İstasyon Tekniği.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KAMU İDARELERİNDE STRATEJİK PLANLAMAYA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR HAKKINDA YÖNETMELİK Kamu idarelerinde stratejik planlamaya ilişkin usul ve esaslar hakkında.
Advertisements

Uzaktan eğitim için çalışma rehberleri hazırlanması
TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
Öğretimde Kullanılan Teknikler (3)
2.HAFTA ETKİLİ BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ Hazırlayan: Dr. Uğur Altay Memiş
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
Altı Şapkalı Düşünme.
Sistem Geliştirme Sistemin tanımı. Sistemin Temel özellikleri
Matematik 1 Toplama 2.
MERHABA.
ÜNİTE 14 SERMAYE BÜTÇELEMESİ
Simülasyonların Kullanımı
Buluş yoluyla öğretim stratejisi
Ders Etkinlikleri Hazırlama
ZAMAN SABİTESİ.
FEN LABORATUVARINDA ORGANİZASYON
Öykü Tabanlı Öğretim The Storyline Method
Akran destekli öğrenme
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi
Planlı Çalışma Nedir? Zamanı israf etmemek ve en sağlıklı şekilde değerlendirmek için her etkinliği planlayarak yapmak gerekir. En kullanışlı çalışma.
İSTASYON YÖNTEMİ.
İstasyon.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning)
ROL OYNAMA ve DRAMA.
NOKTA.
BENZETİM Prof.Dr.Berna Dengiz 5. Ders.
DÜZCE ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi Seyhan ÖZCAN Okul Psikolojik Danışmanı “VERİMLİ” ÇALIŞIYOR MUYUZ? 2014.
KEŞFEDEREK ÖĞRENME (BULUŞ YOLUYLA ÖĞRENME)
Etkinlikler ve Örnek Formlar
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
Çoklu Ortamda Öğrenme Modeli
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
KURUM YAZIŞMALARI II Öğr. Gör. Hakan YILDIZ.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
SINAV KAYGISI. SINAV KAYGISI NEDİR? Sınav kaygısı,sınav öncesinde başlayan Sınav kaygısı,sınav öncesinde başlayan farklı,fiziksel ve psikolojik tepkilerle.
EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ Öğrencilerin, Fiziksel Ve Zihinsel Yeteneklerini Keşfettirir. ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ.
Kişisel Rehberlik Uygulamaları
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
Programlı Öğretim Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETİM TASARIMI
Adım Adım Başarıya.... Çalıştığınız masada başka bir işle uğraşmayın Evde kendinize bir köşe, mümkünse bir oda hazırlayın. Ders çalışırken kesinlikle.
CREATIVITY &PROBLEM SOLVING Brainstorming, Questions, Hats
OpenCV ile Görüntü işleme
Bilişim Teknolojileri Öğretim Yöntemleri. Öğretim Yöntemi Nedir?  Hedefe ulaşmak için izlenecek önceden belirlenmiş yol.(Oğuzkan,1981)  Bir sorunu çözmek,
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE LABORATUAR KULLANIMI
3.GRUP SEVİLLA/İSPANYA GRUBU. Soru 1: Projedeki amaçlarınıza ulaşabildiniz mi? Proje amaçlarınıza hangi faaliyetleri yaparak ulaştınız? Proje amaçlarınızda.
BİLGİ ÇARKI. ELİF KÜTÜK ŞEYMA NUR AĞIRTOPÇU MERCAN ÖZEN DİN KÜLTÜRÜ AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
ORTA ÇAĞDA İSLAM ÜLKELERİNDE MALİ OLAYLAR: KAMU GELİR VE HARCAMALARIN YÖNETİLMESİ Maliye Tarihi Doç. Dr. Temel GÜRDAL SAÜ /Maliye.
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 1: Değerlendirme Basamakları Gönderme Öncesi Süreç Prof. Dr. Tevhide Kargın.
Ders Plânının Hazırlanması ve Uygulanması
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
KUVER AÇMA Standart Kuver Malzemeleri : Molton Masa örtüsü Kapak örtü
Eğitim Bilimleri Fakültesi
Öğretimin Planlanması
ROL OYNAMA ve DRAMA.
HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİ ÖĞRETMEN VE USTA ÖĞRETİCİ
ACİL SAĞLIK HİZMETLE Rİ-1 GIRIŞ VE DERSİN TANITıMI ÖĞR. GÖR. YUSUF GÜNER.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ TEMEL KAVRAMLAR
Sağlık Bilimleri Fakültesi
KOMUT YÖNTEMİ.
* Konunuzu buraya yazın
Oyuncular hazinelerinde en fazla taşı biriktirmeye çalışırlar.
BULMACALAR Öğrencilerin kavram öğrenmelerini sağlamak, Mesaj vermek,
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

İstasyon Tekniği

İstasyon tekniği öğrencilerin birbirlerinin çalışmalarını sürdürerek tamamlamaları esasına dayanır.

İstasyon tekniğinde; Öğrenciler gruplara ayrılır, Konunun gerektirdiği materyalleri kullanarak istasyon masaları hazırlanır, Her bir istasyon için birer şef belirlenir, Öğrenciler daha önce hazırlanan masalara geçer, Öğrenciler önceden belirlenen sürelerde istasyonda çalışır, İstasyon şefi çalışmaları gözler, kılavuzluk yapar, İstasyona gelen her grup bir öncekinin bıraktığı yerden çalışmaya devam eder, Tüm gruplar tüm istasyonlarda çalıştıktan sonra ortaya konan işler toparlanır ve sergilenir.

İstasyon tekniğinin kullanıldığı bir öğrenme durumunu açıklayınız.