Life of minorities with us or alongside us?
KATILIMCI ÜLKELER ÇEK CUMHURİYETİ ( KOORDİNATÖR) TÜRKİYE (KATILIMCI ÜYE) POLONYA (KATILIMCI ÜYE) SLOVAKYA (KATILIMCI ÜYE) ALMANYA (KATILIMCI ÜYE) POLONYA (KATILIMCI ÜYE) İTALYA (KATILIMCI ÜYE) MACARİSTAN (KATILIMCI ÜYE)
PROJENİN AMACI Olası ön yargıların kırılması Irkçılık ve Xenophobia (yabancı düşmanlığı ) ile mücadele etmek Karşılıklı anlayışa ve empatiye dayalı huzurlu bir Avrupa oluşturma. Öğrencilerin yaşadıkları toplumda bulunan azınlıklar hakkında bilgi sahibi olması ve farkındalık yaratmak
Öğrencilerin diğer ülkelerde bulunan azınlıklar hakkında bilgi sahibi olması ve farkındalık yaratmak Öğrencilerin farklı din, dil inanç ve kültürlere olan bakış açısını olumlu yönde değiştirmek Hıristiyanlık dışındaki dinlerin de Avrupa toplumunda yer alabileceğini görmek ve bu din ve inançlara hoş görü kazandırmak.
Katılımcı okullar ve projeye destek veren personel sayıları Çek C. Koordinatör -200 öğrenci. 14 öğretmen Slovakya öğrenci. 8 öğretmen İtalya- 120 öğrenci. 8 öğretmen Polonya- 110 öğrenci. 11 öğretmen Macaristan- 120 öğrenci. 9 öğretmen Türkiye- 150 öğrenci. 10 öğretmen Yunanistan- 100 öğrenci. 8 öğretmen Almanya- 120 öğrenci. 8 öğretmen
Hareketlilik sayıları Türkiye -(18 öğrenci+16 öğr.) 34 Çek Cumhuriyeti-(30 öğrenci+28 öğr.) 58 Slovakya – (30 öğrenci+21 öğretmen) 51 İtalya - (3 öğrenci + 21 öğretmen ) 24 Polonya- (16 öğrenci+8 öğretmen ) 24 Almanya- (10 öğrenci + 16 öğretmen ) 26 Macaristan-(25 öğrenci+16öğretmen) 41 Yunanistan- (3 öğrenci+21 öğretmen) 24
MALİ TABLO Okulumuza Verilecek Hibe Bedeli 18,400 Euro peşin 4600 euro proje bitiminden sonra olmak üzere toplam EURO dur. 23,000 euro öğrenci,öğretmen hareketlilikleri ( toplam 24 kişi )için ve proje kapsamında proje adına yapılacak her türlü harcama için kullanılabilir. Tabela,ulaşım,iaşe&ibate,takvim hazırlama,anket basımı vs. gibi
Proje kapsamındaki aktiviteler 1- Beklenti anketi 2- Azınlıklara ait müzik etkinliği. 3- Azınlıklara ait kısa hikayeler ve drama 4- Azınlık yemekleri & Yemek tarifi takvimi hazırlanması 5- Azınlıkların gelenekleri 6- İzmir azınlık haritası 7- Azınlıkların sosyolojik olarak tanımı 8- Proje LOGO yarışması vs.
KATILIMINIZ VE PROJEMİZE VERECEĞİNİZ DESTEK İÇİN TEŞEKKÜRLER Proje koordinatörü Uğur ÖRS