1 C1 DÜZEYİ SÖZLÜ SINAV DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ FORMU Atina-Tesaloniki 2013.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
C1 DÜZEYİ SÖZLÜ SINAVI Atina – Tesaloniki 2013 ΚΠ γ.
Advertisements

PARAGRAF.
C1 DÜZEYİ SÖZLÜ SINAVI Atina – Tesaloniki 2013 ΚΠ γ.
Sözlü sınav sırasında oluşabilecek olası sorunlar
Sözlü Anlatım Sınavının Amaçları
TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE DEĞERLENDİRME
ÖĞRENCİ BİLGİLENDİRME
İ.Ü.İstanbul Tıp Fakültesi Psikiyatri Anabilim Dalı
ÖĞRETİM ARAÇLARI VE ETKİLİ KULLANIMI
Bölüm4 – Sözlü üretim ve uyumlaştırma Bölüm 4 – Sözlü üretim ve uyumlaştırma Değerlendirmecilere açıklamalar ΚΠγ – Επιμόρφωση και Αξιολόγηση των Εξεταστών.
HUKUK Hukuk Okuryazarlığı - İmza -. Hukuk Okuryazarlığı - İmza Bir kimsenin herhangi bir belgeyi yazdığını veya onayladığını belirtmek üzere her zaman.
TARTIŞMA YÖNTEMİ.
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
=>SÖZCÜKTE ANLAM<=
ICAO LEVEL 4.
DUYGU KUMBARAMDA DOSTLUK BİRİKİYOR!
Bölüm4 – Sözlü üretim ve uyumlaştırma Bölüm 4 – Sözlü üretim ve uyumlaştırma Değerlendirmecilere açıklamalar Mart 2012 Ενημερωτικό δελτίο 8 ΚΠγ – Επιμόρφωση.
Sözlü Sınavlar Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
HAZIRLAYAN KEZBAN BİÇER
Eğitimde Program Geliştirme Ölçme ve Değerlendirme Boyutu
DİL ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
=>SÖZCÜK TÜRLERİ<=
=> SÖZCÜKTE ANLAM <=
CÜMLEDE ANLAM Ahmet Eren Köksal.
Doğru Çalışma Yöntemleri
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
TÜRKÇE DERSİ İLE HEDEFLENENLER.
Görüşme, uzman bir kişi veya araştırmanın denekleriyle genellikle karşılıklı konuşma yoluyla (yüz yüze, telefonla veya video konferansla görüşerek)
20 - PSİKO-MOTOR DAVRANIŞLARIN ÖLÇÜLMESİ
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
BURHAN ŞENOL PSİKOLOJİK DANIŞMAN. Okul öncesi dönem Çocukların çoğuna kıyasla daha geç konuşmaya başlaması Telaffuzla ilgili sorunlar yaşaması Sözcük.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Özel Yeteneklerin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı.
KISIM 4 Sınıfta Biliş. KISIM 4 Sınıfta Biliş BÖLÜM 12 Öğrenmek İçin Okuma.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Özel Yeteneklerin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı.
SAMSUN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
BÖLÜM 9 ERKEN ÇOCUKLUKTA BİLİŞSEL GELİŞİM. BÖLÜM 9 ERKEN ÇOCUKLUKTA BİLİŞSEL GELİŞİM.
Otizmin nedenleri, belirtileri ve tanılama
KISIM 4 Sınıfta Biliş. KISIM 4 Sınıfta Biliş BÖLÜM 11 Okumayı Öğrenme.
1. İlk Altı Ay a)Sıfır - Altı Hafta Bu dönemde bebekte refleksif, yani istem dışı ses çıkarma görülür.
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER ve ÖZELLİKLERİ
BURDUR REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER VE BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNE (BİLSEM) ÖĞRENCİ YÖNLENDİRİRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER.
Özel Yetenekli Birey Zeka, yaratıcılık, sanat, liderlik kapasitesi veya özel akademik alanlarda, yaşıtlarına göre yüksek düzeyde motivasyon, performans.
2.1 GİRİŞ Çevresel değişimler, kirlilik ve teknoloji insanlık ve doğa için kalıcı zararların ortaya çıkmasına neden olabilir. İnsanların bu gibi.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Özel Yeteneklerin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Özel Yeteneklerin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Özel Yeteneklerin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı.
ANLATIMA HAZIRLIK.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN ÖĞRETİLMESİ
Okuma bozukluğu olan çocuklar kelime tanıma, okuduğunu anlama ve tipik olarak da yazarken harf karıştırırlar. Bir yazıyı sözlü olarak okuduklarında yaşıtlarından.
İletişimsel Bakış - Eğitsel Bakış
SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
Programın Karşılaştırılması Sunusu
TÜRKÇE DERSİ İlkokul ve Ortaokul 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıflar
ANLATIMIN ÖZELLEKLERİ
TANITIM - KARŞILAŞTIRMA
DİKSİYON.
SANAT FELSEFESİSANAT FELSEFESİ Sanatçı Sanat Eserinin Özellikleri Ve NitelikleriSanat Eserinin Özellikleri Ve Nitelikleri.
İLETİŞİM TEKNİKLERİ.
Kişilerarası İletişimin Öğeleri
TÜRKÇE ÖGRETİMİ. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ TÜRKÇE EĞİTİM SEVİYELERİ TÜRKÇE EĞİTİM SEVİYELERİ A1 A1 A2 A2 B1 B1 B2 B2 C1 C1 C2 C2.
REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
BAFRA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
FEEDBACK (GERİ BİLDİRİM)
21. YY BECERİLERİ.
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
Sunum transkripti:

1 C1 DÜZEYİ SÖZLÜ SINAV DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ FORMU Atina-Tesaloniki 2013

SESBİLİMSEL EDİNÇ (ΠΡΟΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΝΙΣΜΟΣ)  Doğru sözcük vurgusu ve seslerin doğru sesletimi.  (Anlamın imce ayrıntılarını vermek üzere) çeşitli vurgu ve ezgi. SÖZLÜKSEL ÇEŞİTLİLİK VE DENETİM (ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΙΑ)  Doğru sözcük biçimi ve anlam.  Geniş bir sözcük dağarcığı kullanımı.  (Gerektiğinde) Deyimlerin ve konuşma dilinin kullanımı. DİLBİLGİSEL DOĞRULUK (ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ)  Dilbilgisel yapıların doğruluğu ve istenen anlamın aktarımı.  (Gerektiğinde) karmaşık tümce yapılarının kullanımı. UYGUN DİL (ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ)  Durum bağlamına uygun dilbilgisel yapılar ve söz varlığı.  Uygun kesit dili kullanımı ve (gerektiğinde) kesit dil değişimleri. BAĞLAŞIKLIK, BAĞDAŞIKLIK VE AKICILIK (ΣΥΝΟΧΗ, ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΛΟΓΟΥ)  İyi yapılandırılmış, tam bağdaşık konuşma.  Bağlaşıklık araçlarının etkili biçimde kullanımı.  Akıcı ve spontane bir konuşmada konu açabilme. 2

ETKİLEŞİM BECERİLERİ (ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ)  Uygun karşılıklı konuşma stratejilleri kullanır (konuşma başlatır, sürdürür, müdahale eder).  Fikir ve kişisel görüşleri tartışır.  Etkileşimi yönetir (gücendirmeden söz keser, açıklama yapar, doğrulama talep eder).  Muhatabıyla etkinli biçimde uzlaşır. BAŞKALARINA BİLGİ İLETME BECERİSİ (ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ)  Yunanca metinden ilgili bilgiyi seçer ve / veya özetler.  Bilgiyi durum bağlamına göre yeniden tartışır.  İgili bilgiyi yeniden iletir (yorumlayarak, çevirerek ya da orijinal kullanımından farklılaştırarak). 3

4 Değerlendirme Ölçeği 0-2: 0 = C1 düzeyi için yetersiz 1 = Yetkin 2 = Tam Yetkin Değerlendirme Ölçeği 0-3: 0 = C1 düzeyi için yetersiz 1 = Düşük Yetkin 2 = Orta Yetkin 3 = Yetkin