Life of minorities with us or alongside us?. KATILIMCI ÜLKELER ÇEK CUMHURİYETİ ( KOORDİNATÖR) TÜRKİYE (KATILIMCI ÜYE) POLONYA (KATILIMCI ÜYE) SLOVAKYA.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

Mesleki Eğitim Ögrenci ve Çalışan Hareketlilik Bütçeleri Katılımcı ve rafakatçi için seyahat edilecek ülkeye gidiş dönüş için Seyahat Edilen mesafe 100.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
E Y L E M 1. 2 G e n ç l i k G i r i ş i m l e r i PROGRAMI.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ E ğ i t i m v e K ü l t ü r AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI  GENÇLİK PROGRAMI.
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.
E Y L E M 3. 1 Avrupa Birliği Komşu Ülkeleri İle İş Birliği PROGRAMI.
AB MÜZAKERE SÜRECİNDE SON GELİŞMELER
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
1/27 GEOMETRİ (Kare) Aşağıdaki şekillerden hangisi karedir? AB C D.
Sağlık Bilimleri Enstitüsü Erasmus Bilgilendirme Toplantısı.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
Müdürlüğümüz AR-GE Birimi bünyesinde bulunan Proje Koordinasyon Ekibi koordinesinde Ulusal Ajans, Merkezi Finans ve İhale Birimi, Toplum Yararına Çalışma.
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
SIK SORULAN SORULAR Hale ŞEN Atılım Üniversitesi AB & ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ Kasım, 2009.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
BPR152 ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA - II
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Özel Üçgenler Dik Üçgen.
1 AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tr Eylem 1.2- Gençlik Girişimleri 5 EYLEM 1- AVRUPA İÇİN GENÇLİK (Eylem.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
HİBELER Mine MUT İstanbul Üniversitesi
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Süt Pazar Durumu Brüksel, 19 Ocak Pazar Durumu– 19 Ocak AB Üretimleri AB-27 Tedarik/Üretim Gelişmeleri Ocak-Ekim 2011 ile Ocak-Ekim 2010 kıyaslaması.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
Erasmus’la Hayatınızda bir Fark Yaratın... Uluslararası İlişkiler Ofisi ATILIM ÜNİVERSİTESİ.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI COMENİUS PROGRAMI. Comenius Programı Nedir?  Öğrencilere ve eğitim personeline, Avrupa’daki farklı kültürleri, dilleri.
ERASMUS ve HİBELER İstanbul Üniversitesi Uluslararası Akademik İlişkiler Kurulu Mine MUT Erasmus Ofis Sorumlusu
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI Hayatboyu Öğrenme Leonardo da Vinci (Mesleki Eğitim) Programı.
TÜRKİYE ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ. TÜRKİYE’DE PERAKENDE  ENERJİ, EĞİTİM VE SAĞLIKTAN SONRA DÖRDÜNCÜ BÜYÜK SEKTÖR  2006 YILI TOPLAM CİROSU MİLYAR.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
Öğretim Elemanı Değişimi Doç.Dr. Nagihan OKTAYER 14 Mayıs 2009 Erasmus Koordinatörleri Bilgilendirme Toplantısı.
Ek-2 Örnekler.
1/20 ÖLÇÜLER (Zaman) A B C D Bir saat kaç dakikadır?
1 DEMOKRATİK OKUL KÜLTÜRÜNÜN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ Proje Tanıtım Kokteyli Doç. Dr. Abdurrahman EKİNCİ Proje Danışmanı Yeşilli Atatürk Ortaokulu.
1 DEĞİŞMEYİN !!!
AKADEMİK YILI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ’NDE AVRUPA BİRLİĞİ HAYATBOYU ÖĞRENME VE GENÇLİK PROGRAMLARI FAALİYETLERİ.
Mesleki Eğitimde Stratejik Ortaklık
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
Avrupa Konseyi Destekli Hibe Projesi KAMUDA ETİK KÜLTÜRÜN GÜÇLENDİRİLMESİ.
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
İSMİN HALLERİ.
Erasmus ve Hibeler Mine MUT Erasmus Ofis Sorumlusu 29 Kasım 2007 Erasmus Koordinatörler Toplantısı.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi. Life of Minorities with Us or Alongside Us ? Azınlıklara dair Comenius Projemiz 2012 Yılının Eylül ayında başlamıştır.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 15 Ekim 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
DEĞERLER EĞİTİMİ DÜRÜSTLÜK.
CEBİRSEL İFADELERİ ÇARPANLARINA AYIRMA
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
KONUTKENT İLKOKULU. Comenius, Avrupa Birliği Bakanlığı bünyesindeki Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yürütülen ve finanse edilen bir programdır. Uluslararası.
Avrupa Birliği Ülkeleri
ERASMUS PROGRAMI Personel Eğitim Alma Hareketliliği Oryantasyonu
ERASMUS PROGRAMI Personel Ders Verme Hareketliliği Oryantasyonu
Erasmus+ Değişim Programı 2018 Projesi Öğrenci Tanıtımı Mart 2019
Sunum transkripti:

Life of minorities with us or alongside us?

KATILIMCI ÜLKELER ÇEK CUMHURİYETİ ( KOORDİNATÖR) TÜRKİYE (KATILIMCI ÜYE) POLONYA (KATILIMCI ÜYE) SLOVAKYA (KATILIMCI ÜYE) ALMANYA (KATILIMCI ÜYE) POLONYA (KATILIMCI ÜYE) İTALYA (KATILIMCI ÜYE) MACARİSTAN (KATILIMCI ÜYE)

PROJENİN AMACI Olası ön yargıların kırılması Irkçılık ve Xenophobia (yabancı düşmanlığı ) ile mücadele etmek Karşılıklı anlayışa ve empatiye dayalı huzurlu bir Avrupa oluşturma. Öğrencilerin yaşadıkları toplumda bulunan azınlıklar hakkında bilgi sahibi olması ve farkındalık yaratmak

Öğrencilerin diğer ülkelerde bulunan azınlıklar hakkında bilgi sahibi olması ve farkındalık yaratmak Öğrencilerin farklı din, dil inanç ve kültürlere olan bakış açısını olumlu yönde değiştirmek Hıristiyanlık dışındaki dinlerin de Avrupa toplumunda yer alabileceğini görmek ve bu din ve inançlara hoş görü kazandırmak.

Katılımcı okullar ve projeye destek veren personel sayıları Çek C. Koordinatör -200 öğrenci. 14 öğretmen Slovakya öğrenci. 8 öğretmen İtalya- 120 öğrenci. 8 öğretmen Polonya- 110 öğrenci. 11 öğretmen Macaristan- 120 öğrenci. 9 öğretmen Türkiye- 150 öğrenci. 10 öğretmen Yunanistan- 100 öğrenci. 8 öğretmen Almanya- 120 öğrenci. 8 öğretmen

Hareketlilik sayıları Türkiye -(18 öğrenci+16 öğr.) 34 Çek Cumhuriyeti-(30 öğrenci+28 öğr.) 58 Slovakya – (30 öğrenci+21 öğretmen) 51 İtalya - (3 öğrenci + 21 öğretmen ) 24 Polonya- (16 öğrenci+8 öğretmen ) 24 Almanya- (10 öğrenci + 16 öğretmen ) 26 Macaristan-(25 öğrenci+16öğretmen) 41 Yunanistan- (3 öğrenci+21 öğretmen) 24

MALİ TABLO Okulumuza Verilecek Hibe Bedeli 18,400 Euro peşin 4600 euro proje bitiminden sonra olmak üzere toplam EURO dur. 23,000 euro öğrenci,öğretmen hareketlilikleri ( toplam 24 kişi )için ve proje kapsamında proje adına yapılacak her türlü harcama için kullanılabilir. Tabela,ulaşım,iaşe&ibate,takvim hazırlama,anket basımı vs. gibi

Proje kapsamındaki aktiviteler 1- Beklenti anketi 2- Azınlıklara ait müzik etkinliği. 3- Azınlıklara ait kısa hikayeler ve drama 4- Azınlık yemekleri & Yemek tarifi takvimi hazırlanması 5- Azınlıkların gelenekleri 6- İzmir azınlık haritası 7- Azınlıkların sosyolojik olarak tanımı 8- Proje LOGO yarışması vs.

KATILIMINIZ VE PROJEMİZE VERECEĞİNİZ DESTEK İÇİN TEŞEKKÜRLER Proje koordinatörü Uğur ÖRS