERİ
GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.
1.HAFTA GRUP ÜYELERİ BETÜL BÜŞRA AKTAŞ :
ETKİNLİĞİ HAZIRLAYANLAR
HAZIRLAYANLAR Muhammet TOKAY Oktay YÜZLÜ Tolga KABAKCI Yusuf ZORBA
ORMAN HAFTASI AĞAÇLAR NASIL BÜYÜR ?.
ÜÇÜNCÜ BOYUT ( Origami ile piyano yapımı)

MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
EBRU / ÂB RÛ / EBRÎ BOGATUR.
D. MADDENİN DEĞİŞİMİ 1. Eldiven; plastik, deri, yün ve yapay kauçuktan üretilebilmektedir. Eldiven yapımında farklı maddeler kullanılmasının sebebi nedir?
Doğada bulunan yer altı ve yer üstü kaynaklarındaki bir çok madde canlıların ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır. Doğadaki maddelerde çeşitli değişiklikler.
HAZIRLAYANLAR; ÖZNUR YİĞİT YASİN TOPCU SEZER ORAL TAHİR AKTAŞ.
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ 1.ÖĞRETİM
CANAN TEKİN FATMA SUBAŞI HACER MALAK MELEK ÜLKÜ
GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.
Hazırlayanlar… Tayfun DONAT Tayfun ÇAKIROĞLU Oğuz DURMAZ.
ETKİNLİK 1 İPLE RESİM YAPMA.
SINIFA YAPTIRDIĞIMIZ ETKİNLİKLER
GÖRSEL SANATLAR MEHMET KURTBOĞAN.
1.İnsanlar işleyerek maddeyi değiştirirler
GÖRSEL SANATLAR DERSİ Hazırlayanlar: Şüheda Yılmaz
Hazırlayan: Selime KALAYCI
GRUP RENGARENK. BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ GÖRSEL SANATLAR DERSİ GRUP ETKİNLİĞİ.
Doğal ve Yapay Maddeler
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ “CD İLE NESNE YAPIMI”
Görsel Sanatlar Dersi Bireysel Etkinlikler
MAYIS - HAZİRAN BÜLTENİMİZ.
MADDENİN DEĞİŞİMİ İnsanlar İşleyerek Maddeyi Değiştirirler
Görsel Sanatlar Dersi Etkinlikler
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ETKİNLİKLER
Hazırlayan : Merve YILDIZ Danışman : Prof.Dr. Kerim ÇETİNKAYA
AYŞENUR SELVİ GÜLÇİN MANAV MELİKE YÜKSEL
VİNCENT VAN GOGH YILDIZLI GECE
Maddenin Değişimi.
BARIŞ KALENDERFEN VE TEKNOLOJİ 4.Maddenin Değişimi Çevremizdeki maddelerin büyük bir kısmı doğada kendiliğinden oluşur. Örneğin, toprak, ağaç, su, maden.
Büşra KOCABOZ Okul Öncesi Öğretmenliği 3. Sınıf 2
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ETKİNLİKLERİ
GÖRSEL SANATLAR 1. SINIF.
GÖRSEL SANATLAR ETKİNLİKLERİ
ESRA AYDİN Fen ve Teknoloji. ESRA AYDİN Fen ve Teknoloji Çevremizdeki maddelerin büyük bir kısmı doğada kendiliğinden oluşur. Örneğin, toprak, ağaç, su,
Mehtap İŞMARCI Görsel Sanatlar Öğretmeni
SANAT TARİHİ Nurdan Gül Kökten.
1- DOĞAL MADDELER Doğada olduğu şekliyle kullandığımız maddelere doğal maddeler denir. Örneğin: ağaç, deri, pamuk, kaya, buğday, demir, alüminyum,
GÜZEL SANATLAR İÇERİSİNDE EDEBİYATIN YERİ  YE Şİ M ÖZDEM İ R  BA Ş AK Ş EH İ R ANADOLU L İ SES İ.
B TEMASI BENİM EŞSİZ YUVAM B TEMASI BENİM EŞSİZ YUVAM.
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
DOĞAL MADDE VE YAPAY MADDE.
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ RESİM-İŞ ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI
RENK BİLGİSİ.
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
4.Maddenin Değişimi Çevremizdeki maddelerin büyük bir kısmı doğada kendiliğinden oluşur. Örneğin, toprak, ağaç, su, maden gibi maddeler doğanın bir parçasıdır.
4.Maddenin Değişimi Çevremizdeki maddelerin büyük bir kısmı doğada kendiliğinden oluşur. Örneğin, toprak, ağaç, su, maden gibi maddeler doğanın bir parçasıdır.
Resimle İlgili Meslekler
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
1)BERİL EBRAR KÜBRA SAY 2)MERVE ÇALIŞKAN.
AÇIK-KOYU / IŞIK GÖLGE.
DOKU.
Başlık Düzeni Alt Başlık.
BRANŞ BÜLTENİ.
FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ HAZIRLAMA. Etkinlik 1: Rüzgâr Gücünü Gözleme.
Sunum transkripti:

GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF

ETKİNLİKLER 1. Deniz Altında Yaşam (Görsel Sanatlarda Biçimlendirme) 2. Kağıt Çubuklarla Heykel Yapıyorum (Görsel Sanatlarda Biçimlendirme) 3. Atatürk Takvimi (Görsel Sanatlarda Biçimlendirme)

DENİZ ALTINDA YAŞAM Kazanımlar 5. Doğal ve yapay (üretilmiş) nesneleri ayırt eder. 12. Görsel çalışmalarında doğal ve yapay nesnelerden yararlanabileceğinin farkına varır. 13. Duygu, düşünce ve izlenimlerini çeşitli görsel sanat teknikleriyle ifade eder.

DENİZ ALTINDA YAŞAM Öğrencilerden, deniz altını hayal etmeleri ve orada neler olabileceği konusunda konuşmaları istenir. Daha sonra doğaya çıkılarak değişik çakıl taşları, midye kabukları, ağaç kabuğu, bahçe toprağı, çeşitli yapraklar, ince ağaç dalları vb. toplanır. Toplanan malzemeler, deniz altını canlandıracak düzende resim kâğıdına yapıştırılır. Ardından, boş kalan alanları sulu boyayla boyayarak resmi tamamlarlar.

SAADET ÇAVDAR 2010010401069 ÖZGE TAŞLICALI 2010010401063 KÜBRA KARTAL 2010010401053 YASEMİN KURT 2010010401087 MERVE ÖZER 2010010401057

Örnek Etkinlikler