TAVAS KÖSE AHMETLER LİSESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖMER DERİNDERE ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ Osmancık/ÇORUM
Advertisements

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
EVCİLER İLKÖĞRETİM OKULU BRİFİNG SUNUSU
İVRİNDİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
Okulun Tarihçesi Okulumuz Uşak merkezde Cumhuriyet Mahallesi´nde kendi adını taşıyan sokak üzerinde bulunmaktadır.Yapımı 1995´te tamamlanmış ve 9 derslikli.
EMET ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL ORTAOKULU
OKUL AİLE BİRLİĞİ GÖREV VE YETKİLERİ
Yüksekova 50. Yıl Ortaokulu
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ABDULLAH GÜNAYDIN ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
HOŞ GELDİNİZ.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
EĞİTİM PERFORMANS DEĞERLENDİRME PROJESİ SUNUMU
1 SÖĞLE İLKOKULU. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek.
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
T.C. Ağrı-Patnos SÜTLÜPINAR İLKOKULU
1 Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü KURUM BİLGİLERİ.
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
AKYURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Hacı Akif Mahallesi Özdilek Caddesi Beyşehir/KONYA
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL İLKOKULU
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
YILDIZ TINAS İZMİROĞLU ANADOLU LİSESİ
KURUMDA YAPILAN FİZİKİ DEĞİŞİKLİKLER ÖNCEKİSONRAKİ.
DİCLE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DURABEYLİ İLKÖĞRETİM OKULU
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
OKULUMUZUN TARİHÇESİ   Okulumuz ilk defa 1942–1943 öğretim yılında Atatürk Bulvarında, şimdiki Arı Sineması’nın yerinde, eski durumuyla Ali KAYAALP’ın.
OKULUN TARİHÇESİ Okulumuz 1977 yılında mülkiyeti vatandaşa ait olan Kahramanmaraş-Adana yolu üzerinde bir evde Şekeroba Ortaokulu olarak hizmete açılmıştır.
Yıllar Disiplin kurulu toplanma sayısı Disiplin cezası alan öğrenci sayısı KınamaUzaklaştırma DİSİPLİN CEZASI.
Hasan Özbay İmam Hatip Ortaokulu
TOKİ KAYAŞEHİR ANADOLU LİSESİ
ÖĞRENCİDEN ARMAĞAN ANADOLU LİSESİ
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU VİZYONUMUZ Öğrencilerimizin, Türkiye Cumhuriyeti Devletine karşı görev ve sorumluluklarını bilen, sürekli gelişen ve değişime.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI HALKKENT İLKOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
ABDULKADİR KONUKOĞLU ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ. OKULUN TARİHÇESİ Abdulkadir Konukoğlu Anadolu Öğretmen Lisesi Eğitim Öğretim yılında Şehitkamil.
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
ÇANKIRI ANADOLU LİSESİ. MİSYONUMUZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde, çağdaş fikirlere açık, ulusal ve evrensel değerlere sahip, kendine güvenen,
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI CANDAN MERZECİ ORTA OKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
AKYURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
ADRES: 17 Eylül Mahallesi Servet Çırpan Caddesi No:74 TELEFON:
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
BRİFİNG DOSYASI İLİ: KARS İLÇESİ: DİGOR ADI: SORKUNLU İLK/ORTAOKULU EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI.
OKULUMUZDAN SUNGURLU KI Ş GÖRÜNÜMÜ-ÇORUM YOLU.
İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 44 Öğrenci Sayısı : 703 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 28 Fen Laboratuarı Sayısı :2 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı : 1.
Okul Tanıtım Bilgileri girilecek İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 18 Öğrenci Sayısı : 358 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 24 Fen Laboratuarı Sayısı :3.
 KİLİS MÜBECCEL – SUPHİ YAVAŞÇA SOSYAL BİLİMLER LİSESİ.
Akademik, sosyal, kültürel ve sportif başarıları her kesim tarafından kabul edilmiş, ilçemizde tercih edilen bir okul olmaktır.
OKULUN GENEL GÖRÜNÜM RESMİ VE OKULUN AMBLEMİ KONULACAK.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
KANUNİ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
Okul Tanıtım Bilgileri girilecek
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
ÖĞRETİM YILI CUMHURİYET İLKOKULU ORTAOKULU
Okul Tanıtım Bilgileri girilecek
Sunum transkripti:

TAVAS KÖSE AHMETLER LİSESİ TANITIM SUNUSU

Okulumuzun Tarihçesi Okulumuz, Kasaba Halkından Halıcı lakablı Ahmet URKAY tarafından yaptırıldı.Ahmet URKAY’ın isteği üzerine Köse Ahmetler Lisesi adı verildi. 1987-1988 Öğretim Yılında Köse Ahmetler İlkokulu olarak öğretime başlamış olup daha sonra ilkokulun kendi binasına taşınmasıyla 1992/1993 Öğretim yılında lise olarak öğretime devam etmiştir.

MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ Demokratik ,çağdaş,Atatürkçü bir yaklaşımla   teknolojiyi takip eden seçkin bir eğitim kurumu olmak ve ortaöğretim çağındaki bütün öğrencilerimizin bilgili, becerili, kendine güvenen bireyler olarak yetişmelerine fırsat tanımak ve her Türk çocuğunun; dünü tanımasını, bugünü  öğrenmesini, yarını paylaşarak nitelikli insanlar olarak yetişmelerini sağlamaktır. VİZYONUMUZ Ortaöğretim çağındaki her Türk çocuğunu,Türk milletinin kültürel, manevi ve demokratik değerlerini benimsemiş, Atatürkçü, bilimsel düşünceyi rehber edinmiş,ruh,beden ve zihin yönünden sağlıklı ve dengeli yetişmiş,doğayı ve çevreyi koruyup geliştiren,dünyanın her yerinde başarılı olacağına inanmış,kendine güveni tam bireyler olarak yetiştirmektir.

OKULUMUZUN MEVCUT DURUMU ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ DURUMUMUZ 2010-2011 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ DURUMUMUZ 2010-2011 YILI GENEL BİLGİLER DEĞERLER Erkek Kız Toplam Öğrenci Sayısı 43 25 68 Öğretmen Sayısı(İdareci Hariç) 4 6 10 Mevcut Derslik Sayısı 8 İhtiyaç Derslik Sayısı YOK Derslik Başına Öğrenci Say. 9 Öğretmen Başına Öğrenci Say. 7 ADSL bağlantı Durumu MEVCUT BTS Sınıfı Bilgisayar Sayısı 21 Adet Okulun Bina alanı (M2) 750 (2 Kat için 1500) Okulun Bahçe alanı (M2) 4065 Bahçe Oyun Araçları yok

TÜRKİYE GENEL SIRALAMASI TÜRKİYE GENEL SIRALAMASI BAŞARI DURUMU 2009 EŞİT AĞIRLIKLI TÜRKİYE GENEL SIRALAMASI OKUL ORTALAMA PUANI 174,629 SAYISAL 155,371 SÖZEL 181.052 2010 EŞİT AĞIRLIKLI TÜRKİYE GENEL SIRALAMASI OKUL ORTALAMA PUANI SAYISAL SÖZEL

SINAVA GİREN ÖĞRENCİ SAYISI Son 6 Yılın ÖSS Başarısı YIL SINAVA GİREN ÖĞRENCİ SAYISI LİSANS YERLEŞEN ÖN LİSANS AÖF YERLEŞ-TİRME ORANI 2006 23 1 %8,7 2007 2008 - 2009 16 %6,25 2010 21 3 % 28.57 2011 13 2 5 % 53.85

2009-2010 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEZUN ÖĞRENCİ İZLEME FORMU İlçe TAVAS Okul Adı KÖSE AHMETLER LİSESİ Okulumuzdan 2009-2010 öğretim yılında 21 öğrenci mezun oldu. Bu öğrencilerden 12’si herhangi bir yüksek öğrenim programına kazandı. 2010 yılı ÖSS başarı oranımız % 57 dir. ORTAÖĞRETİM KURUMLARI MEZUN ÖĞRENCİ İZLEME FORMU Mezun Öğrenci Sayısı Dört Yıllık Üniversiteyi Kazanan Öğrenci Sayısı Meslek Yüksek Okuluna Giden Öğrenci Sayısı Hiçbir Yüksek Öğretim Kurumuna Kayıt Olmayan Öğrenci Sayısı Kız Erkek Toplam 11 10  21  3   4 6  3  6  9 KAYDA DEĞER SPORTİF-KÜLTÜREL BAŞARILARI: 1- 2009-2010 Denizli Eğitim Gönüllüleri Derneğinin düzenlemiş olduğu fotoğraf yarışmasında üç fotoğraf sergilemeye değer bulundu ve sergilendi.

GÜÇLÜ YÖNLERİMİZ ZAYIF YÖNLERİMİZ ● Maddi imkansızlıklar

FIRSATLARIMIZ TEHDİTLERİMİZ Kasabanın sosyo-ekonomik düzeyi.

YAPILAN ÇALIŞMALARIMIZ 1-Başarı İzleme ve Veli Ziyaretleri 2-Kitapla Buluşma Vakti 3- Dershane Ziyaretleri 4- Nikfer Huzurevi Ziyareti 5- Öğrencilerin Üniversite Gezisi

Pamukkale Üniversitesine Yapılan Gezi

HEDEFLERİMİZ Amaç1:Okulun eğitim- öğretimde kalite ve başarı düzeyini artırarak ÖSS’deki sıralamasını yükseltmek. Amaç 2: Bulunduğumuz eğitim bölgesinin temiz olması ve ilçemizin sosyal, kültürel ve toplumsal gelişimine katkıda bulunmak ve okulu güzelleştirmek. Hedef 1 : öğrencilerin derslerdeki başarılarını sürekli olarak artırmak. Hedef 2 : ÖSS’de başarı oranını her yıl % 5 oranında artırmak ve % 55’den aşağı düşmemesi için gerekli çalışmaları yapmak. Hedef 3 : Tüm öğrencilerimize yaşamın en temel gereklerinden olan “öğrenmeyi öğrenme” bilincini aşılamak ve öğrenmeyi sevdirebilmek. Hedef 4 : Okulda daha temiz bir ortamın oluşturulması. Hedef 5 : Okul bahçesinin görünüşünü güzelleştirmek. Hedef 6 : Okulumuzu çevrenin gelişimine katkıda bulunan kültürel bir yapıya kavuşturabilmek Hedef 7: Velilerimizin okul ortamındaki yerlerini almalarını sağlamak. Hedef 8: Daha güvenli bir okul ortamı oluşturarak bu yönüyle tercih edilen bir okul olmak. Hedef 9: Sosyal ve sportif faaliyetlere öğrencilerimizin daha fazla katılımının sağlanması.

PLANLANAN ÇALIŞMALARIMIZ 1.Öğrenci ve ailelere yönelik seminer ve konferanslar -Motivasyon konulu seminer -Yeni LYS sistemi hakkında seminer. -Ergenlik psikolojisi ve sorunları konulu seminer -Üniversite yaşamı konulu konferans -Ailece sınava hazırlık semineri -Sınav kaygısı ve sınavla başetme yolları semineri -Başarı hikayeleri adlı seminer -Test tekniği ve zamanın iyi kullanılması hakkında seminer. 2-Öğrencilerin başarısı etkileyen nedenlerin ortaya konmasına yönelik anketler 3.Öğrencilerin devam ettikleri dersanelerin ziyaret edilmesi. 4.Özellikle son sınıf öğrencilerine yönelik üniversite gezi düzenlenmesi 5. Nikfer Huzurevinin Ziyaret edilmesi. 6.Okul içi futbol turnuvası 7.Okul masa tenisi takımının kurulması 8.Folklör ekibinin güçlendirilmesi 9.Milli Eğitimin düzenleyeceği yarışmalara katılımın sağlanması

SORUNLARIMIZ ÇÖZÜM ÖNERİLERİMİZ -Pencerelerin bir çoğunun ahşap ve çok yıpranmış olması -Her iki katın tuvaletleri de kötü durumda olup acilen tadilat gerekmektedir. -Okul dış cephe boyasının dökülmesi. -Laboratuvar giderinin atık su şebekesine bağlanması. -Arşif olarak kullanılan bodrum kısmında demir kapı bulunmaması. -Kalorifer sisteminde yedek pompa bulunmaması. -Okulda kadrolu öğretmen sayısının az olması. -Okulumuza,genelde ilköğretim başarısı düşük çocukların kayıt yaptırması,zengin ve başarılı çocukların bölge dışı okullara ve sınavla öğrenci alan okullara kayıt yaptırması okul başarısını etkilemekte. -Okul Aile Birliğinin herhangi bir gelirinin olmaması, planlanan çalışmaların gerçekleşmesini engellemektedir. -Okulda alınan disiplin kurallarına öğrenci ve velilerin gösterdiği direnç . ÖNERİ: Dış çephe boyası ve tuvaletlerin tadilatı belediye kanalıyla veya ödenek istenerek il Milli Eğitim Müdürlüğü eliyle yapılabilir. Rehberlik servisinin okulda daha etkin hale getirilmesi. Maddi durumu kötü olan örencilere İlçe Sosyal Yardımlaşma Kurumu’ndan yardım temin edilmesi. Okul öğretmen norm kadrolarının en kısa sürede doldurulması Okul Aile Birliğinin daha etkin hale getirilmesi. Okul idaresinin yetersiz kaldığı durumlarda İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden destek istenmesi. SORUNLARINIZ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNİZİ SIRALAYINIZ (İl Katkısı ile çözülebilecek olanlar)

İHTİYAÇLARIMIZ 1.Kapalı spor salon ve soyunma odalarına ihtiyacı var. 2.Kantin ihtiyacımız var. 3.Öğretmen odası için öğretmen dolaplarına ihtiyaç var . 4.Okul bahçesine öğrencilerin kullanımı için bank. 5.Arşiv için dolap. 6.Kalorifer için yedek pompaya ihtiyacımız var. 7.Kütüphanede öğrencilerin okuma saatlerinde yararlanabilecekleri kitaplara ihtiyaç var.Bu manada kitap çeşidimiz yetersiz. 8.Derslikten çevrilme laboratuarın fiziki durumu yetersiz.Gerçek manada laboratuara ihtiyaç var. Okulumuzun güçlü yönlerini kullanarak,bir takım ruhuyla okul idaresi ve öğretmenlerimiz başarı için gerekli tüm çalışmaları yapacağız. Başa dön